Libros de texto

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS EDUCACIÓN SECUNDARIA

Publicamos as listaxes definitivas de libros de texto adxudicados aos solicitantes do FONDOLIBROS de Educación Secundaria Obrigatoria.

LISTAXES

Lembramos que en 1º de ESO non se adxudican libros porque o centro participa no programa EDIXGAL, e contaran con licenzas dixitais e un ordenador portátil. No caso de que algún profesor deste nivel solicite algún material complementario publicarase nesta páxina e comunicarase directamente ao alumnado e familias.

LIBROS DE TEXTO - 2018/219 - LISTAS MATERIAL ACTUALIZADAS

ATENCIÓN AOS CURSOS DE 5º PRIM. E 1º ESO (CURSOS E-DIXGAL)
Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2018/19.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º de Primaria ata 4º de ESO.
A partires do 16 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO:

LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS PRIMARIA

Publicamos as listaxes definitivas do Fondo solidario de libros de texto para os cursos de 3º/4º/5º/6º de Primaria, cos libros que se asignarán.

Débese ter en conta a listaxe de libros de texto publicada na páxina web, pois nalgúns cursos non se utilizará libros en unha o varias materias.

Os libros entregaranse no primeiro día de clase do curso 2018/19.

Lembramos que deberán adquirirse nas librerías os caderniños de actividades que figuran nas listaxes de libros de texto publicadas na web, agás en 5º de Primaria que deben agardar á confirmación de centro E-DIXGAL.

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS PRIMARIA

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL DE VALES DE LIBROS DE 1º/2º PRIMARIA

Desde esta semana xa están dispoñibles os vales de material e vales da axuda de libros de texto para 1º/2º de Primaria, para aqueles que lles correspondan por renda.

Deberán pasar a recollelos durante este mes de xullo,  agás o alumnado de ESO que teñas materias pendentes para setembro que deberá facelo no inicio do curso nes mes de setembro.

Lembramos que o horario durante neste mes de xullo é de 10 a 14 horas, e tamén que deberán ser recollidos polos solicitantes, ou traer unha autorización de recollida na que aparezan os datos do solicitante e o autorizado.

IMPORTANTE: O CPI DE VEDRA NOVO CENTRO E-DIXGAL.

O CPI Plurilingüe de Vedra figura entre os seleccionados como novos centros E-DIXGAL para o vindeiro curso 2018-19.

Isto implica que nos cursos de 5º Primaria e 1º ESO utilizaranse libros dixitais da Plataforma EVA da Consellería de Educación.

Polo tanto non se adxudicarán libros no FONDOLIBROS nin deben mercarse libros de texto. Os libros destes cursos existentes no FONDOLIBROS do centro utilizaranse como material complementario.

Os caderniños (Inglés e/ou Música e/ou Francés), se fosen necesarios, non se mercarán ata recibir as instrucións pertinentes no inicio de curso.

LISTAXES PROVISIONAIS - FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO.

Publicamos as listaxes provisionais do Fondo libros de texto para os cursos de 3º/4º/5º/6º de Primaria e 1º/2º/3º/4º ESO, co número de libros que se asignarán e algunhas observacións.

Lembramos que hai dous días para presentar reclamacións a estas listaxes (ata o mércores día 18 de xullo).

-LISTAXE ADMITIDOS PRIMARIA

-LISTAXE ADMITIDOS SECUNDARIA

-LISTAXE EXCLUÍDOS PRIMARIA

-LISTAXE EXCLUÍDOS SECUNDARIA

FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL

Aberto o prazo para participar no FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º/5º/6º de Primaria e 1º/2º/3º/4º de ESO), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo Primaria e ESO)

Prazo: Ata o 22 de xuño de 2018 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.

URXENTE: LEMBRADE PEDIR O FONDO LIBROS, AXUDA DE LIBROS E AXUDA DE MATERIAL

¡ URXENTE !

Lembramos que o día 22 acaba o prazo pra solicitar o FONDO LIBROS (todo o alumnado de 3º de Primaria a 4º ESO), AXUDAS DE LIBROS (1º/2º Primaria) e AXUDAS DE MATERIAL (alumnado Ed. Primaria e ESO con renda percápita igual ou menor de 5400 €).

Non son válidas as solicitudes presentadas fora de prazo.