Proxecto VEDRA MEDRA

3º E 4º DE PRIMARIA PERCORREN UN TREITO DO CAMIÑO DA SANTIAGO

Sesenta alumnos e alumnas de educación primaria fixeron o 4 de maio o Camiño desde a parroquia de San Pedro de Vilanova ata Lestedo acompañados dos seus mestres. Os camiñantes empezaron o percorrido na capela do Santiaghiño, na que repararon, así como na fonte e na lenda nela gravada.

O ARQUITECTO RICARDO VARELA VISITA O CPI DE VEDRA

O 2 de maio acompañounos o arquitecto Ricardo Varela para falarnos dos xardíns históricos como patrimonio cultural e, en particular, da configuración do do pazo vedrés de Ortigueira (Santa Cruz de Ribadulla). A charla estivo dirixida ao alumnado de 1º ESO.

2º ESO NO SANTIAGHIÑO POLO PROGRAMA VEDRA MEDRA CO FEITIZO DO CAMIÑO

O alumnado de 2.º da ESO realizou o pasado día 3 de abril unha saída a San Pedro de Vilanova (Vedra), O Santiaguiño do Monte (Padrón) e o Museo das Peregrinacións (Santiago de Compostela)

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega, dentro do programa Vedra medra co feitizo do Camiño e o Departamento de Xeografía e Historia promoveron esta saída didáctica que comprende tres centros de interese.

VEDRA MEDRA VISITA BOQUEIXÓN

Saída de 1.º da ESO ao concello de Boqueixón

En Vedra medra comezamos o último mes do ano baixo o feitizo do Camiño.

E eliximos para esta última visita de 2017 o Pico Sacro e a súa contorna no veciño concello de Boqueixón.

Con esta saída queriamos aproximarnos a un espazo único que todos os ulláns consideran propio e vinculado á vía xacobea, e todos os galegos, monte mítico e lendario.

Ler máis

Ver fotos

Ricardo Varela, guía na visita aos xardíns do Pazo de Ortigueira

O arquitecto Ricardo Varela serviunos de guía no pazo vedrés de Ortigueira, en Santa Cruz de Ribadulla, o pasado 24 de maio.A esta saída didáctica precedéraa unha charla divulgativa no centro.O alumnado de 1.º da ESO, que participa activamente no proxecto Vedra medra co feitizo do Camiño, tivo ocasión de acceder pola porta norte e cruzar cara ao pazo os camiños bordeados de retículas de oliveiras.

O escritor XOSÉ M. LOBATO presenta o seu libro ao alumnado de 1º ESO

O pasado 22 de febreiro visitounos Xosé Manuel Lobato para inaugurar a sección "O autor fala da súa obra" co libro Pico Sacro. Ferido polo lóstrego e a lenda, de cuxa edición estivo ao coidado.Falou para o alumnado de 1º da ESO.

Ler máis +

Video "As bolboretas do Pico Sacro"

Fernando Cabeza Quiles co alumnado de 2º ESO

O pasado 30 de xaneiro tivemos a sorte de contar coa visita e a conferencia do escritor e mestre Fernando Cabeza Quiles que impartiu unha lección sobre toponimia ao alumnado de 2º de ESO

Ler máis +

Botamos a andar con Vedra medra…

Botamos a andar con Vedra medra

Esta vez comezamos abrindo camiño na comarca da Ulloa, no concello lucense de Palas de Rei, co alumnado de 3.º da ESO.

INAUGURACIÓN DA EXPOSICIÓN VEDRA MEDRA NO MUSEO DO POBO GALEGO

Como xa viñamos anunciando o pasado día 4 de novembor inaugurouse a esposición do Proxecto Vedra Medra no Museo do Pobo Galego con motivo do Premio Proxecto Didáctico Antonio Fraguas.

Coa asistencia de numeroso público de Vedra, alumnado, profesorado, nais e pais, representantes do concello, o acto estivo presidido polo Secretario Xeral de Política Lingüística Valentín García e o presidente da Fundación Antonio Fraguas, Xusto Beramendi. Interviron, ademais dos citados, Xulia Marqués en nome do CPI de Vedra e o director do IES A Pinguela de Monforte.

Permanecerá aberta ata o vindeiro 17 de decembro.

Ver fotos do evento.

CONVITE Á INAUGURACIÓN DA EXPOSICIÓN VEDRA MEDRA

Toda a comunidade escolar está convidada a asistir a inauguración da Exposición "Vedra Medra unha aposta polo patrimonio cultural inmaterial como eixe de dinamización lingüística e cultural nun centro educativo do rural galego", este sábado día 4 de novembro ás 11,30 horas no Museo do Pobo Galego en San Domingos de Bonaval.

Trasladamos o convite feito pola Fundación Antonio Fraguas e o Museo do Pobo Galego, promotores do premio co que foi galardoado este proxecto didáctico levado a cabo no CPI de Vedra, no que participou todo o alumnado, colaboraron profesorado, concello asociacións da contorna, e foi dirixido  e coordinado pola Profesora Xulia Marqués.

Contamos con todos.

NOTA: A exposición permanecerá no Museo ata o día 17 de decembro de 2017.

Ver convite da fundación