Complementarias

4ºESO VISITA O FERROL DA ILUSTRACIÓN

Este martes 24 de outubro o alumnado de 4º de ESO visitou a cidade departamental de Ferrol, onde puideron percorrer rúas e instalacións da cidade con visitas guiadas moi atractivas e novidosas como a Fragata "Alvaro de Bazán F-101" ou o Barrio da Magdalena, dentro dun conxunto que funde as súas raíces na Ilustración da época do rei Carlos III. A visita estivo coordinada polo Departamento de Xeografía e Historia.

LER MÁIS       VER FOTOS       FERROL. PATRIMONIO MUNDIAL

MÁIS SOBRE A FRAGATA "ALVARO DE BAZÁN"

PREMIADO ALUMNO DO CPI NO CONCURSO "SUPRIME O CONTROL" CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Coincidindo coa impartición no centro do Programa Socioeducativo de Prevención da Violencia de Xénero "Suprime o control" da Deputación de A Coruña, celebrouse o concurso "Instagram sen machismo". No mesmo resultou premiado o alumno do curso de 3º de ESO A do noso centro, David Freire Moure. Recibiu como premio unha tablet.

No segundo trimestre habéra un concurso de microrelatos sobre a mesma temática.

Ver foto no seguinte enlace: https://goo.gl/photos/vFyS9QwyimT7vAg8A

VIAXE FIN DE ESTUDOS - 4º ESO A CATALUÑA

O alumnado de 4º ESO do CPI Plurilingüe de Vedra acaba de regresar da súa viaxe fin de estudos a Cataluña que realizaron desde o 2 ao 8 de maio, acompañados por profesorado do centro. Durante a mesma fixeron numerosas visitas de carácter didáctico e cultural: Barcelona (Sagrada Familia, Pedrera, Parque Güell, Barrio Gótico, Camp Nou, Ramblas, ...), Tarragona (Acueducto, Anfiteatro, Circo, Catedral, Murallas, ...), Cavas Codorniu e o Mosteiro de Montserrat.  Ademais puideron disfrutar de momentos de diversión na praia de Salou e tamén no Parque temático Port Aventura.

Aquí podedes visionar algunhas imaxes da viaxe:

Charla sobre o TDAH para o profesorado

O profesorado do centro asistiu no día de onte, xoves 12 de marzo, a unha charla sobr o TDAH (Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade), impartido no CPI por psicólogas representantes da Asociación Compostelá de Nenos e Nenas Hiperactivos (ACNH). Na mesma analizáronse síntomas, pautas de traballo na aula e seguimento coas familias deste problema que afecta de maneira significativa a aprendizaxe dun bo número de nenos e nenas

ALUMNADO DE 3º DE ESO VISITA O PARLAMENTO

O pasado 18 de decembro de 2014 o alumnado de 3º de ESO, ademais do grupo de PDC deste mesmo nivel, visitaron o Parlamento de Galicia. Nesta visita guiada coñeceron de primeira man todas as instalacións do mesmo: salón do plenario, grupos parlamentarios, biblioteca, ...

VISITA AO CENTRO HISTÓRICO E CATEDRAL DE SANTIAGO

O alumnado de 4º ESO realizou o mércores 14 de maio unha visita á cidade de Santiago.

RUTA SENDEIRISMO CAMELLE-LAXE (1º-2º ESO)

O pasado día 8 de maio o alumnado de 1º e 2º de ESO realizaron unha ruta de sendeirismo pola Costa da Morte entre as vilas de Camelle e Laxe onde puideron contemplar impresionantes paisaxes costeiros: praias, acantilados, lagoa de Traba, ...

As imaxes só nos dan unha pequena idea do interesante que resultou esta actividade.

CHARLAS VIVEIRO DE EMPRESAS 4º ESO

CHARLAS DO PLAN DIRECTOR DA CONVIVENCIA

No CPI Plurilingüe de Vedra tivo lugar este mércores a segunda xornada de charlas do Plan Director da Convivencia que desenvolve o Ministerio do Interior nos centros educativos. Concretamente a charla versou sobre a temática "Drogas e Alcol" e estaba dirixida ao alumnado de 2º e 3º de ESO, e foi impartida por membros da Garda Civil.
A primeira xornada tivo lugar o pasado día 29 de xaneiro, coa charla "Novas Tecnoloxías e Acoso Escolar" dirixida ao alumnado de 6º de Educación Primaria.
Finalmente o día 8 de maio terá lugar a terceira xornada do Plan Director, cunha charla dirixida ao alumnado de 4º de ESO coa temática "Violencia de xénero".
Todas estas charlas foron programadas como actividades complementarias das materias de Educación para a Cidadanía, Ética e Ciencias Sociais, e xa veñen realizándose desde fai varios anos.

ASÍ FOI A VISITA DO DR. ÁNGEL CARRACEDO AO CPI DE VEDRA

O CPI Plurilingüe de Vedra recibiu hoxe venres a visita do recoñecido doutor, experto en xenética e medicina legal e forense, D. Ángel Carracedo Álvarez, como primeiro dos actos organizados pola ANPA do centro dentro dos II Encontros da Comunidade Educativa que se celebra este fin de semana. O motivo da mesma foi manter un encontro co alumnado de Secundaria que dedicou as últimas semanas a preparar  a visita e elaborar  documentación para a paxina web do centro e o blogue do Departamento de Ciencias Naturais.

A primeiras horas da mañá foi recibido polo Equipo Directivo, que o acompañou nunha breve visita ao centro educativo, para posteriormente trasladarse ao salón de actos á Casa da Terceira Idade de Vedra, onde tivo lugar o acto principal.

O director do CPI, José Viaño, abriu o acto dando a benvida e agradecendo aos promotores da actividade a consecución da mesma. De seguido tomaron a palabra Ramón Lago, en nome da directiva da ANPA e o alcalde do Vedra, Carlos Carrillo.

A continuación, dúas alumnas do grupo de Bioloxía, de 4º de ESO, fixeron unha reseña biográfica de Ángel Carracedo repasando os seus méritos e cargos desempeñados na súa dilatada carreira.

Como parte principal acto, o doutor Carracedo mantivo un encontro co alumnado de ESO, no que repasou os distintos campos nos que traballan os grupos de investigadores que dirixe, e fixo un experimento de extracción de ADN dos chícharos, que foi toda unha sorpresa para o alumnado. Na última parte da charla, referiuse máis directamente aos casos de medicina forense nos que ten traballado, e rematou cun interesante turno de preguntas, nos que se puxo de manifesto a importancia da labor divulgativa no campo científico que o prestixioso investigador ben desempeñando.

Toda a comunidade educativa mostrou a súa satisfacción polo enorme interese espertado  pola visita e o bo desenvolvemento da mesma.