REANIMACIÓN CARDIOPULMONAR NAS AULAS DE ESO

O Alumnado de ESO do CPI Plurilingüe de Vedra puido participar nas últimas semanas no programa RCP na aula, como parte das actividades programadas na materia de Educación Física.

O programa pretende formar ao maior número de persoas posible na reanimación cardiopulmonar básica (RCP-B).

Esta iniciativa da Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia 061 consiste en formar como instrutores de RCP-B aos Profesores de Educación Física dos centros e estes instruír, á súa vez, e como parte da programación, aos alumnos/as.

O ensino da reanimación cardiopulmonar na escola representa unha oportunidade de instruír a un gran número de cidadáns. En Europa, a RCP-B está incluída no currículo escolar en Noruega, Dinamarca, Francia, Reino Unido e España. No caso de España só inclúe protocolos básicos de primeiros auxilios en Ed. Física de 4ºESO pero a formación en RCP-B non está estandarizada. Este programa está dirixido ao alumnado de todos os cursos de ESO.

O alumnado recibe ao final do programa unha certificación oficial da realización do curso.

Ver máis fotos +

Programación Didáctica do Departamento 17-18

Aquí tedes a Programación Didáctica do Departamento

CRITERIOS CUALIFICACIÓN - EDUCACIÓN FÍSICA ESO

RUTA SENDEIRISMO CAMELLE-LAXE (1º-2º ESO)

O pasado día 8 de maio o alumnado de 1º e 2º de ESO realizaron unha ruta de sendeirismo pola Costa da Morte entre as vilas de Camelle e Laxe onde puideron contemplar impresionantes paisaxes costeiros: praias, acantilados, lagoa de Traba, ...

As imaxes só nos dan unha pequena idea do interesante que resultou esta actividade.