Libros de texto

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS EDUCACIÓN SECUNDARIA

No seguinte enlace pódense consultar os libros adxudicados no Fondolibros para o alumnado solicitante de ESO para o curso 2019-2020.

LISTAXE

LIBROS DE TEXTO - LISTAS MATERIAL - 2019/2020

Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2019/20.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º/4º de Primaria e 3º/4º de ESO.
A partires do 15 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO:

LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS PRIMARIA

Publicamos as listaxes definitivas do Fondo solidario de libros de texto para os cursos de 3º/4º de Primaria, cos libros que se asignarán.

Todo o alumnado solicitante recibe a totalidade dos libros que se utilizarán no curso (5 libros en 3º EP e 6 libros en 4º EP). Aínda hai lotes sobrantes para aquel alumnado que por algunha razón non solicitase o fondo de libros.

Lembramos que deberán adquirirse nas librerías os cadernos de actividades que figuran nas listaxes de libros de texto publicadas na web.

Os libros entregaranse no primeiro día de clase do curso 2019/20 (11 de setembro).

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS PRIMARIA

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL E VALES DE LIBROS DE 1º/2º PRIMARIA

Desde esta semana xa están dispoñibles os vales de material e vales da axuda de libros de texto para 1º/2º de Primaria, para aqueles que lles correspondan por renda.

Deberán pasar a recollelos durante este mes de xullo, agás o alumnado de ESO que teña materias pendentes para setembro que deberá facelo no inicio do curso no mes de setembro.

Lembramos que o horario durante neste mes de xullo é de 10 a 14 horas, e tamén que deberán ser recollidos polos solicitantes, ou traer unha autorización de recollida na que aparezan os datos do solicitante e o autorizado.

LISTAXES PROVISIONAIS - FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO.

Publicamos as listaxes provisionais do Fondo libros de texto para os cursos de 3º/4º de Primaria e 3º/4º ESO, co número de libros que se asignarán e algunhas observacións.

En 3º/4º Primaria todo o alumnado solicitante recibe todos os libros, polo que só deberán mercar os cadernos que figuren na listaxe de libros de texto. Nestes cursos aínda existen lotes de libros sobrantes para aquel alumnado que por algunha razón non solicitara o fondo libros.

Lembramos que hai dous días para presentar reclamacións a estas listaxes (ata o venres día 12 de xullo).

-LISTAXE ADMITIDOS PRIMARIA

-LISTAXE ADMITIDOS SECUNDARIA

-LISTAXE EXCLUÍDOS PRIMARIA

-LISTAXE EXCLUÍDOS SECUNDARIA

FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL_2019_20

Aberto o prazo para participar no FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º de Primaria e 3º/4º de ESO), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo Primaria e ESO)

Prazo: Ata o 21 de xuño de 2019 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.