Novas de interese

AVISO IMPORTANTE: O COMEZO DE CURSO EN SECUNDARIA É O LUNS DÍA 16.

Lembramos que as clases de ESO comenzarán o próximo LUNS día 16 de setembro como establece o calendario oficial.

O festivo local (FESTA DO PATIO) é o luns día 23 de setembro.

RECOLLIDA DE NOTAS DE SETEMBRO

Lembramos que o día de recollida das notas dos exames extraordinarios de setembro é o XOVES, 5 de setembros ás 12:00 horas.

RESULTADO DA VOTACION DA XORNADA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ

Os resultados foron os seguintes:

Censo total de familias:    278

Votantes:                           196

Votos afirmativos (SI):     156

Votos negativos (NON):      40

Polo tanto NON se aproba o novo horario ao faltar 6 votos para alcanzar o 58% do censo total de voto afirmativo necesario para aprobación, é dicir 162 votos. (De acordo coa orde do 29 de maio de 2008).

O equipo directivo agradece a todos a participación neste proceso.

Vedra a 21 de xuño de 2019.

AVISOS IMPORTANTES COMEDOR ESCOLAR

AVISOS IMPORTANTES DOCUMENTOS

- Todo o alumnado de comedor deberá entregar impreso de autodeclaración de prezos públicos de comedor antes do 31 de xullo.

Impreso autodeclaración

- Durante o mes de xullo publicaranse as listaxes de usuarios admitidos no comedor.

Ver normativa

- Apertura de prazo para inscribirse como colaboradores de comedor ata o 11 de setembro

Ver anuncio

Ver normativa

RENUNIÓN XERAL DE PAIS/NAIS E REUNIÓNS POR TITORÍAS

O vindeiro xoves día 27 de setembro ás 17,15 horas terá lugar a xuntanza xeral de pais/nais de comezo de curso. Ademáis haberá xuntanzas por titorías de acordo co programa que se adxunta.

Ver convocatoria

INFORMACIÓNS FIN DE CURSO - 2018

Achegamos o documento "Informacións importantes-Xuño 2018", que xa foi remitido á casa, aínda que con algún pequeno erro. É moi importante tamén de cara á organización do inicio do curso 2018-19.

Documento Informacións importantes-Xuño 2018.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2018-2019

Xa está aberto o proceso de admisión de alumnado de novo ingreso  para o vindeiro curso 2018-19.

CONSULTAR DOCUMENTACIÓN

O CONCELLO DE VEDRA CONVOCA AXUDAS PARA O ENSINO E TRANSPORTE

O Concello de Vedra anuncia a convocatoria de axudas para o ensino e o transporte. Pódese consultar nos seguintes enlaces. O prazo remata o 12 de marzo de 2019.

VER CONVOCATORIA ENVIADA AO CPI.

IR A PAXINA DO CONCELLO.

A CONSELLEIRA DE EDUCACIÓN VISITA O CPI DE VEDRA

A conselleira de Educación, Carmen Pomar, visitou no día de hoxe as instalacións do centro, e mantivo contacto co profesorado para coñecer de primeira man os proxectos que leva a cabo o CPI de Vedra. Durente a visita tamén se presentou o proxecto de ampliación que se realizará neste ano. Os obras darán comezo no mes de xuño.

Ver noticia completa.

ELECCIONS DE REPRESENTANTES NO CONSELLO ESCOLAR

Durante O mes de novembro realizaranse as votacións para elección de representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no Consello Escolar do centro.

Nesta páxina poderanse consultar os distintos documentos que se vaian publicando: o calendario, as convocatorias e os impresos para a presentación de candidaturas, actas,...

Os censos de electores están expostos nos taboleiros do centro para a súa comprobación desde o día 6. O prazo para reclamacións remata o día 19 de novembro.

DOCUMENTACIÓN