Escolares, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. física, Idioma extranxeiro

5º DE PRIMARIA VISITA METEOGALICIA

Onte mércores, día 9 de xaneiro, o alumando de 5º de Educación Primaria visitaron durante a mañá as instalacións de Meteogalicia.

Durante a visita, na que contaron con explicacións detalladas do persoal do centro meteorolóxico, asisitiron ao lanzamento dun globo sonda, que finalmente caeu na provincia de pontevedra. Logo visitaron as instalacións: pantallas con mapas e a emisión dunha información meteorolóxica pola radio, video presentación sobre o tempo e o clima, e finalmente una presentación sobre os instrumentos de medición meteorolóxica.

A visita foi todo un éxito, axudado polo bo comportamento do alumnado en todo momento, nunhas instalacións e actividadades que así o demandan.

A continuación incluimos uns enlaces ás fotos e ao twitter de Meteogalicia onde sae a nova da nosa visita.

Ver fotos

Ver twitter Meteogalicia

90 ALUMNOS/AS DE ESO PARTICIPAN NO CANGURO MATEMÁTICO

Este xoves 16 de marzo preto de 90 alumnos/as de Educación Secundaria particparon na edición anual do Canguro Matemático, que pretende descubrir o talento e as habilidades matemáticas do alumnado.