Taboleiro

IMPORTANTE NA VOLTA ÁS CLASES EN XANEIRO

Ante a volta ás clases este ventres día 8 de xaneiro, e tendo en conta a situación da pandemia neste momento, adxuntamos a xa carta remitida por ABALAR MÓBIL lembrando as normas básicas de prevención para evitar os contaxios, comose veu facendo no primeiro trimestre. Todo se resume en CINCO piares básicos:

1. ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN (Se hai síntomas non asistir á clase).
  2. USO DE MÁSCARA.
  3. GARDAR DISTANCIA (1,5 m.).
  4. HIXIENE E DESINFECCIÓN.
  5. VENTILACIÓN (Hai que vir abrigados).

Ver carta

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS AO ALUMNADO. DESTINATARIOS, CRITERIOS E PROCEDEMENTO.

A Consellería ven de publicar unha Orde onde establece os criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

VER DOG 13/11/2020 (Orde do 6 de novembrode 2020)

Alumnado destinatario:

1. Alumnado beneficiario da axuda para adquirir material escolar neste curso. (NON TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE)
  2. Alumnado que non foi beneficiario (por distintas razóns) e pertence a unha familia con renda per cápita igual ou inferior a 6000 €. (PRESENTAR SOLICITUDE)
  3. Alumnado matriculado en EE, baixo tutrela ou garda da Xunta de Galicia, ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%. (PRESENTAR SOLICITUDE)

MODELO SOLICITUDE

AVISO SECUNDARIA:NOVAS DATAS DE COMEZO DE CURSO

Segundo publica na súa páxina web a Consellería de Educación, o alumnado de Educación Secundaria comezará o curso unha semana máis tarde para favorecer a organización dos grupos e clases en función dos cambios no protocolo de adaptación á situación COVID-19.

Así o inicio das clase será:

DÍA 23 - MÉRCORES: 1º e 2º de ESO

DÍA 24 - XOVES: 3º DE ESO

DÍA 25 - VENRES: 4º ESO

SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE LECTIVA POLA PANDEMIA DO CORONAVIRUS (COVID-19)

A Xunta de Galicia decretou a suspensión das actividades lectivas no centros educativos galegos durante 14 días a contar desde o luns 16 de marzo.

Tamén recomendan que o alumnado xa non asisita á clase mañá venres, aínda que os centros funcionarán con normalidade para as familias que envíen aos seus fillos/as.

VER NOTA ENVIADA ÁS CASAS

Poden coñecer as medidas concretas, que foron publicadas na páxina da Consellería ás 20 horas, nos seguintes enlaces:

Documento que resalta as medidas concretas que nos afectan

ALUMNO DO CPI DE VEDRA, "BALBINO" DE NEIRA VILAS POR UN DÍA

O alumno deste centro HUGO DOMÍNGUEZ de 3º de Primaria participou activamente no acto de imposición do nome de Xosé Neira Vilas á biblioteca da Cidade da Cultura de Santiago de Compostela. Converteuse en "Balbino" na lectura das primairasa verbas do libro "Memoria dun Neno Labrego", obra principal do autor de Vila de Cruces recentemente falecido.

Podedes vere a nova na TVG neste enlace:

DESTACADA XOVE EMPRENDEDORA, EX-ALUMNA DO CENTRO

A ex-alumna do CPI de Vedra, Inés Ferradáns, ven de destacar como xove emprendedora con grande relevancia na prensa. Súmase así aos destacados éxitos e resultados do alumnado que cursou os seus estudos no noso centro.

Achegamos un enlace á prensa e a súa páxina "Facendo Camiño".

Desde aquí queremos trasladarlle os nosos parabéns e moitos éxitos nesta "andaina" que agora comeza.

VEDRA VOA ALTO

Un antigo alumno do CPI de Vedra participa no equipo que acaba de poñer en órbita con exito un satélite de comunicacións, o SERPENS. Logo do seu paso polo CPI de Vedra e o instituto para facer o Bacharelato, Antón Vázquez estudiou Inxeñería de telecomunicacións na Universidade de Vigo.

Enlace coas noticia na Voz de Galicia e en La Opinión

Becas da fundación Amancio Ortega para dúas alumnas do centro

As alumnas de 4º de ESO, Claudia Guiance e Helea Vascuas, acadaron as becas da fundación Amancio Ortega para cursar 1º de Bacharelato en Estados Unidos ou Canada o vindeiro curso académico. Superaron as probas de selección para formar parte do grupo de 100 alumnos/as de toda Galicia que disfurtarán destas axudas.

Estas becas cubren o 100% do custo dos servizos necesarios para seguir un ano académico en Canadá ou Estados Unidos: ida e volta ao destino estranxeiro, taxas escolares e matrícula nun instituto público, aloxamento e manutención nunha familia de acollida. , seguro médico e de accidentes, validación do curso académico e un pequeno subsidio mensual para gastos menores.

Este o cuarto ano en que alumnado deste centro resulta seleccionado, tralas distintas probas a que deben someterse, ademais de contar cunha nota media alta no expediente académico.

Saber máis: https://becas.faortega.org/

AVISO IMPORTANTE: O COMEZO DE CURSO EN SECUNDARIA É O LUNS DÍA 16.

Lembramos que as clases de ESO comenzarán o próximo LUNS día 16 de setembro como establece o calendario oficial.

O festivo local (FESTA DO PATIO) é o luns día 23 de setembro.

ANTIGA ALUMNA DO CPI DE VEDRA INAUGURA LIBRERÍA

A ex-alumna deste centro, Tania Seoane, inaugura hoxe unha librería especializada en manga na vila de Ribeira. Desde o CPI de Vedra desexámoslle moitos éxitos nesta andaina.

Ver noticia no xornal El Correo Gallego.