MENUS COMEDOR ESCOLAR 2017-2018

Xaneiro Xuño

FORMULARIOS ÚTILES PARA AS FAMILIAS

INSTRUCIONS SAÍDAS DO CENTRO E BAIXADA NAS PARADAS DO TRANSPORTE

Unha instrucción conxunta da da Secretaría Xeral Técnica e da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos regula a normativa a seguir nas saídas do alumnado do centro e a baixada nas paradas do transporte escolar.

Adxúntanse os seguintes documentos:

1. Instrución completa.
  2. Resumo das normas principais.
  3. Modelo de autorización para saír só do colexio (5º/6º Primaria e ESO)
  4. Modelo para autorizar a un adulto/s ou a un alumno maior de 5º/6º de Primaria e ESO a recoller a un alumno/a menor de Infantil e 1º/2º/3º/4º Primaria.

Os modelos poden solicitalos tamén na Secretaría do centro.

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS LIBROS DE TEXTO

Publicamos a listaxe definitiva de adxudicación dos libros de texto do fondo libros para o alumnado de ESO. A entrega xa se iniciou no día de hoxe e continuará o próximo martes.

LISTAXE

CALENDARIO ESCOLAR - CURSO ACADÉMICO 2017/18

CALENDARIO DO CENTRO PARA O CURSO 2017-2018

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2017/18.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º de Primaria ata 4º de ESO.
A partires do 17 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO:

LISTAXE DEFINITIVA EDUCACIÓN PRIMARIA - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO - 2017

Libros adxudicados no Fondo Solidario de Educación Primaria:

Listaxe Definitiva de Admitidos

Listaxe Definitva de Excluídos

INFORMACIÓNS IMPORTANTES PARA O VERÁN E SETEMBRO.

Incluímos un documento adxunto no que figuran informacións importantes para este verán e os primeiros días do mes de setembro.

Documento >>>