PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

AVISO IMPORTANTE PARA SOLICITANTES DE 4º Infantil (3 anos)

Ver aviso

Instuccións xerais

Normativa de referencia.

Zonas de Influencia

Anexo II - Solicitude de admisión. Autocompletable

Criterio complementario baremo.

Vacantes

Rutas de transporte

Prazos:

• Prazo de admisión: do 1 ao 20 de marzo
  • Prazos de matrícula:
    • Infantil e Primaria: do 20 ao 30 de xuño
    • Secundaria:
      • Ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo
      • Extraord.: do 1 ao 10 de setembro

DIA DA POESIA EN INFANTIL

O CPI de Vedra participa no Concurso Coca-Cola Novos Talentos de Relato Curto!

O CPI de Vedra participou na 11.ª edición do Concurso Coca-Cola Novos Talentos de Relato Curto! promovido pola compañía Coca Cola e no que colaboran as universidades de Santiago, Vigo e A Coruña e a Secretaría Xeral de Política Lingüística.

Este certame literario dirixido exclusivamente ao alumnado de 2.º da ESO busca potenciar a creatividade dos alumnos/as a través da escrita dun microrrelato en lingua galega.

A sesión desenvolveuse na Facultade de Filoloxía de Santiago de Compostela o pasado 15 de marzo e nela estiveron representándonos Teresa Tato, Antía Vázquez, Elia Torres e André Parra.

Os catro realizaron unha proba escrita na que debían usar catro das seis palabras que lles foron propostas antes do comezo: SAUDADE, SOLPOR, BEIZOS, FERVENZA, MERGULLAR e ACARIÑAR.

ADMISIÓN - VISITAS AO CENTRO

Comunicamos que para as familias, solicitantes de admisión de alumnado neste CPI, que queiran facer unha visita ás instalacións do centro, establecemos dous días na vindeira semana para que soliciten a participación na mesma:

• Mércores día 13 ás 16 h.
  • Xoves día 14 ás 17,15 h.

Para a organización das visitas pregamos fagan previamente a solicitude no teléfono  881867015

LISTAXE DE ADMITIDOS NO PROCESO DE RESERVA

Lembramos  que de todo o alumnado actualmente no CPI Plurilingüe de Vedra, que teñen a permanencia garantizada.

Ademais no proceso de reserva dos centros adscritos resultaron admitidos os seguintes alumnos/as procedentes do CRA Boqueixón-Vedra e do CEIP Ortigueira.

Entrevista a Xosé Ramón Chas

O alumnado de 3ºB (Primaria) entrevistou a Xosé Ramón Chas, encargado da biblioteca municipal de Vedra: na web de RadioVedra ou directamente en Entrevista a Xosé Ramón Chas.

O CONCELLO DE VEDRA CONVOCA AXUDAS PARA O ENSINO E TRANSPORTE

O Concello de Vedra anuncia a convocatoria de axudas para o ensino e o transporte. Pódese consultar nos seguintes enlaces. O prazo remata o 12 de marzo de 2019.

VER CONVOCATORIA ENVIADA AO CPI.

IR A PAXINA DO CONCELLO.

Web de RadioVedra

Hoxe, Día da Radio, publicamos a nosa páxina web adicada a mostrar tódalas emisións e podcast que elaboremos en RadioVedra, dentro do proxecto Radio na Biblio:

RadioVedra

VISITA AO PAZO DE SANTA CRUZ. VEDRA MEDRA CO PATRIMONIO NATURAL

Visita ao Pazo de Sta. Cruz. Vedra medra co Patrimonio Natural

O alumnado de 2º da ESO tivo a oportunidade de coñecer as árbores notables, auténticos monumentos verdes que alberga o xardín do pazo. E fíxoo da man de José Luis Vascuas, garda forestal e colaborador do Catálogo Galego de Árbores e Formacións Senlleiras. O dito catálogo recolle 155 árbores e 37 formacións arbóreas e inclúe aqueles exemplares que polo seu valor natural, cultural, científico, didáctico, estético ou paisaxístico, requiren da súa conservación.

No xardín e contorna do pazo medran as oliveiras (a retícula de oliveiras), os buxos (a carreira dos buxos), o ombú, as palmeiras washingtonias e outros exemplares que os/as rapazas tiveron ocasión de identificar e retratar. Axudados das explicacións de José Luis terán que elaborar o seu propio inventario que conterá a denominación, descrición e un amplo repositorio de fotografías.

Xulia Marqués

Coordinadora do EDLG e de Vedra medra

VER FOTOS

E Títeres Cachirulo despiden o obradoiro

O día 15 de xaneiro veu ata o CPI de Vedra a compañía Títeres Cachirulo co seu espectáculo “As xeneralas da Ulla”. Trátase dun espectáculo de rúa con base no Entroido tradicional destas terras das ribeiras do río Ulla. As protagonistas son catro mulleres, dúas correos e dúas xeneralas. Todas chegan de a cabalo e engalanadas cos traxes típicos dando vivas ao público.

A rapazada tivo a ocasión de ver unhas marionetas talladas en madeira e articuladas sobre uns carros de 2.20 metros. As bandeiras que lucían eran a da paz, a ecoloxía, a muller e as artes, ideario que repetiron e defenderon na letras dos atranques.

O obradoiro "Entroido tradicional rural dos xenerais da Ulla" remata así unha andaina que comezara o pasado 30 de outubro. Esta vez estivemos todos os asistentes ao taller acompañados dos nenos/as de 3.º, 4.º, 5.º e 6.º de educación primaria.

Xulia Marqués

Coordinadora do EDLG e de Vedra medra