Libros de texto

URXENTE: LEMBRADE PEDIR O FONDO LIBROS, AXUDA DE LIBROS E AXUDA DE MATERIAL

¡ URXENTE !

Lembramos que o día 22 acaba o prazo pra solicitar o FONDO LIBROS (todo o alumnado de 3º de Primaria a 4º ESO), AXUDAS DE LIBROS (1º/2º Primaria) e AXUDAS DE MATERIAL (alumnado Ed. Primaria e ESO con renda percápita igual ou menor de 5400 €).

Non son válidas as solicitudes presentadas fora de prazo.

FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL

Aberto o prazo para participar no FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º/5º/6º de Primaria e 1º/2º/3º/4º de ESO), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo Primaria e ESO)

Prazo: Ata o 22 de xuño de 2018 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2017/18.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º de Primaria ata 4º de ESO.
A partires do 17 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO: