LUNS 21 DE SETEMBRO - FESTIVO LOCAL

Lembramos que este luns dia 21 de setembro non haberá clase por ser festivo local (Día do Patio).

MENÚS COMEDOR

Comunicamos que neste curso, para evitar posibles contaxios por envío de papeis, o MENÚ do comedor escolar só de dará a coñecer por medio desta páxina web. Colgarase un aviso no momento da súa publicación.

Ver menú de SETEMBRO.

AVISO FAMILIAS ALUMNADO ESO

REUNIÓN TELEMÁTICA

Este XOVES 17 de setembro ás 19:00 h. convocamos unha reunión telemática por videoconferencia, para resolver dúbidas ás familias do alumnado de Secundaria. Poderase acceder á reunión a través desta ligazón: https://meet.google.com/vgr-herm-drn

INICIO DE CURSO

Para o primeiro día de curso (23, 24 e 25 de setembro segundo os horarios que figuran máis abaixo) as nais e pais que traian aos nenos/as os deixarán na entrada sen entrar ao recinto, onde estará esperando o profesorado para facer a entrada nas aulas.

AVISO SECUNDARIA:NOVAS DATAS DE COMEZO DE CURSO

Segundo publica na súa páxina web a Consellería de Educación, o alumnado de Educación Secundaria comezará o curso unha semana máis tarde para favorecer a organización dos grupos e clases en función dos cambios no protocolo de adaptación á situación COVID-19.

Así o inicio das clase será:

DÍA 23 - MÉRCORES: 1º e 2º de ESO

DÍA 24 - XOVES: 3º DE ESO

DÍA 25 - VENRES: 4º ESO

LISTAXES DEFINITIVAS ADXUDICACIÓN LIBROS DE TEXTO 3º/4º ESO

Xa se poden consultar no taboleiro do centro as listaxes definitivas de adxudicación de libros de texto do FONDOLIBROS para 3º/4º ESO.

Tamén se poderán consultar na aplicación FONDOLIBROS co certificado dixital/chave 365, ou chamando ao teléfono do centro 881867015 ou 881867020.

As listaxes non se publicarán na páxina web pola lei de protección de datos.

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19. NORMAS BÁSICAS

Publicamos os documentos xerais do "Plan de Adaptación á situación COVID-19 do CPI de Vedra para o curso 2020-2021", así como os enlaces a un resumo dos aspectos básicos organizados nos seguintes epígrafes:

- ENLACE PÁXINA WEB COAS NORMAS BÁSICAS

- DOCUMENTO COMPLETO:"Plan de adaptación á situación COVID-19"

Outros anexos:

- Planos aulas

- Plano circulación xeral

- Declaración responsable familias

- Enquisa de autoavaliación

Guía resumo instrucións Consellería

AVISO IMPORTANTE INFANTIL E PRIMARIA: ENTRADA NO CENTRO E REUNIÓN TELEMÁTICA

PUBLICACIÓN DO PLAN XERAL DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 (PROTOCOLO) DESTE CENTRO.

Hoxe martes quedará publicado nesta páxina e tamén un resumo dos aspectos básicos.

REUNIÓN TELEMÁTICA

Este mércores 9 de setembro ás 19:00 h. convocamos unha reunión telémática por videoconferencia, para resolver dúbidas ás familias de Infantil, e Primaria. Poderase acceder á reunión a través desta ligazón: https://meet.google.com/vgr-herm-drn

INICIO DE CURSO

Para o primeiro día de curso (10 e 11 de setembro segundo os horarios que figuran máis abaixo) as nais e pais que traian aos nenos/as os deixarán na entrada sen entrar ao recinto, onde estará esperando o profesorado para facerse cargo deles.

XOVES, 10 DE SETEMBRO:

• 09:00 h. - 3º e 2º de Primaria
  • 10:00 h. - 1º de Primaria e 5º de Infantil (4 anos)
  • 4º de Infantil (3 anos) nos horarios indicados no seu plan de adaptación.

VENRES, 11 DE SETEMBRO

• 09:00 h. - 5º e 6º de Primaria
  • 10:00 h. - 4 de Primaria e 6º de Infantil (5 anos)

AVISO PARA AS FAMILIAS DE 2º DE PRIMARIA

2º PRIMARIA - AVISO IMPORTANTE

As titoras de 2º de Primaria, recomendan que se traian ao centro os materiais do curso antes do primeiro día en horario de mañá, deixandoo en conserxería, para facilitar a incorporación sen vir tan cargados.

REUNIÓN TITORÍA FAMILIAS 1º PRIMARIA

AVISO PARA AS FAMILIAS de 1º de Primaria: Convócase con urxencia unha reunión coas profesoras do 1º curso de Primaria para este vindeiro MARTES DÍA 8 DE SETEMBRO ÁS 10 HORAS. Debido á actual situación realizarase baixo as seguintes premisas:

• SÓ PODERÁ ASISTIR UN DOS PROXENITORES.
  • REALIZARASE NO PATIO CUBERTO DA ENTRADA.
  • DEBERÁN VIR CON MÁSCARA E GARDAR A DISTANCIA DE SEGURIDADE.
  • NON TRAER OS NENOS.

Agradecemos a colaboración.

Grazas.

LIBROS DE TEXTO - LISTAS MATERIAL - 2020/2021 (ACTUALIZADO MATERIAL)

Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2020/21.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º/4º de Primaria e 3º/4º de ESO.
A partires do 13 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO: