3º ESO VISITA O PATRIMONIO DE VEDRA

O alumnado de 3º de ESO ven de realizar varias visitas dentro do concello: Pazo de Ortigueira, Igrexa da Madanela, Igrexa de San Mamede, ..., dentro dunha actividade organizada polo Departamento de Xeografía e Historia e o proxecto VEDRA MEDRA para darlles a coñecer o patrimonio vedrés.

Ler máis+

Ver fotos+

O CPI E O PROGRAMA "Vedra Medra" COLABORAN COA FESTA DO VIÑO.

O proxecto Vedra Medra ven de participar como convidado na XXXVII Exaltación do Viño do Ulla, que se celebrou en San Miguel de Sarandón o pasado 9 de abril.

Ler máis+

Ver fotos+

CARREIRA SOLIDARIA PARA COLABORAR COA ONG "SAVE DE CHILDREN"

Un ano máis o CPI de Vedra ven de organizar a Carreira Solidaria anual para colaborar coa ONG "Save the Children" que traballa a prol do nenos e nenas en situacións desfavorecidas.

Como en anos anteriores, o patrocinio dos familiares e amigos para as carreiras do alumnado e profesorado do centro levou a unha exitosa recadación que este ano alcanzou os 1016,80 euros, que son transferidos á conta desta ONG.

Como mostra da actividade podedes ver as FOTOS da carreira no seguinte enlace: https://goo.gl/photos/rGTqyQP6kheu3gfP6

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS NO PROCESO DE ADMISIÓN - CURSO 2017/18

Vedra Medra: Xornadas arredor do liño. FOTOS E RESEÑA

Os pasados días 28 e 30 de marzo celebramos no Centro Social de Vedra as Xornadas arredor do liño, dentro do proxecto Vedra Medra. Nestes enlaces podedes saber máis do alí acontecido e ver as imaxes das mesmas.

Máis información +

Enlace ás fotos

RETIRADA DE TITULOS DE GRADUADO

Están a disposición na secretaría do centro para recollida os Títulos de Graduado en ESO e do antigo Graduado Escolar para alumnado que rematou estudos no 2015 e anteriores.

Pregamos pasen a retiralos persoalmente á maior brevidade.

DIPOÑIBLE UNHA APP DE ANDROID PARA SEGUIMENTO DESTA WEB

Grazas a colaboración desinteresada de José Mejuto Porral, pai de dous alumnos deste centro, dispoñemos xa dunha aplicación (APP) para os teléfonos móbiles co sistema Android, que permite recibir un aviso das novas e comunicados importantes que vaiamos subindo á paxina web do centro. Ademais leva incluídos os números de teléfono do centro para poder marcar directamente desde a mesma aplicación.

Para descargar esta APP hai que acceder a PLAY STORE  e buscar “CPI Vedra” ou accedendo á URL de descarga dende a tenda de Google que é:

Agárdase que esta aplicación redunde nunha mellora da comunicación coas familias e resto da comunidade educativa.