Novas de interese

ELECCIONS DE REPRESENTANTES NO CONSELLO ESCOLAR

Durante O mes de novembro realizaranse as votacións para elección de representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no Consello Escolar do centro.

Nesta páxina poderanse consultar os distintos documentos que se vaian publicando: o calendario, as convocatorias e os impresos para a presentación de candidaturas, actas,...

Os censos de electores están expostos nos taboleiros do centro para a súa comprobación desde o día 6. O prazo para reclamacións remata o día 19 de novembro.

DOCUMENTACIÓN

RENUNIÓN XERAL DE PAIS/NAIS E REUNIÓNS POR TITORÍAS

O vindeiro xoves día 27 de setembro ás 17,15 horas terá lugar a xuntanza xeral de pais/nais de comezo de curso. Ademáis haberá xuntanzas por titorías de acordo co programa que se adxunta.

Ver convocatoria

INFORMACIÓNS FIN DE CURSO - 2018

Achegamos o documento "Informacións importantes-Xuño 2018", que xa foi remitido á casa, aínda que con algún pequeno erro. É moi importante tamén de cara á organización do inicio do curso 2018-19.

Documento Informacións importantes-Xuño 2018.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2018-2019

Xa está aberto o proceso de admisión de alumnado de novo ingreso  para o vindeiro curso 2018-19.

CONSULTAR DOCUMENTACIÓN

INSTRUCIONS SAÍDAS DO CENTRO E BAIXADA NAS PARADAS DO TRANSPORTE

Unha instrucción conxunta da da Secretaría Xeral Técnica e da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos regula a normativa a seguir nas saídas do alumnado do centro e a baixada nas paradas do transporte escolar.

Adxúntanse os seguintes documentos:

1. Instrución completa.
  2. Resumo das normas principais.
  3. Modelo de autorización para saír só do colexio (5º/6º Primaria e ESO)
  4. Modelo para autorizar a un adulto/s ou a un alumno maior de 5º/6º de Primaria e ESO a recoller a un alumno/a menor de Infantil e 1º/2º/3º/4º Primaria.

Os modelos poden solicitalos tamén na Secretaría do centro.

EXAMES DE SETEMBRO

Lembramos que mañá VENRES DÍA 1 e LUNS DÍA 4 DE SETEMBRO terán lugar os exames de setembro segundo o calendario que se entregou ao alumnado con materias pendentes.

Ver calendario

INFORMACIÓNS IMPORTANTES PARA O VERÁN E SETEMBRO.

Incluímos un documento adxunto no que figuran informacións importantes para este verán e os primeiros días do mes de setembro.

Documento >>>

VALES DE MATERIAL E VALES DE LIBROS DE TEXTO DE 1º/2º PRIMARIA

Xa están dispoñibles para a súa recollida os vales de material Primaria e Secundaria e os vales de libros de 1º/2º de Primaria para aqueles solicitantes que lles corresponda pola renda.

RETIRADA DE TITULOS DE GRADUADO

Están a disposición na secretaría do centro para recollida os Títulos de Graduado en ESO e do antigo Graduado Escolar para alumnado que rematou estudos no 2015 e anteriores.

Pregamos pasen a retiralos persoalmente á maior brevidade.

DIPOÑIBLE UNHA APP DE ANDROID PARA SEGUIMENTO DESTA WEB

Grazas a colaboración desinteresada de José Mejuto Porral, pai de dous alumnos deste centro, dispoñemos xa dunha aplicación (APP) para os teléfonos móbiles co sistema Android, que permite recibir un aviso das novas e comunicados importantes que vaiamos subindo á paxina web do centro. Ademais leva incluídos os números de teléfono do centro para poder marcar directamente desde a mesma aplicación.

Para descargar esta APP hai que acceder a PLAY STORE  e buscar “CPI Vedra” ou accedendo á URL de descarga dende a tenda de Google que é:

Agárdase que esta aplicación redunde nunha mellora da comunicación coas familias e resto da comunidade educativa.