VEDRA MEDRA VISITA BOQUEIXÓN

Saída de 1.º da ESO ao concello de Boqueixón

En Vedra medra comezamos o último mes do ano baixo o feitizo do Camiño.

E eliximos para esta última visita de 2017 o Pico Sacro e a súa contorna no veciño concello de Boqueixón.

Con esta saída queriamos aproximarnos a un espazo único que todos os ulláns consideran propio e vinculado á vía xacobea, e todos os galegos, monte mítico e lendario.

Ler máis

Ver fotos

O CPI DE VEDRA SELECCIONADO PARA O PROXECTO "RADIO NA BIBLIO"

O CPI Plurilingüe de Vedra figura entre os 20 centros seleccionados para desenvolver o Proxecto Piloto "Radio na Biblio" durante este curso 2017/18.

O proxecto, cunha importante dotación económica e de recursos, será coordinado desde o equipo da biblioteca escolar e pretende achegar ao alumnado á emisión de novas na radio con cursos formativos e a posterior edición de programas.

FORMULARIOS ÚTILES PARA AS FAMILIAS

INSTRUCIONS SAÍDAS DO CENTRO E BAIXADA NAS PARADAS DO TRANSPORTE

Unha instrucción conxunta da da Secretaría Xeral Técnica e da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos regula a normativa a seguir nas saídas do alumnado do centro e a baixada nas paradas do transporte escolar.

Adxúntanse os seguintes documentos:

1. Instrución completa.
  2. Resumo das normas principais.
  3. Modelo de autorización para saír só do colexio (5º/6º Primaria e ESO)
  4. Modelo para autorizar a un adulto/s ou a un alumno maior de 5º/6º de Primaria e ESO a recoller a un alumno/a menor de Infantil e 1º/2º/3º/4º Primaria.

Os modelos poden solicitalos tamén na Secretaría do centro.

CALENDARIO ESCOLAR - CURSO ACADÉMICO 2017/18

CALENDARIO DO CENTRO PARA O CURSO 2017-2018