Taboleiro

ALUMNO DO CPI DE VEDRA, "BALBINO" DE NEIRA VILAS POR UN DÍA

O alumno deste centro HUGO DOMÍNGUEZ de 3º de Primaria participou activamente no acto de imposición do nome de Xosé Neira Vilas á biblioteca da Cidade da Cultura de Santiago de Compostela. Converteuse en "Balbino" na lectura das primairasa verbas do libro "Memoria dun Neno Labrego", obra principal do autor de Vila de Cruces recentemente falecido.

Podedes vere a nova na TVG neste enlace:

DESTACADA XOVE EMPRENDEDORA, EX-ALUMNA DO CENTRO

A ex-alumna do CPI de Vedra, Inés Ferradáns, ven de destacar como xove emprendedora con grande relevancia na prensa. Súmase así aos destacados éxitos e resultados do alumnado que cursou os seus estudos no noso centro.

Achegamos un enlace á prensa e a súa páxina "Facendo Camiño".

Desde aquí queremos trasladarlle os nosos parabéns e moitos éxitos nesta "andaina" que agora comeza.

VEDRA VOA ALTO

Un antigo alumno do CPI de Vedra participa no equipo que acaba de poñer en órbita con exito un satélite de comunicacións, o SERPENS. Logo do seu paso polo CPI de Vedra e o instituto para facer o Bacharelato, Antón Vázquez estudiou Inxeñería de telecomunicacións na Universidade de Vigo.

Enlace coas noticia na Voz de Galicia e en La Opinión

ELECCIONS DE REPRESENTANTES NO CONSELLO ESCOLAR

Durante O mes de novembro realizaranse as votacións para elección de representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no Consello Escolar do centro.

Nesta páxina poderanse consultar os distintos documentos que se vaian publicando: o calendario, as convocatorias e os impresos para a presentación de candidaturas, actas,...

Os censos de electores están expostos nos taboleiros do centro para a súa comprobación desde o día 6. O prazo para reclamacións remata o día 19 de novembro.

DOCUMENTACIÓN

ANTIGA ALUMNA DO CPI DE VEDRA INAUGURA LIBRERÍA

A ex-alumna deste centro, Tania Seoane, inaugura hoxe unha librería especializada en manga na vila de Ribeira. Desde o CPI de Vedra desexámoslle moitos éxitos nesta andaina.

Ver noticia no xornal El Correo Gallego.

EXAMES DE SETEMBRO

Lembramos que mañá VENRES DÍA 1 e LUNS DÍA 4 DE SETEMBRO terán lugar os exames de setembro segundo o calendario que se entregou ao alumnado con materias pendentes.

Ver calendario

VIAXE FIN DE ESTUDOS A PARÍS - 4º DE ESO

Os alumnos e alumnas de 4° da ESO do CPI Plurilingüe de Vedra acaban de realizar unha viaxe fin de estudos a París entre os días 1 e 5 de maio, onde coñeceron os principais monumentos da cidade francesa, como a Torre Eiffel, a Catedral de Notre Dame, os Museos  de Louvre e d'Orsay, o barrio de Montmartre e tamén  visitaron o Palacio de Versalles e Eurodisney.

Viaxaron un total 26 alumnos/as acompañados polos seus profesores do Departamento de Xeografía e Historia.

INFORMACIÓN BÁSICA DAS PROGRAMACIÓNS

Nos enlaces que figuran á marxe os distintos cursos de Infantil e Primaria e os Departamentos de Secundaria publican as programacións e en especial o que se considera a información básica da mesma como poden ser: obxectivos, criterios de avaliaciónm, criterios de cualificación,...

FELICITACIÓN DE NADAL

Felices Festas a todas e todos.

ATRÉVETE - XORNADA EDUEMPRENDE 2º ESO

O pasado venres 16 de xaneiro os alumnos de 2º da ESO participaron no Plan de emprendemento no sistema educativo de Galicia chamado EDUEMPRENDE na modalidade ATRÉVETE A TER UNHA IDEA.
A xornada organizada pola Consellería de Educación e a Asociación Área Empresarial do Tambre consistía nunha reunión cun emprendedor e a continuación unha visita a unha empresa do Polígono do Tambre. Nesta caso, foi a empresa de recicladoCOREGAL.