Educación Física, Física e Química, Francés, Matemáticas, Orientación, Xeografía e Historia, Inglés, Música, CC. Naturais/Bioloxía, Lingua Galega, Lingua Castelá, Artes Plásticas, Tecnoloxía, Relixión Católica, Aula de Informática

ACTIVIDADE - EDUCACIÓN FÍSICA ESO e os que queiran - SEMANA 1 ALARMA SANITARIA

Enviamos documento con enlaces para exercicios para manterse en forma na casa.

RECURSOS DPTO. DE ORIENTACIÓN (PT/AL) PARA EDUCACIÓN PRIMARIA

Actualizado

Achegamos un documento que inclúe enlaces a páxinas de recursos para alumnado baixo seguimento do Departamento de Orientación

RECOMENDACIÓN DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

RECURSOS WEB FAMILIAS - ORIENTACIÓN

PROBLEMAS DO CONFINAMENTO

RELAXACIÓN PARA O ALUMNADO

O ALUMNADO DE 1º ESO VISITA LUGO

O pasado xoves día 5 de marzo, o alumnado de 1º ESO visitou a cidade de Lugo nunha saída didáctica organizada polo Departamento de Xeografía e Historia.

Durante a mesma puideron contemplar parte dos fondos arqueolóxicos do Museo Provincial, en particular os restos preshistoricos, da Cultura Castrexa e da Época Romana.

Despois visitaron a casa romana DOMUS do MITREO, que contén no seu interior un templo dedicado a Mitra, e o Centro de Interpretación de Muralla.

A visita remata cun percorrido pola rolda da Muralla, que este ano veuse afectado pola chuvia que os sorpendeu durante o mesmo.

Excursión de 4º ESO ao "FERROL DA ILUSTRACIÓN" e a Fragata F-102 "ALMIRANTE JUAN DE BORBÓN"

O martes 3 de marzo o alumnado de 4º da ESO realizou, como cada ano, unha excursión a Ferrol na que visitaron o Arsenal, O Museo da Construción naval (Exponav), o barrio da Magdalena e o Castelo de San Felipe. Todas estas visitas serven para coñecer o “Ferrol da Ilustración” que é unha parte esencial da historia do s. XVIII en Galicia e España.

Ademais, nesta ocasión, tivemos a sorte de visitar a Fragata da Armada F-102 “Amirante Juan de Borbón” na que nos explicaron as características dunha fragata F-100, vimos diferentes dependencias así como informacións sobre o seu traballo a bordo do buque.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí tedes as Programacións Didácticas das materias asignadas ao Departamento  de Francés e a información básica das mesmas.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí tedes a Programación Didáctica do Departamento e o extracto coa información básica para cada curso.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Programación Didáctica do Departamento e documento coa informacion básica extractada da mesma:

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí podedes consultar a Programación didáctica do Departamento de Educación Plástica e Visual así como a Información básica, un resumo da mesma coa información esencial para o desenvolvemento do curso (contidos mínimos, método de calificación...). Adxúntase tamén a de Valores Éticos, materia afín do departamento.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí podedes consultar a Programación didáctica do Departamento de Relixión así como a Información básica, un resumo da mesma coa información esencial para o desenvolvemento do curso (contidos mínimos, método de calificación...).