Horarios xerais, Calendario

RESULTADO DA VOTACION DA XORNADA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ

Os resultados foron os seguintes:

Censo total de familias:    304

Votantes:                           236

Votos afirmativos (SI):     192

Votos negativos (NON):      44

Polo tanto APRÓBASE o novo horario ao alcanzar o 63,15% (máis do 58% do censo total de voto afirmativo necesario para aprobación, que serían 177 votos. (De acordo coa orde do 29 de maio de 2008).

O equipo directivo agradece a todos a participación neste proceso.

Vedra a 21 de novembro de 2019.

LEMBRAMOS: XOVES 21, VOTACIÓNS CAMBIO HORARIO PARA XORNADA ÚNICA

Lembramos que este xoves, 21 de novembro, de 11.30 a 20.30 horas abrirá a mesa electoral para as votacións da proposta de horario en xornada única de mañá para Primaria e unha tarde para Secundaria.

Poderá votar a nai, o pai, ou titor/a legal (só un deles).

O voto será directo, secreto e non delegable, sendo necesaria a presentación do D.N.I.

É IMPORTANTE A PARTICIPACIÓN DE TODOS (incluído 4ºESO). O QUE NON VOTA E COMO SE VOTARA QUE NON.

SORTEO DE MESAS PARA AS VOTACIÓNS DA XORNADA ÚNICA

Mañá venres dia 15, ás 11.30 horas, terá lugar o sorteo dos membros da mesa de votación da xornada única. Poderán saír nomeados/as os/as/ pais/nais/titores legais do alumnado do curso actual que aparecen no censo que a tal efecto se pode consultar na secretaría do centro.

VOTACIÓNS XORNADA ÚNICA

Como xa se comunicou por escrito ás casas, o próximo xoves 21 de novembro haberá novamente votacións para decidir se cambiamos a un horario en xornada única para Infantil e Primaria, e cunha soa tarde para Secundaria.

Co novo curso e a incorporación dun grupo numeroso de novo alumnado, convócase está nova votación xa no inicio de curso porque a finais de ano asinaranse os novos convenios de transporte que dificultarán calquera cambio de horario posterior. Ademais as familias que se incorporaron ao centro presentaron un escrito solicitando que se volvera a votar contando coa súa opinión pois serán dos posibles afectados se o cambio se aproba para o curso 2020-21.

Ver proposta de horario

Tamén lembramos que hoxe día 14 de novembro haberá unha xuntanza informativa para aclarar posibles dúbidas.

É moi importante que todos voten para coñecer a opinión de todos.

HORARIOS XERAIS DO CENTRO

Horario xeral de apertura e peche:

• Luns a xoves: de 9:00 a 17:00 horas
  • Venres: de 9:00 a 15:00 horas

Horario lectivo:

Educación Infantil e Primaria:

• Luns, mércores e venres: De 9:30 a 14:00 horas
  • Martes e xoves: De 9:30 a 13:20 e de 15:05 a 17:00 horas

Educación Secundaria:

• Luns, mércores e venres: De 9:30 a 14:55 horas
  • Martes e xoves: De 9:30 a 14:05 e de 15:20 a 17:00 horas

Horario de Comedor: