Xeografía e Historia

Programación Didáctica 2017/18

4ºESO VISITA O FERROL DA ILUSTRACIÓN

Este martes 24 de outubro o alumnado de 4º de ESO visitou a cidade departamental de Ferrol, onde puideron percorrer rúas e instalacións da cidade con visitas guiadas moi atractivas e novidosas como a Fragata "Alvaro de Bazán F-101" ou o Barrio da Magdalena, dentro dun conxunto que funde as súas raíces na Ilustración da época do rei Carlos III. A visita estivo coordinada polo Departamento de Xeografía e Historia.

LER MÁIS       VER FOTOS       FERROL. PATRIMONIO MUNDIAL

MÁIS SOBRE A FRAGATA "ALVARO DE BAZÁN"

VIAXE FIN DE ESTUDOS A PARÍS - 4º DE ESO

Os alumnos e alumnas de 4° da ESO do CPI Plurilingüe de Vedra acaban de realizar unha viaxe fin de estudos a París entre os días 1 e 5 de maio, onde coñeceron os principais monumentos da cidade francesa, como a Torre Eiffel, a Catedral de Notre Dame, os Museos  de Louvre e d'Orsay, o barrio de Montmartre e tamén  visitaron o Palacio de Versalles e Eurodisney.

Viaxaron un total 26 alumnos/as acompañados polos seus profesores do Departamento de Xeografía e Historia.

3º ESO VISITA O PATRIMONIO DE VEDRA

O alumnado de 3º de ESO ven de realizar varias visitas dentro do concello: Pazo de Ortigueira, Igrexa da Madanela, Igrexa de San Mamede, ..., dentro dunha actividade organizada polo Departamento de Xeografía e Historia e o proxecto VEDRA MEDRA para darlles a coñecer o patrimonio vedrés.

Ler máis+

Ver fotos+

VIAXE FIN DE ESTUDOS - 4º ESO A CATALUÑA

O alumnado de 4º ESO do CPI Plurilingüe de Vedra acaba de regresar da súa viaxe fin de estudos a Cataluña que realizaron desde o 2 ao 8 de maio, acompañados por profesorado do centro. Durante a mesma fixeron numerosas visitas de carácter didáctico e cultural: Barcelona (Sagrada Familia, Pedrera, Parque Güell, Barrio Gótico, Camp Nou, Ramblas, ...), Tarragona (Acueducto, Anfiteatro, Circo, Catedral, Murallas, ...), Cavas Codorniu e o Mosteiro de Montserrat.  Ademais puideron disfrutar de momentos de diversión na praia de Salou e tamén no Parque temático Port Aventura.

Aquí podedes visionar algunhas imaxes da viaxe:

ATRÉVETE - XORNADA EDUEMPRENDE 2º ESO

O pasado venres 16 de xaneiro os alumnos de 2º da ESO participaron no Plan de emprendemento no sistema educativo de Galicia chamado EDUEMPRENDE na modalidade ATRÉVETE A TER UNHA IDEA.
A xornada organizada pola Consellería de Educación e a Asociación Área Empresarial do Tambre consistía nunha reunión cun emprendedor e a continuación unha visita a unha empresa do Polígono do Tambre. Nesta caso, foi a empresa de recicladoCOREGAL.

ALUMNADO DE 3º DE ESO VISITA O PARLAMENTO

O pasado 18 de decembro de 2014 o alumnado de 3º de ESO, ademais do grupo de PDC deste mesmo nivel, visitaron o Parlamento de Galicia. Nesta visita guiada coñeceron de primeira man todas as instalacións do mesmo: salón do plenario, grupos parlamentarios, biblioteca, ...

PROGRAMACIÓN 2014-2015

Neste curso 2014-2015 que estamos comezando formamos o Departamento os profesores José Viaño e Mónica Vilariño.

Aquí deixamos un enlace á información básica da programación que propoñemos neste curso.

VISITA AO CENTRO HISTÓRICO E CATEDRAL DE SANTIAGO

O alumnado de 4º ESO realizou o mércores 14 de maio unha visita á cidade de Santiago.

CHARLAS VIVEIRO DE EMPRESAS 4º ESO