O CPI DE VEDRA DISTINGUIDO CO PREMIO PROXECTA DE INNOVACIÓN EDUCATIVA 2018

O CPI de Vedra acaba de gañar o Premio Proxecta de Innovación Educativa 2018 convocado pola Consellería de Educación entre os centros docentes públicos que foron admitidos no Plan Proxecta durante o curso escolar 2017/18.

"De redes e afectos ou como converter nun activo para a dinamización o patrimonio local contextualizado. Os proxectos do CPI de Vedra: superando límites, integrando partes" é o título do traballo presentado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega galardoado nesta ocasión.

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CPI de Vedra vén coordinando nestes últimos anos unha serie de actuacións con base no patrimonio local vedrés baixo a marca Vedra medra.

Este é o terceiro recoñecemento que acadamos despois de ter recibido o Premio didáctico Antón Fraguas promovido desde o Museo do Pobo Galego e o Premio a proxectos de innovación en dinamización lingüística que convoca a Secretaría Xeral de Política Lingüística.

Parabéns á toda a familia de Vedra medra e a seguir traballando POR UN PATRIMONIO VIVO!!

Xulia Marqués (Coordinadora do EDLG e do Vedra medra)

RENUNIÓN XERAL DE PAIS/NAIS E REUNIÓNS POR TITORÍAS

O vindeiro xoves día 27 de setembro ás 17,15 horas terá lugar a xuntanza xeral de pais/nais de comezo de curso. Ademáis haberá xuntanzas por titorías de acordo co programa que se adxunta.

Ver convocatoria

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS EDUCACIÓN SECUNDARIA

Publicamos as listaxes definitivas de libros de texto adxudicados aos solicitantes do FONDOLIBROS de Educación Secundaria Obrigatoria.

LISTAXES

Lembramos que en 1º de ESO non se adxudican libros porque o centro participa no programa EDIXGAL, e contaran con licenzas dixitais e un ordenador portátil. No caso de que algún profesor deste nivel solicite algún material complementario publicarase nesta páxina e comunicarase directamente ao alumnado e familias.

MENUS COMEDOR ESCOLAR 2017-2018

Setembro Febreiro
Outubro Marzo
Novembro Abril
Decembro Maio
Xaneiro Xuño

CALENDARIO ESCOLAR - CURSO ACADÉMICO 2018/19

LIBROS DE TEXTO - 2018/219 - LISTAS MATERIAL ACTUALIZADAS

ATENCIÓN AOS CURSOS DE 5º PRIM. E 1º ESO (CURSOS E-DIXGAL)
Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2018/19.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º de Primaria ata 4º de ESO.
A partires do 16 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO:

LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS PRIMARIA

Publicamos as listaxes definitivas do Fondo solidario de libros de texto para os cursos de 3º/4º/5º/6º de Primaria, cos libros que se asignarán.

Débese ter en conta a listaxe de libros de texto publicada na páxina web, pois nalgúns cursos non se utilizará libros en unha o varias materias.

Os libros entregaranse no primeiro día de clase do curso 2018/19.

Lembramos que deberán adquirirse nas librerías os caderniños de actividades que figuran nas listaxes de libros de texto publicadas na web, agás en 5º de Primaria que deben agardar á confirmación de centro E-DIXGAL.

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS PRIMARIA

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL DE VALES DE LIBROS DE 1º/2º PRIMARIA

Desde esta semana xa están dispoñibles os vales de material e vales da axuda de libros de texto para 1º/2º de Primaria, para aqueles que lles correspondan por renda.

Deberán pasar a recollelos durante este mes de xullo,  agás o alumnado de ESO que teñas materias pendentes para setembro que deberá facelo no inicio do curso nes mes de setembro.

Lembramos que o horario durante neste mes de xullo é de 10 a 14 horas, e tamén que deberán ser recollidos polos solicitantes, ou traer unha autorización de recollida na que aparezan os datos do solicitante e o autorizado.

IMPORTANTE: O CPI DE VEDRA NOVO CENTRO E-DIXGAL.

O CPI Plurilingüe de Vedra figura entre os seleccionados como novos centros E-DIXGAL para o vindeiro curso 2018-19.

Isto implica que nos cursos de 5º Primaria e 1º ESO utilizaranse libros dixitais da Plataforma EVA da Consellería de Educación.

Polo tanto non se adxudicarán libros no FONDOLIBROS nin deben mercarse libros de texto. Os libros destes cursos existentes no FONDOLIBROS do centro utilizaranse como material complementario.

Os caderniños (Inglés e/ou Música e/ou Francés), se fosen necesarios, non se mercarán ata recibir as instrucións pertinentes no inicio de curso.

LISTAXES PROVISIONAIS - FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO.

Publicamos as listaxes provisionais do Fondo libros de texto para os cursos de 3º/4º/5º/6º de Primaria e 1º/2º/3º/4º ESO, co número de libros que se asignarán e algunhas observacións.

Lembramos que hai dous días para presentar reclamacións a estas listaxes (ata o mércores día 18 de xullo).

-LISTAXE ADMITIDOS PRIMARIA

-LISTAXE ADMITIDOS SECUNDARIA