Educación Física

Modificación criterios de cualificación e final de curso

Pola presente acláranse as modificacións feitas por este departamento a partir da orde do 27 de decembro de 2022, que modifica o final de curso 2022/23.

Eliminada a avaliación previa e consolidadas as avaliacións 3ª e ordinaria para finais de xuño, modifícase nos criterios de cualificación desta asignatura o prazo de recuperacións de unidades ou avaliacións pendentes, pasando de ser entre avaliación previa e 3ª para ser no mes de xuño.

O xefe de departamento.

José Antonio Castro Cores

Programación 2022-23

Modificación da Cualificación Ordinaria

Adxúntase modificación dos criterios de avaliación segundo a orde de 25 de xaneiro de 2022.

Programación de E.F. 2021/22

Programación Didáctica 20-21 (Básica)

ACTIVIDADE - EDUCACIÓN FÍSICA ESO e os que queiran - SEMANA 1 ALARMA SANITARIA

Enviamos documento con enlaces para exercicios para manterse en forma na casa.

Programación Didáctica do Departamento 19-20

Programación Didáctica do Departamento e documento coa informacion básica extractada da mesma:

EDUCACIÓN VIAL PARA 3º E 4º ESO

O alumnado de 3º e 4º de ESO participou este pasado xoves nunha actividade encamiñada a prevención de accidentes de tráfico, organizado conxuntamente para os tres concellos de Touro, Boqueixón e Vedra pola Asociación FUNDTRAFIC.

ESta actividade contou coa colaboración do Concello de Vedra e tivo lugar nas instalación do CPI Antonio Orza Couto de Boqueixón.

Ver fotos

REANIMACIÓN CARDIOPULMONAR NAS AULAS DE ESO

O Alumnado de ESO do CPI Plurilingüe de Vedra puido participar nas últimas semanas no programa RCP na aula, como parte das actividades programadas na materia de Educación Física.

O programa pretende formar ao maior número de persoas posible na reanimación cardiopulmonar básica (RCP-B).

Esta iniciativa da Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia 061 consiste en formar como instrutores de RCP-B aos Profesores de Educación Física dos centros e estes instruír, á súa vez, e como parte da programación, aos alumnos/as.

O ensino da reanimación cardiopulmonar na escola representa unha oportunidade de instruír a un gran número de cidadáns. En Europa, a RCP-B está incluída no currículo escolar en Noruega, Dinamarca, Francia, Reino Unido e España. No caso de España só inclúe protocolos básicos de primeiros auxilios en Ed. Física de 4ºESO pero a formación en RCP-B non está estandarizada. Este programa está dirixido ao alumnado de todos os cursos de ESO.

O alumnado recibe ao final do programa unha certificación oficial da realización do curso.

Ver máis fotos +

Programación Didáctica (Completa)