Celebracións

Entroido 2020 - Fotos e videos

Aquí podedes ver fotografías e videos do entroido celebrado no colexio en torno ao motivo das emocións:

Magosto no CPI Plurilingüe de Vedra

Todo o colexio, Infantil, Primaria e Secundaria, pasamos a tarde do xoves celebrando o magosto. Primeiro, todo o alumnado participou en competicións de xogos populares: carreiras de sacos, de relevos, o xogo do pañuelo e tiro de corda. Máis tarde, degustación de castañas asadas. Aproveitouse o evento para entregar os premios de concurso de microrrelatos organizado polo Departamento de Dinamización da Lingua Galega; aos seis alumnos e alumnas premiados entregóuselles un diploma e un pequeno agasallo.

Na seguinte ligazón podedes ver fotografías da celebración:

CELEBRAMOS O DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA - 11 DE FEBREIRO

Con motivo da clebración do día da Muller e a Nena na ciencia, o alumnado da materia de Igualdade de Xénero de 2ºESO, ven de traballar sobre os fitos das mulleres na ciencia cunha publicación titulada "A CIENCIA TEN XÉNERO FEMININO", que adxuntamos a continuación. Coordinou o traballo o profesor da materia, Juanma do Río

"A CIENCIA TEN XÉNERO FEMININO"

25 de novembro

Durante a semana do 25 de novembro as nenas e nenos de 6º de Educacion Infantil estivemos aprendendo un par de “consellos para máis alá do 25 de novembro”.

Unha vez que os aprendimos contámosllos aos nosos compañeiros e compañeiras de infantil e de segundo!

Prestade moita atención

e aprendede estes consellos

ogallá non fagan falta

pero é mellor sabelos!

Día das Letras Galegas

O xoves 16 de maio vimo s de celebrar no CPI Plurilingüe de Vedra o Día das Letras Galegas. Por mor do mal tempo tivemos que cancelar a comida no exterior, pero mantivemos o resto de actividades: xogos populares, música tradicional, actuacións do alumnado para festexar a nosa lingua...

Velaquí tedes unha crónica gráfica:

DIA DA POESIA EN INFANTIL

Entroido no CPI de Vedra

O venres 1 de marzo vimos de celebrar o entroido no noso CPI. O alumnado de infantil e primaria disfrazuose seguindo o proxecto do centro "O bosque", mentres que o alumnado de Secundaria reproducíu o entroido tradicional da Ulla. Aquí algunhas fotos:

Entroido CPI Vedra 2019.

Web de RadioVedra

Hoxe, Día da Radio, publicamos a nosa páxina web adicada a mostrar tódalas emisións e podcast que elaboremos en RadioVedra, dentro do proxecto Radio na Biblio:

RadioVedra

ANTROIDO NO CPI DE VEDRA. 9 DE FEBREIRO.

Achegamos enlace ás primeiras fotos da celebración do Antroido que tivo lugar o venres día 9 no noso centro. Pola condicións meteorolóxicas non se puido celebrar o tradicional desfile polas rúas próximas. O acto tivo lugar no pavillón municipal que estivo abarrotado de público.

As comparsas estiveron centradas na temática común de Músicas de sempre e traxes alusivos.

Video montaxe con todas as actuacións

CONTINUAMOS COA TRADICIÓN DOS ATRANQUES NO NOSO ANTROIDO

Coma en anos anteriores un grupo de rapazas e rapaces do CPI Plurlingüe de Vedra protagonizaron os atranques de xenerais de fonda tradición nos carnavais da comarca ullán.

Ler máis +

Ver + fotos