Complementarias

CELEBRAMOS A SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Con motivo da semana das Letras Galegas desenvolvéronse variadas actividades que se centraron particularmente en homenaxear a autora Mª Victoria Moreno.

Destacamos en primeiro lugar a actividade "MULLERES QUE CONTAN" que se celebrou na Biblioteca Municipal, á que asistiu o alumnado de 1º de ESO o día 14.

Ler máis +

O día grande foi o venres 18, no que desde as 12.30 ata as 14:00 horas se desenvolveron variadas actuacións no patio cun fio condutor: a autora homenaxeada.

Máis fotos e videos +

VIAXE A LONDRES DO ALUMNADO DE 4º ESO

Desde o mércores 2 de maio o alumnado de 4º ESO do CPI Plurilingüe de Vedra realiza a viaxe fin de estudos de Secundaria á cidade de Londres. A viaxe durará ata o Domingo 6 de maio.

No seguinte enlace podes seguir a viaxe a través das fotos que nos envían.

ALUMNADO DE 2º ESO VISITA LUGO

O pasado martes 24 de abril o alumnado de 2º de ESO realizou unha completa visita á Cidade de Lugo. A visita estivo centrada no percorrido histórico pola cidade: Museo Arqueolóxico Provincial, ventanas arqueolóxicas con restos romanos, catedral, centro de interpretación e paseo pola muralla.

A saída didáctica está incluída na programación de actividades complementarias do Departamento de Xeografía e Historia.

4ºESO VISITA O FERROL DA ILUSTRACIÓN

Este martes 24 de outubro o alumnado de 4º de ESO visitou a cidade departamental de Ferrol, onde puideron percorrer rúas e instalacións da cidade con visitas guiadas moi atractivas e novidosas como a Fragata "Alvaro de Bazán F-101" ou o Barrio da Magdalena, dentro dun conxunto que funde as súas raíces na Ilustración da época do rei Carlos III. A visita estivo coordinada polo Departamento de Xeografía e Historia.

LER MÁIS       VER FOTOS       FERROL. PATRIMONIO MUNDIAL

MÁIS SOBRE A FRAGATA "ALVARO DE BAZÁN"

PREMIADO ALUMNO DO CPI NO CONCURSO "SUPRIME O CONTROL" CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Coincidindo coa impartición no centro do Programa Socioeducativo de Prevención da Violencia de Xénero "Suprime o control" da Deputación de A Coruña, celebrouse o concurso "Instagram sen machismo". No mesmo resultou premiado o alumno do curso de 3º de ESO A do noso centro, David Freire Moure. Recibiu como premio unha tablet.

No segundo trimestre habéra un concurso de microrelatos sobre a mesma temática.

Ver foto no seguinte enlace: https://goo.gl/photos/vFyS9QwyimT7vAg8A

VIAXE FIN DE ESTUDOS - 4º ESO A CATALUÑA

O alumnado de 4º ESO do CPI Plurilingüe de Vedra acaba de regresar da súa viaxe fin de estudos a Cataluña que realizaron desde o 2 ao 8 de maio, acompañados por profesorado do centro. Durante a mesma fixeron numerosas visitas de carácter didáctico e cultural: Barcelona (Sagrada Familia, Pedrera, Parque Güell, Barrio Gótico, Camp Nou, Ramblas, ...), Tarragona (Acueducto, Anfiteatro, Circo, Catedral, Murallas, ...), Cavas Codorniu e o Mosteiro de Montserrat.  Ademais puideron disfrutar de momentos de diversión na praia de Salou e tamén no Parque temático Port Aventura.

Aquí podedes visionar algunhas imaxes da viaxe:

Charla sobre o TDAH para o profesorado

O profesorado do centro asistiu no día de onte, xoves 12 de marzo, a unha charla sobr o TDAH (Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade), impartido no CPI por psicólogas representantes da Asociación Compostelá de Nenos e Nenas Hiperactivos (ACNH). Na mesma analizáronse síntomas, pautas de traballo na aula e seguimento coas familias deste problema que afecta de maneira significativa a aprendizaxe dun bo número de nenos e nenas

ALUMNADO DE 3º DE ESO VISITA O PARLAMENTO

O pasado 18 de decembro de 2014 o alumnado de 3º de ESO, ademais do grupo de PDC deste mesmo nivel, visitaron o Parlamento de Galicia. Nesta visita guiada coñeceron de primeira man todas as instalacións do mesmo: salón do plenario, grupos parlamentarios, biblioteca, ...

VISITA AO CENTRO HISTÓRICO E CATEDRAL DE SANTIAGO

O alumnado de 4º ESO realizou o mércores 14 de maio unha visita á cidade de Santiago.

RUTA SENDEIRISMO CAMELLE-LAXE (1º-2º ESO)

O pasado día 8 de maio o alumnado de 1º e 2º de ESO realizaron unha ruta de sendeirismo pola Costa da Morte entre as vilas de Camelle e Laxe onde puideron contemplar impresionantes paisaxes costeiros: praias, acantilados, lagoa de Traba, ...

As imaxes só nos dan unha pequena idea do interesante que resultou esta actividade.