MENUS COMEDOR ESCOLAR 2019-2020

Xaneiro Xuño

COMEDOR ESCOLAR

LEXISLACIÓN DOCUMENTOS

INSTRUCIÓN 2/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, do 6 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2019-2020

Corrección de erros da Instrución 2/2019 Comedores de Xestión directa

DECRETO 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares dos centros docentes públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación.

ORDE do 21 de febreiro de 2007 pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

USUARIOS ADMITIDOS NO COMEDOR ESCOLAR

Trasladamos a todas as familias que tiñan novos usuarios de comedor en lista de espera para o curso 2019/2020 que foron autorizadas todas as prazas solicitadas. Polo tanto todos os solicitantes foron admitidos no comedor escolar para este curso.

AVISOS COMEDOR

- Todo o alumnado de comedor deberá entregar impreso de autodeclaración de prezos públicos de comedor antes do 31 de xullo.

Impreso autodeclaración

- Está aberto o prazo para inscribirse como colaboradores de comedor ata o 11 de setembro

Ver anuncio

LISTAXE DE NOVOS USUARIOS SOLICITANTES DE COMEDOR ESCOLAR-CURSO 2019/2020

Publicamos as listaxes de novos usuarios de COMEDOR ESCOLAR para o vindeiro curso 2019/20, ordenada segundo os criterios establecidos na Instrución 2/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, e que foi aprobada no día de onte polo Consello Escolar do centro.

Tendo en conta que hai usuarios que só utilizan o comedor dous días á semana, publicamos dúas listaxes, unha para os LUNS, MÉRCORES  E VENRES e outra para os MARTES E XOVES.

O alumnado novo usuario que aparece nas LISTAS DE ESPERA, para confirmar a súa praza, debe agardar á AMPLIACIÓN DE PRAZAS de comedor, SOLICITADA e PREVISTA PARA SETEMBRO.

O alumnado que foi usuario no curso anterior xa está admitido ( maio)

Para calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro: 881867015-881867020

LISTAXE I: NOVOS USUARIOS DE LUNS, MÉRCORES E VENRES.

LISTAXE II: NOVOS USUARIOS DE MARTES E XOVES.