LISTAXE DE NOVOS USUARIOS SOLICITANTES DE COMEDOR ESCOLAR-CURSO 2019/2020

Publicamos as listaxes de novos usuarios de COMEDOR ESCOLAR para o vindeiro curso 2019/20, ordenada segundo os criterios establecidos na Instrución 2/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, e que foi aprobada no día de onte polo Consello Escolar do centro.

Tendo en conta que hai usuarios que só utilizan o comedor dous días á semana, publicamos dúas listaxes, unha para os LUNS, MÉRCORES  E VENRES e outra para os MARTES E XOVES.

O alumnado novo usuario que aparece nas LISTAS DE ESPERA, para confirmar a súa praza, debe agardar á AMPLIACIÓN DE PRAZAS de comedor, SOLICITADA e PREVISTA PARA SETEMBRO.

O alumnado que foi usuario no curso anterior xa está admitido ( maio)

Para calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro: 881867015-881867020

LISTAXE I: NOVOS USUARIOS DE LUNS, MÉRCORES E VENRES.

LISTAXE II: NOVOS USUARIOS DE MARTES E XOVES.

LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS PRIMARIA

Publicamos as listaxes definitivas do Fondo solidario de libros de texto para os cursos de 3º/4º de Primaria, cos libros que se asignarán.

Todo o alumnado solicitante recibe a totalidade dos libros que se utilizarán no curso (5 libros en 3º EP e 6 libros en 4º EP). Aínda hai lotes sobrantes para aquel alumnado que por algunha razón non solicitase o fondo de libros.

Lembramos que deberán adquirirse nas librerías os cadernos de actividades que figuran nas listaxes de libros de texto publicadas na web.

Os libros entregaranse no primeiro día de clase do curso 2019/20 (11 de setembro).

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS PRIMARIA

LIBROS DE TEXTO - LISTAS MATERIAL - 2019/2020

Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2019/20.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º/4º de Primaria e 3º/4º de ESO.
A partires do 15 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO:

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL E VALES DE LIBROS DE 1º/2º PRIMARIA

Desde esta semana xa están dispoñibles os vales de material e vales da axuda de libros de texto para 1º/2º de Primaria, para aqueles que lles correspondan por renda.

Deberán pasar a recollelos durante este mes de xullo, agás o alumnado de ESO que teña materias pendentes para setembro que deberá facelo no inicio do curso no mes de setembro.

Lembramos que o horario durante neste mes de xullo é de 10 a 14 horas, e tamén que deberán ser recollidos polos solicitantes, ou traer unha autorización de recollida na que aparezan os datos do solicitante e o autorizado.

LISTAXES PROVISIONAIS - FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO.

Publicamos as listaxes provisionais do Fondo libros de texto para os cursos de 3º/4º de Primaria e 3º/4º ESO, co número de libros que se asignarán e algunhas observacións.

En 3º/4º Primaria todo o alumnado solicitante recibe todos os libros, polo que só deberán mercar os cadernos que figuren na listaxe de libros de texto. Nestes cursos aínda existen lotes de libros sobrantes para aquel alumnado que por algunha razón non solicitara o fondo libros.

Lembramos que hai dous días para presentar reclamacións a estas listaxes (ata o venres día 12 de xullo).

-LISTAXE ADMITIDOS PRIMARIA

-LISTAXE ADMITIDOS SECUNDARIA

-LISTAXE EXCLUÍDOS PRIMARIA

-LISTAXE EXCLUÍDOS SECUNDARIA

MOI IMPORTANTE:DATAS A LEMBRAR PARA O VERÁN E INICIO DE CURSO

Adxuntamos documento con informacións importantes para o verán e o inicio de curso en setembro.

Tamén aproveitamos para informar que na nota enviada á casa había un erro na data da festa do patio que este ano é o 23 de setembro, polo que as clases de ESO comenzarán o día 16 de setembro como establece o calendario oficial.

As clases de Infantil e Primaria comenzan o día 11 de setembro á 9.30 horas.

DOCUMENTO INFORMACIÓNS

LECTURAS RECOMENDADAS PARA O VERÁN

Recomendacions: Infantil e Primaria

Recomendacions: Secundaria

RESULTADO DA VOTACION DA XORNADA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ

Os resultados foron os seguintes:

Censo total de familias:    278

Votantes:                           196

Votos afirmativos (SI):     156

Votos negativos (NON):      40

Polo tanto NON se aproba o novo horario ao faltar 6 votos para alcanzar o 58% do censo total de voto afirmativo necesario para aprobación, é dicir 162 votos. (De acordo coa orde do 29 de maio de 2008).

O equipo directivo agradece a todos a participación neste proceso.

Vedra a 21 de xuño de 2019.

AVISOS IMPORTANTES COMEDOR ESCOLAR

AVISOS IMPORTANTES DOCUMENTOS

- Todo o alumnado de comedor deberá entregar impreso de autodeclaración de prezos públicos de comedor antes do 31 de xullo.

Impreso autodeclaración

- Durante o mes de xullo publicaranse as listaxes de usuarios admitidos no comedor.

Ver normativa

- Apertura de prazo para inscribirse como colaboradores de comedor ata o 11 de setembro

Ver anuncio

Ver normativa