CONVOCADAS AXUDAS A USUARIOS DO COMEDOR ESCOLAR

URXENTE

CONVOCADAS AXUDAS A USUARIOS DO COMEDOR ESCOLAR

PRAZO (31 DE MARZO A 6 DE ABRIL)

A Consellería de Educación convoca axudas para usuarios do comedor escolar deste curso que non pagan (gratuidade total) ou pagan un euro (1 €), con motivo da suspensión da actividade polo coronavirus COVID-19.

Para a súa solicitude deben seguir estrictamente as instrucións que se adxuntan.

INSTRUCCIÓNS

ORDE (DOG)

INFORMACIÓNS IMPORTANTES PARA FAMILIAS E ALUMNADO

AVALIACIÓN 2º TRIMESTRE

1-A 2ª avaliación dáse por pechada na data en que se decretou o estado de alarma (14 de marzo). Só son avaliables as actividades ou probas relacionados cos contidos curriculares realizadas polo alumnado ata esa data.

2-A comunicación e publicación das notas realizarase o día 3 de abril ás 15 horas a través de ABALAR MÓBIL ou Espazo Familias de Abalar.

3-As familias que xa están subscritas ao ABALAR MÓBIL recibirán automaticamente as cualificacións na data indicada.

4-As familias que non teñan Abalar Móbil deberán darse de alta canto antes. (Ver instruccións nesta web).

LEER MÁIS (DOCUMENTO COMPLETO)

AVISO IMPORTANTE ÁS FAMILIAS: ALTA EN ABALAR MÓBIL

Neste momento de suspensión de actividade lectiva presencial e de estado de alarma, necesitamos contar cun medio áxil para enviar información ás familias, para comunicación das cualificacións e notas dos seus fillos, para avisos e mensaxes,...

A Consellería xa ten establecido fai tempo unha APP (ABALAR MÓBIL) para que todos proxenitores (nais e pais) se subscriban co móbil que teñen rexistrado no centro, estando dispoñible tanto en Play Store (Android) como en Apple Store. Con esta APP poderán recibir as notas, xustificar faltas, pedir titorías, recibir mensaxes do titor ou profesores.

Este vai o único medio de poder comunicarlles as notas da 2ª Avaliación que sairán a próxima semana na data que se comunicará en breve nesta mesma páxina web.

As familias que non estean subscritas deberán darse de alta canto antes, pois as que si están subscritas xa as recibirán automáticamente.

Enlace á paxina Abalar Móbil

Guía para darse de alta

Teletraballo pola alarma sanitaria - Lista de tarefas para primaria e secundaria

Ao abeiro das instrucción da Consellería de Educación listamos no documento adxunto o modo en que o profesorado manterá o contacto e enviará tarefas ao seu alumnado en tódolos cursos e niveis.

Este documento poderá variar nas vindeiras datas con novas aportacións.

Poden consultar o documento nesta páxina:

Teletraballo - CPI Vedra

ACTUALIZADO: 24/03/2020

Por se é do interese da comunidade educativo, o Ministerio de Educación e RTVE veñen de implementar unha programación con contidos educativos de 6 a 16 anos. Nesta ligazón pode verse a explicación e o cadro horario:

Aprendemos en casa

RTVE lanza tamén unha ferramenta educativa para as familias centrada nos nenas e nenos de 3 a 10 anos: EDUCLAN.

Tamén a TVG2 emitirá contidos educativos de luns a venres e de 11:00 a 13:00. Máis información.

Por outra banda, o departamento de Educación física preparou este documento (adxunto a esta nota) que pode servir a toda a comunidade educativa a manter a actividade física nestes días de confinamento e ao mesmo tempo aumentar a nosa capacidade inmunolóxica.

BLOG PARA EDUCACION INFANTIL

As profesoras de Infantil estamos a poñer no BLOG suxerencias, actividades, recursos, etc..., que voluntariamente podedes utilizar para facer máis levadeiros estes días na casa cos vosos/as nenos/as.

Tamén podedes deixarnos algún comentario no Blog que responderemos en canto nos sexa posible.

O blog aparece na marxe dereita de esta páxina e tamén neste enlace.

BLOG DE INFANTIL

RECURSOS DPTO. DE ORIENTACIÓN (PT/AL) PARA EDUCACIÓN PRIMARIA

Actualizado

Achegamos un documento que inclúe enlaces a páxinas de recursos para alumnado baixo seguimento do Departamento de Orientación

RECOMENDACIÓN DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

RECURSOS WEB FAMILIAS - ORIENTACIÓN

PROBLEMAS DO CONFINAMENTO

RELAXACIÓN PARA O ALUMNADO

AVISO IMPORTANTE SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

CON MOTIVO DAS MEDIDAS DE SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS E DAS RECOMENDACIÓNS IMPERANTES, A XUNTA VEN DE COMUNICAR O SEGUINTE:

1. PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE LECTIVA POLA PANDEMIA DO CORONAVIRUS (COVID-19)

A Xunta de Galicia decretou a suspensión das actividades lectivas no centros educativos galegos durante 14 días a contar desde o luns 16 de marzo.

Tamén recomendan que o alumnado xa non asisita á clase mañá venres, aínda que os centros funcionarán con normalidade para as familias que envíen aos seus fillos/as.

VER NOTA ENVIADA ÁS CASAS

Poden coñecer as medidas concretas, que foron publicadas na páxina da Consellería ás 20 horas, nos seguintes enlaces:

Documento que resalta as medidas concretas que nos afectan

Entroido 2020 - Fotos e videos

Aquí podedes ver fotografías e videos do entroido celebrado no colexio en torno ao motivo das emocións:

O ALUMNADO DE 1º ESO VISITA LUGO

O pasado xoves día 5 de marzo, o alumnado de 1º ESO visitou a cidade de Lugo nunha saída didáctica organizada polo Departamento de Xeografía e Historia.

Durante a mesma puideron contemplar parte dos fondos arqueolóxicos do Museo Provincial, en particular os restos preshistoricos, da Cultura Castrexa e da Época Romana.

Despois visitaron a casa romana DOMUS do MITREO, que contén no seu interior un templo dedicado a Mitra, e o Centro de Interpretación de Muralla.

A visita remata cun percorrido pola rolda da Muralla, que este ano veuse afectado pola chuvia que os sorpendeu durante o mesmo.