Admisión-Matrícula

PROCESO DE MATRICULA PARA NOVO ALUMNADO_2020-2021

Lembramos que o alumnado admitivo de novo ingreso no centro para o vindeiro curso 2020/21 deberá facer a matrícula no seguinte prazo:

INFANTIL - PRIMARIA. Do 1 ao 10 de xullo de 2020

SECUNDARIA: Do 1 ao 10 xullo de 2020

Documentación: (Só a que non foi presentada no proceso de admisión)

LISTAXES DEFINITVAS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2020/21

Unha vez rematado o prazo de reclamación á listaxe de admitidos/as como novo alumnado para o vindeiro curso 2020/21, procedemos a dar publicidade as listaxes DEFINITIVAS de admitidos/as, baixo as seguintes premisas:

a) Todo o alumnado solicitante está admitido:

• Solicitudes no proceso de admisión:
    • 20 alumnos/as para 4º Infantil
    • 1 alumno/a para 6º Infantil
    • 1 alumno/a para 1º Primaria
    • 1 alumno/a para 1º ESO
    • 2 alumno/a para 3º ESO
    • 2 alumnos/as para 4º ESO
  • Reserva de centros adscritos (Procedentes do CRA Boqueixón-Vedra e do CEIP de Ortigueira):
    • 4 alumnos/as para 1º Primaria
    • 9 alumnos/as para 3º Primaria
    • 4 alumnos/as para 1º ESO

FORMULARIOS DE PREMATRÍCULA EN ESO para o curso 2020/2021

Adxuntamos os enlaces aos formularios de prematrícula para os distintos cursos de ESO, co fin de facilitar o proceso na actual situación. Xa foron tamén enviados por ABALAR Móbil.

Os formularios serán cubertos online e logo deberá pasar un proxenitor polo centro para asinar o impreso xenerado nas datas en que xa foron convocados.

FORMULARIOS

REAPERTURA DO PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO - CURSO 2020-21

Desde o luns día 11 de maio restablécese o prazo de presentación de solicitudes de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2020/2021. Este prazo rematará o día 18 de maio de 2020.

O horario de atención ao público será de 9:30 a 14:00 horas.

IMPORTANTE: Pregamos o cumprimento dos protocolos de distancia social (2 m.) e protección persoal establecidos polas autoridades sanitarias.

A presentación poderá realizarse do mesmo xeito que no periodo inicial: As solicitudes poderanse cumprimentar de xeito manual ou a través da aplicación “Admisión alumnado” na páxina web: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ ou na sede electrónica da Xunta coa chave 365 ou certificado dixital.

No documento adxunto pódense consultar todos os prazos e datas de resolución do proceso.

PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2020/2021

NOVOS HORARIOS PARA O CURSO 2020/2021

NOVOS HORARIOS EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ:

1.-Horario Lectivo

a) Infantil e Primaria: 9.00 a 14.00 h. de luns a venres.

b) Secundaria: 9.00 a 14.40 h. de luns a venres

15.40 a 17.20 h. os martes.

2.-Horario e días de Comedor

a) Infantil e Primaria: De luns a venres de 14.00 a 14.45 h.

b) Secundaria: Os martes de 14.45 a 15.40 h.

3.-Horarios  do transporte.

a) Entradas: Todos os días ás 9.00 horas.

b) Saídas:  Luns, Martes, Mércores, Xoves e Venres ás 14.45 horas.

Martes ás 17.20 horas.

AVISO IMPORTANTE SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

CON MOTIVO DAS MEDIDAS DE SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS E DAS RECOMENDACIÓNS IMPERANTES, A XUNTA VEN DE COMUNICAR O SEGUINTE:

1. PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

DIAS DE PORTAS ABERTAS PARA VISITAS AO CENTRO (NOVAS ADMISIÓNS)

Como en anos anteriores, durante o período de admisión de alumnado, establecemos uns días de visita ou portas abertas, para os interesados en visitar as instalacións do centro.

As datas e horas serán as seguintes:

• Luns 9 de marzo, Mércores 11 de marzo, Luns 16 de marzo, Mércores 18 de marzo en horario de 16:00 a 17:00 horas.
  • Xoves 12 de marzo, Martes 17 de marzo de 17:00 a 18:00 horas.

Se algunha familia tivera problemas nestes horarios, poden poñerse en contacto con centro (881867015) para tentar fixar outra data ou hora.

VACANTES DISPOÑIBLES PARA ADMISIÓN - CURSO 2020-21

Publicamos o cadro de prazas vacantes por niveis para a admisión de novo alumnado para o vindeiro curso 2020-2021.

VER ENLACE

AVISO IMPORTANTE - RESERVA DE PRAZA CENTROS ADSCRITOS

En relación co proceso de Reserva de praza para o curso 2020/2021 neste centro desde os centros adscritos (CRA Boqueixón-Vedra e CEIP de Ortigueira), comunicamos que todo o alumnado solicitante esta admitido.

Vedra a 27 de febreiro de 2020