Fealidades

Cousas do Feal

Coidado co vento!

Tronco partidoFai clic para ampliar a foto

26/03/2019

Unha das árbores máis carismáticas do noso centro quedou partida esta tarde polo vento. Cantas fotos de fin de curso foron feitas alí! Afortunadamente, a esas horas xa non había actividade lectiva, e non houbo que lamentar danos persoais, pero... non deixa de dar pena a árbore, claro.

4º de ESO B - 15/05/2018

4º de ESO B, o 15 de maio de 2018

A Mesa da Paz do Feal

Mesa da Paz

22/03/2019

Baixo as escaleiras do edificio de Infantil e Primaria, temos unha novidosa Mesa da Paz para resolver conflitos internos dun so alumn@ ou entre dous, aínda que hai que destacar que desde que se instalou hai xa unhas semanas... aínda non foi necesaria!

Cando chegue alí alguén que a necesite, poderá coller algún dos obxectos da mesa para relaxarse, ou entrar na tenda... ou falar, tendo que facer soar unha campaíña cando considere que xa está ben. Nese momento, aparecerá un adulto que o felicitará e o tratará con agarimo.

Felicitacións

31/12/2018

Quero felicitar a elaboración do vídeo "Apagha iso!!".

Non sería necesario o recordatorio se todos fósemos conscientes de que é o noso centro de traballo, onde, suponse, convivimos persoas responsables e como tal teríamos que facer o mesmo que nas nosas casas, xa que o CPI do Feal forma parte da nosa vida diaria.

Unha aperta a todos os que formamos parte do Feal

Marisa

Antena nosa que estás no ceo... veñan a nós os teus megas

Antena nosa

28/11/2017

Si, amigos e amigas: xa temos a nosa antena diabólica... na súa nova ubicación, no máis alto do Feal. Sen embargo, teremos que adorala ata que lle pete enchernos de megas ata as orellas dunha vez.

Din por aí que en quince días un enviado virá para facer a migración de R a Orange, e entón... sucederá o milagre!

Simulacro de evacuación

05/05/2016

O simulacro de evacuación de hoxe non foi perfecto, pero o persoal de Protección Civil de Narón quedou satisfeito con el. Moitas grazas pola vosa colaboración.

Éxito da nosa convocatoria leiteira

Vacas

23/09/2015

A semana pasada, dende a páxina web do centro puxemos a andar un ofrecemento feito por pais de alumnos no que se trataba de aproveitar e non deixar que se estragasen 3.000 litros de leite dunha granxa da zona. A nosa convocatoria foi un éxito, e non se estragou un só litro, polo que non nos queda máis que felicitar e agradecer aos promotores da idea a súa mostra de xenerosidade, que permitiu que en dous días moitos fogares recibisen un produto básico como é o leite de xeito altruísta. Unha vez máis, grazas pola iniciativa, e amosar tamén o noso apoio ás xustas reivindicacións do sector lácteo galego.

O Director

O espello secreto do Feal

15/06/2013

Remata o curso e chegou a hora de desvelar algún dos segredos mellor gardados do Feal.

41 Aniversario

06/03/2013

O Feal xa ten 41 anos!, pero que non se estenda o pánico: este ano non facemos lipdub. Agardaremos ata os 50, non?

Feliz 2013!!

Por primeira vez na Historia, entre 2012 e 2013 foi posible seguir as badaladas de fin de ano a través da web do Feal (tamén en HD). Grazas a toda a xente que comeu as uvas connosco, e especialmente aos fantásticos presentadores de Tele Feal: Natalia Martínez e David Casteleiro. Feliz 2013 para tod@s!!