PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

Prazos:

• Reserva de praza (só 4º ESO e centros asdcritos): Do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro
  • Admisión novo alumnado: Do 1 ao 20 de marzo.

Instuccións xerais

Normativa de referencia.

Zonas de Influencia

Anexo II - Solicitude de admisión. Autocompletable

Criterio complementario baremo.

Vacantes para o proceso de admisión

Rutas de transporte

COMUNICADO ANPA "A BOCA"

A petición da ANPA "A BOCA" trasladamos comunicado en relación á póliza de seguro para o alumnado do centro, no enlace:

IMPORTANTE NA VOLTA ÁS CLASES EN XANEIRO

Ante a volta ás clases este ventres día 8 de xaneiro, e tendo en conta a situación da pandemia neste momento, adxuntamos a xa carta remitida por ABALAR MÓBIL lembrando as normas básicas de prevención para evitar os contaxios, comose veu facendo no primeiro trimestre. Todo se resume en CINCO piares básicos:

1. ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN (Se hai síntomas non asistir á clase).
  2. USO DE MÁSCARA.
  3. GARDAR DISTANCIA (1,5 m.).
  4. HIXIENE E DESINFECCIÓN.
  5. VENTILACIÓN (Hai que vir abrigados).

Ver carta

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19. NORMAS BÁSICAS

Publicamos os documentos xerais do "Plan de Adaptación á situación COVID-19 do CPI de Vedra para o curso 2020-2021", así como os enlaces a un resumo dos aspectos básicos organizados nos seguintes epígrafes:

- ENLACE PÁXINA WEB COAS NORMAS BÁSICAS

- DOCUMENTO COMPLETO:"Plan de adaptación á situación COVID-19"

- PLAN DE CONTINXENCIA: Horarios de docencia  virtual  no confinamento.

Outros anexos:

- Planos aulas

- Plano circulación xeral

- Declaración responsable familias

- Enquisa de AUTOAVALIACIÓN

Guía resumo instrucións Consellería

REPARTO DEFINITIVO DE MÁSCARAS AOS BENEFICIARIOS

Xa foi publicada a listaxe definitiva do alumnado admitido como beneficiario de máscaras (son os mesmos que tiveron vale de material), de acordo coa convocatoria oficial. Tamén acabamos de recibir por fin os pedidos da compra das máscaras.

Debemos proceder, por tanto, ao reparto das mesmas, e tendo en conta as datas nas que estamos, decidimos facelo nos primeiros días de clase do mes de xaneiro.

Cada alumno/a recibirá un número de máscaras necesario para rematar o curso, en función do número de lavados das mesmas. Deberán ser recollidas por un dos proxenitores que deberá asinar o documento de entrega.

O reparto realizarase na Secretaría do centro, e para evitar aglomeracións no centro e coincidencias cos recreos, terá o seguinte calendario e horario:

1. Luns 11 de xaneiro:
    • Familias beneficiarias de 1º/2º/3º Primaria de 9:30 a 11:15 h.
    • Familias beneficiarias de 4º/5º/6º Primaria de 12:45 a 14:00 h.
  2. Martes 12 de xaneiro:
    • Familias beneficiarias dos curso de ESO:  de 9:30 a 11:15 e de 12:45 a 14:00 h.

Tamén poderá recollerse excepcionalmente de 15:30 a 17:00 horas tanto o luns como o martes.

Cando sexan varios irmáns no colexio recolleranse todas as máscaras na primeira ocasión.

O EQUIPO DIRECTIVO

CARTA DE AGRADECEMENTO E DESPEDIDA - EMPRESA VIAJES PEILLET, S.L.

Con motivo da adxudicación dos novos contratos de Transporte Escolar pola Consellería de Mobilidade, que entran en vigor en xaneiro, a empresa VIAJES PEILLET, S.L. deixará de facer as rutas do CPI de Vedra.

Esta empresa, de fonda implantación no contorno de Vedra, leva 40 anos facendo o servizo de transporte deste centro, sempre de xeito modélico, profesional e con espíritu de servizo. A Comunidade educativa do CPI de Vedra, e no seu nome o Equipo Directivo, só pode ter palabras de profundo agradecemento para as tres xeracións que dirixiron e dirixen a empresa. Agardamos poidamos seguir colaborando no futuro.

Viajes Peillet, S.L. trasladou tamén á dirección deste centro unha carta de agradecemento e despedida do servizo que queremos compartir con toda a Comunidade Educativa.

GRAZAS

CARTA DE VIAJES PEILLET, S.L.

PROCESO DE PAGAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR - INSTRUCIÓNS

Todas as persoas usuarias do comedor escolar ás que lle corresponde pagar algún dos prezos públicos segundo a Instrución 2/2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 16 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2020-21, deben facer o pago nos primeiros vinte días do mes seguinte. As formas de pagamento poden ser as seguintes:

Nas entidades bancarias autorizadas pola Consellería de Facenda: o centro entregará aos usuarios/as os impresos de pagamento; os suxeitos pagadores unha vez feito o ingreso nas entidades autorizadas, deberán entregar no centro, os xustificantes para “a administración”, debidamente validados polas entidades bancarias de depósito.

A través do Espazo Abalar: os impresos estarán dispoñibles directamente para os usuarios do Espazo Abalar sen necesidade de obtelos a través do centro. O pagamento por esta vía é comunicado automaticamente á aplicación COMEDORES, polo que non terán que presentar xustificante no centro.

A través da Oficina Virtual Tributaria: as persoas interesadas poderán utilizar a oficina virtual tributaria para realizar os pagamentos de xeito telemático. Os suxeitos que opten por esta vía deberán presentar no centro, nos 20 días primeiros de cada mes, os xustificantes de pagamento correspondente. Dispoñedes do manual de pago a continuación.

Manual Pago Telemático Taxas Comedor.

Enlace á páxina de pagamento (OVT).

Video titorial para pagamento por Espazo Abalar