ANTROIDO NO CPI DE VEDRA. 9 DE FEBREIRO.

Achegamos enlace ás primeiras fotos da celebración do Antroido que tivo lugar o venres día 9 no noso centro. Pola condicións meteorolóxicas non se puido celebrar o tradicional desfile polas rúas próximas. O acto tivo lugar no pavillón municipal que estivo abarrotado de público.

As comparsas estiveron centradas na temática común de Músicas de sempre e traxes alusivos.

Video montaxe con todas as actuacións

CONTINUAMOS COA TRADICIÓN DOS ATRANQUES NO NOSO ANTROIDO

Coma en anos anteriores un grupo de rapazas e rapaces do CPI Plurlingüe de Vedra protagonizaron os atranques de xenerais de fonda tradición nos carnavais da comarca ullán.

Ler máis +

Ver + fotos

Ver vídeo +

CELEBRAMOS O DIA DA PAZ E A NON VIOLENCIA

O CPI Plurilingüe de Vedra celebrou o pasado luns, 30 de xaneiro, o día da Paz e a Non Violencia. O acto artellouse en torno a "Sadako e as mil grúas", lenda xaponesa que di que se fas mil grúas de origami podes pedir un desexo. Entre todo o alumnado do centro elaboráronse mil grúas que se colgaron no patio cun cartel alusivo. Ademais cantouse unha canción de temática relativa as actitudes conciliadoras e pacifistas, complementando a posta en práctica do programa "Apadriñamento lector" dos alumnos maiores aos máis cativos.

Fernando Cabeza Quiles co alumnado de 2º ESO

O pasado 30 de xaneiro tivemos a sorte de contar coa visita e a conferencia do escritor e mestre Fernando Cabeza Quiles que impartiu unha lección sobre toponimia ao alumnado de 2º de ESO

Ler máis +

MENUS COMEDOR ESCOLAR 2017-2018

Setembro Febreiro
Outubro Marzo
Novembro Abril
Decembro Maio
Xaneiro Xuño

FORMULARIOS ÚTILES PARA AS FAMILIAS

INSTRUCIONS SAÍDAS DO CENTRO E BAIXADA NAS PARADAS DO TRANSPORTE

Unha instrucción conxunta da da Secretaría Xeral Técnica e da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos regula a normativa a seguir nas saídas do alumnado do centro e a baixada nas paradas do transporte escolar.

Adxúntanse os seguintes documentos:

1. Instrución completa.
  2. Resumo das normas principais.
  3. Modelo de autorización para saír só do colexio (5º/6º Primaria e ESO)
  4. Modelo para autorizar a un adulto/s ou a un alumno maior de 5º/6º de Primaria e ESO a recoller a un alumno/a menor de Infantil e 1º/2º/3º/4º Primaria.

Os modelos poden solicitalos tamén na Secretaría do centro.

CALENDARIO ESCOLAR - CURSO ACADÉMICO 2017/18

CALENDARIO DO CENTRO PARA O CURSO 2017-2018