Educación Física, Física e Química, Francés, Matemáticas, Orientación, Xeografía e Historia, Inglés, Música, CC. Naturais/Bioloxía, Lingua Galega, Lingua Castelá, Artes Plásticas, Tecnoloxía, Relixión Católica, Aula de Informática

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí tedes as Programacións Didácticas das materias asignadas ao Departamento  de Francés e a información básica das mesmas.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí tedes a Programación Didáctica do Departamento e o extracto coa información básica para cada curso.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Programación Didáctica do Departamento e documento coa informacion básica extractada da mesma:

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí podedes consultar a Programación didáctica do Departamento de Educación Plástica e Visual así como a Información básica, un resumo da mesma coa información esencial para o desenvolvemento do curso (contidos mínimos, método de calificación...). Adxúntase tamén a de Valores Éticos, materia afín do departamento.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí podedes consultar a Programación didáctica do Departamento de Relixión así como a Información básica, un resumo da mesma coa información esencial para o desenvolvemento do curso (contidos mínimos, método de calificación...).

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Aquí podedes consultar a Programación didáctica do Departamento de Matemáticas así como a Información básica, un resumo da mesma coa información esencial para o desenvolvemento do curso (contidos mínimos, método de calificación...).

XOGADORES DO MONBÚS OBRADOIRO PROMOVEN A VIDA SAUDABLE NUNHA VISITA AO CENTRO

Este martes día 1 de outubro contamos no centro dunha representación do club de baloncesto MONBÚS OBRADORIO entre a que se atopaban tres xogadores do primeiro equipo que milita na Liga Endesa ACB: David Navarro, Mike Daum e Dejan Kravic..

Durante o encontro tiveron ocasión de contar a súa experiencia deportiva e contestar as preguntas do alumnado de 3º ESO que participaban nesta actividade promovida desde o Departamento de Educación Física e o seu profesor José Antonio Castro, en colaboración co Obradoiro CAB e o Concello de Vedra.

A temática principal das preguntas e intervencións dos xogadores estivo centrada na actividade física, entrenos e na alimentación saudable necesaria para a práctica do deporte de competición.

Durante o encontro tamén estivo presente o alcalde do concello de Vedra, Carlos Martínez, que é gran afeccionado e practicante do baloncesto.

Ver + fotos

Programación Didáctica 2018/19

EDUCACIÓN VIAL PARA 3º E 4º ESO

O alumnado de 3º e 4º de ESO participou este pasado xoves nunha actividade encamiñada a prevención de accidentes de tráfico, organizado conxuntamente para os tres concellos de Touro, Boqueixón e Vedra pola Asociación FUNDTRAFIC.

ESta actividade contou coa colaboración do Concello de Vedra e tivo lugar nas instalación do CPI Antonio Orza Couto de Boqueixón.

Ver fotos