Novas de interese

Becas da fundación Amancio Ortega para dúas alumnas do centro

As alumnas de 4º de ESO, Claudia Guiance e Helea Vascuas, acadaron as becas da fundación Amancio Ortega para cursar 1º de Bacharelato en Estados Unidos ou Canada o vindeiro curso académico. Superaron as probas de selección para formar parte do grupo de 100 alumnos/as de toda Galicia que disfurtarán destas axudas.

Estas becas cubren o 100% do custo dos servizos necesarios para seguir un ano académico en Canadá ou Estados Unidos: ida e volta ao destino estranxeiro, taxas escolares e matrícula nun instituto público, aloxamento e manutención nunha familia de acollida. , seguro médico e de accidentes, validación do curso académico e un pequeno subsidio mensual para gastos menores.

Este o cuarto ano en que alumnado deste centro resulta seleccionado, tralas distintas probas a que deben someterse, ademais de contar cunha nota media alta no expediente académico.

Saber máis: https://becas.faortega.org/

O CPI DE VEDRA DESÉXALLES UNHAS FELICES FESTAS

A Comunidade Educativa do CPI Plurilingüe de Vedra deséxavos unhas felices festas e un 2020 cheo de ledicia. Aproveitamos tamén para agradecer o apoio e colaboración de todos ao longo deste ano que remata.

Agardámosvos o 8 de xaneiro.

O Equipo Directivo

RESULTADO DA VOTACION DA XORNADA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ

Os resultados foron os seguintes:

Censo total de familias:    304

Votantes:                           236

Votos afirmativos (SI):     192

Votos negativos (NON):      44

Polo tanto APRÓBASE o novo horario ao alcanzar o 63,15% (máis do 58% do censo total de voto afirmativo necesario para aprobación, que serían 177 votos. (De acordo coa orde do 29 de maio de 2008).

O equipo directivo agradece a todos a participación neste proceso.

Vedra a 21 de novembro de 2019.

LEMBRAMOS: XOVES 21, VOTACIÓNS CAMBIO HORARIO PARA XORNADA ÚNICA

Lembramos que este xoves, 21 de novembro, de 11.30 a 20.30 horas abrirá a mesa electoral para as votacións da proposta de horario en xornada única de mañá para Primaria e unha tarde para Secundaria.

Poderá votar a nai, o pai, ou titor/a legal (só un deles).

O voto será directo, secreto e non delegable, sendo necesaria a presentación do D.N.I.

É IMPORTANTE A PARTICIPACIÓN DE TODOS (incluído 4ºESO). O QUE NON VOTA E COMO SE VOTARA QUE NON.

SORTEO DE MESAS PARA AS VOTACIÓNS DA XORNADA ÚNICA

Mañá venres dia 15, ás 11.30 horas, terá lugar o sorteo dos membros da mesa de votación da xornada única. Poderán saír nomeados/as os/as/ pais/nais/titores legais do alumnado do curso actual que aparecen no censo que a tal efecto se pode consultar na secretaría do centro.

VOTACIÓNS XORNADA ÚNICA

Como xa se comunicou por escrito ás casas, o próximo xoves 21 de novembro haberá novamente votacións para decidir se cambiamos a un horario en xornada única para Infantil e Primaria, e cunha soa tarde para Secundaria.

Co novo curso e a incorporación dun grupo numeroso de novo alumnado, convócase está nova votación xa no inicio de curso porque a finais de ano asinaranse os novos convenios de transporte que dificultarán calquera cambio de horario posterior. Ademais as familias que se incorporaron ao centro presentaron un escrito solicitando que se volvera a votar contando coa súa opinión pois serán dos posibles afectados se o cambio se aproba para o curso 2020-21.

Ver proposta de horario

Tamén lembramos que hoxe día 14 de novembro haberá unha xuntanza informativa para aclarar posibles dúbidas.

É moi importante que todos voten para coñecer a opinión de todos.

AVISO IMPORTANTE: O COMEZO DE CURSO EN SECUNDARIA É O LUNS DÍA 16.

Lembramos que as clases de ESO comenzarán o próximo LUNS día 16 de setembro como establece o calendario oficial.

O festivo local (FESTA DO PATIO) é o luns día 23 de setembro.

RECOLLIDA DE NOTAS DE SETEMBRO

Lembramos que o día de recollida das notas dos exames extraordinarios de setembro é o XOVES, 5 de setembros ás 12:00 horas.

AVISOS IMPORTANTES COMEDOR ESCOLAR

AVISOS IMPORTANTES DOCUMENTOS

- Todo o alumnado de comedor deberá entregar impreso de autodeclaración de prezos públicos de comedor antes do 31 de xullo.

Impreso autodeclaración

- Durante o mes de xullo publicaranse as listaxes de usuarios admitidos no comedor.

Ver normativa

- Apertura de prazo para inscribirse como colaboradores de comedor ata o 11 de setembro

Ver anuncio

Ver normativa

RENUNIÓN XERAL DE PAIS/NAIS E REUNIÓNS POR TITORÍAS

O vindeiro xoves día 27 de setembro ás 17,15 horas terá lugar a xuntanza xeral de pais/nais de comezo de curso. Ademáis haberá xuntanzas por titorías de acordo co programa que se adxunta.

Ver convocatoria