URXENTE: LEMBRADE PEDIR O FONDO LIBROS, AXUDA DE LIBROS E AXUDA DE MATERIAL

¡ URXENTE !

Lembramos que o día 22 acaba o prazo pra solicitar o FONDO LIBROS (todo o alumnado de 3º de Primaria a 4º ESO), AXUDAS DE LIBROS (1º/2º Primaria) e AXUDAS DE MATERIAL (alumnado Ed. Primaria e ESO con renda percápita igual ou menor de 5400 €).

Non son válidas as solicitudes presentadas fora de prazo.

PROCESO DE MATRICULA PARA NOVO ALUMNADO

Lembramos que o alumnado admitivo de novo ingreso no centro para o vindeiro curso 2018/19 deberá facer a matrícula nos seguintes prazos:

INFANTIL E PRIMARIA. Do 20 ao 30 de xuño de 2018

SECUNDARIA: Do 25 de xuño ao 10 xullo de 2018

Documentación:

• Anexo III-1 (INF-PRI) ou Anexo III-2 (ESO) debidamente cumprimentado e asinado.
  • 1 foto tamaño carnet (2 para Infantil)
  • Fotocopia do  DNI
  • Fotocopia do DNI dos proxenitores
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • Certificado médico
  • Copia do libro de familia (se procede)
  • Certificado do Padrón municipal ou certificado de convivencia

Ricardo Varela, guía na visita aos xardíns do Pazo de Ortigueira

O arquitecto Ricardo Varela serviunos de guía no pazo vedrés de Ortigueira, en Santa Cruz de Ribadulla, o pasado 24 de maio.A esta saída didáctica precedéraa unha charla divulgativa no centro.O alumnado de 1.º da ESO, que participa activamente no proxecto Vedra medra co feitizo do Camiño, tivo ocasión de acceder pola porta norte e cruzar cara ao pazo os camiños bordeados de retículas de oliveiras.

VIAXE A MADRID - 6º PRIMARIA 2018

No seguinte enlace podedes ver as fotos da viaxe fin de etapa realizada polo alumnado de 6º de Primaria a Madrid. Na mesma estiveron acompañados polas súas profesoras Nuria, Fiorella e Conchi.

Ver fotos: https://photos.app.goo.gl/kDIiKuONDKwDcq2c2

RadioVedra comeza a súa andaina

RadioVedra, a canle radiofónica que nace ao abeiro do proxecto Radio na Biblio, inicia a súa andaina cunha entrevista ao profesor de Bioloxía Xosé Palacio, que fala con nós da súa traxectoria educativa e os recordos que lle quedan do noso centro.

A esta entrevista seguiranlle outros programas que iremos publicando pouco a pouco.

Entrevistan as alumnas de 4ºESO Uxía Segade, Noelia Seijas e Paula Vázquez; aos mandos técnicos, David Freire.

Pódese escoitar a entrevista en calquera destas ligazóns:

FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL

Aberto o prazo para participar no FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º/5º/6º de Primaria e 1º/2º/3º/4º de ESO), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo Primaria e ESO)

Prazo: Ata o 22 de xuño de 2018 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.

CELEBRAMOS A SEMANA DAS LETRAS GALEGAS

Con motivo da semana das Letras Galegas desenvolvéronse variadas actividades que se centraron particularmente en homenaxear a autora Mª Victoria Moreno.

Destacamos en primeiro lugar a actividade "MULLERES QUE CONTAN" que se celebrou na Biblioteca Municipal, á que asistiu o alumnado de 1º de ESO o día 14.

Ler máis +

O día grande foi o venres 18, no que desde as 12.30 ata as 14:00 horas se desenvolveron variadas actuacións no patio cun fio condutor: a autora homenaxeada.

Máis fotos e videos +

PUBLICACION DAS LISTAXES DEFINITITVAS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018/2019

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS NO PROCESO DE ADMISIÓN

ALUMNADO ADMITIDOS RESERVA CENTROS ADSCRITOS

Instruccións xerais

Normativa de referencia.

Zonas de Influencia

Anexo II - Solicitude de admisión. Autocompletable

Criterio complementario baremo.

Vacantes

Rutas de transporte

Prazos:

• Prazo de admisión: do 1 ao 20 de marzo
  • Prazos de matrícula:
    • INFANTIL E PRIMARIA: do 20 ao 30 de xuño
    • SECUNDARIA: do 25 de xuño ao 10 de xullo

O CPI de Vedra participa no Correlingua 2018

Setenta e seis rapaces e rapazas de 1.º e 2.º da ESO participaron o día 7 de maio na edición do Correlingua en Santiago de Compostela.

Convocados baixo o lema "A lingua non para", acudimos á cidade compostelá cunha reinterpretación en clave local. Para iso, axudámonos da imaxe da Ponte do Gundián, que escollemos de fondo, e dun lema propio"Non a deixes caer".

3º E 4º DE PRIMARIA PERCORREN UN TREITO DO CAMIÑO DA SANTIAGO

Sesenta alumnos e alumnas de educación primaria fixeron o 4 de maio o Camiño desde a parroquia de San Pedro de Vilanova ata Lestedo acompañados dos seus mestres. Os camiñantes empezaron o percorrido na capela do Santiaghiño, na que repararon, así como na fonte e na lenda nela gravada.