LISTAXE DEFINITIVA EDUCACIÓN PRIMARIA - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO - 2017

Libros adxudicados no Fondo Solidario de Educación Primaria:

Listaxe Definitiva de Admitidos

Listaxe Definitva de Excluídos

LISTAXES PROVISIONAIS - FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

INFORMACIÓNS IMPORTANTES PARA O VERÁN E SETEMBRO.

Incluímos un documento adxunto no que figuran informacións importantes para este verán e os primeiros días do mes de setembro.

Documento >>>

VALES DE MATERIAL E VALES DE LIBROS DE TEXTO DE 1º/2º PRIMARIA

Xa están dispoñibles para a súa recollida os vales de material Primaria e Secundaria e os vales de libros de 1º/2º de Primaria para aqueles solicitantes que lles corresponda pola renda.

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Nos seguintes enlaces pódense consultar as listas de libros de texto para o curso 2017/18.
Lembramos que a partires de mediados de xullo saírán publicadas as adxudicacións de libros do Fondo Solidario para os cursos desde 3º de Primaria ata 4º de ESO.
A partires do 17 de xullo poderán recollerse os vales de libros (1º-2º Primaria) e vales de material por aqueles solicitantes con dereito ao mesmo.

MATERIAL COMPLEMENTARIO:

O CPI DE VEDRA PREMIO DE INNOVACIÓN EDUCATIVA EN DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

O proxecto titulado "A PALABRA É VIDA E VAI AO LONXE" presentado pola profesora XULIA MARQUÉS acadou un Premio de Innovación Educativa en Dinamización Lingüística, segundo aparace publicado na Resolución da Xunta deste xoves pasado.

O proxecto céntrase na toponimia, conxunto das denominacións propias dos lugares, que é un tesouro para un país e peza fundamental para entender o desenvolvemento da historia e cultura do noso pobo. Vai dirixido a todas as etapas educativas do centro e conta con dous eixes de actuación: no propio centro e na contorna do mesmo. Conta coa colaboración do Equipo de Dinamización de Lingua Galega e dos equipos docentes de Infantil, Primaria e Secundaria, así como do Concello de Vedra e Asociacións Culturais da contorna do centro.

Este proxecto entronca tamén co programa VEDRA MEDRA, que se vén desenvolvendo ao longo do curso por esta mesma profesora, que acadou o Premio Antonio Fraguas como proxecto didáctico durante este curso 2016/17. Os materiais deste programa serán expostos no Museo do Pobo Galego a partir do mes de setembro.

PROCESO DE MATRICULA PARA NOVO ALUMNADO

Lembramos que o alumnado admitivo de novo ingreso no centro para o vindeiro curso 2017/18 deberá facer a matrícula nos seguintes prazos:

INFANTIL E PRIMARIA. Do 20 ao 30 de xuño de 2017

SECUNDARIA: Do 25 de xuño ao 10 xullo de 2017

Documentación:

• Anexo III-1 (INF-PRI) ou Anexo III-2 (ESO) debidamente cumprimentado e asinado.
  • 1 foto tamaño carnet
  • Fotocopia do  DNI
  • Fotocopia do DNI dos proxenitores
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria