Proxecto VEDRA MEDRA

CAMELIAS para ROSALÍA

Aquí tendes unha serie de vídeos feitos polo alumnado de ESO co gallo da celebración das "Xornadas arredor das Camenlias"

Angel Mouro from CPI de VEDRA on Vimeo.

Brais Canicova from CPI de VEDRA on Vimeo.

Camelias para Rosalía from CPI de VEDRA on Vimeo.

Carla Sánchez from CPI de VEDRA on Vimeo.

Carlota Cea from CPI de VEDRA on Vimeo.

Carlota Vicente from CPI de VEDRA on Vimeo.

Helea Vascuas from CPI de VEDRA on Vimeo.

Isabel Fandiño from CPI de VEDRA on Vimeo.

Lucía Castro from CPI de VEDRA on Vimeo.

Miriam Castrillón from CPI de VEDRA on Vimeo.

Naiara González from CPI de VEDRA on Vimeo.

Olivia Taracido from CPI de VEDRA on Vimeo.

Alejandra García from CPI de VEDRA on Vimeo.

ACTIVIDADE FINAL VEDRA MEDRA: RUTA A PÉ POLA VÍA DA PRATA

Alumnado de 1º e 2º de ESO fixeron a pé á vía de peregrinación cara a Compostela coñecida como a Vía da Prata ou Camiño do Sueste. Comezamos a ruta xacobea por terras de Vedra na Ponte Ulla e finalizamos no santuario do Santiaguiño, na parroquia de San Pedro de Vilanova.

Completamos esta xornada de xuño cuns xogos de pistas que levaron os rapaces e rapazas de 1.º e 2.º de ESO a percorrer distintos puntos de San Pedro de Vilanova na procura dunha mensaxe secreta directamente relacionada co que podemos ler na fonte do Santiaguiño.

Ler mais+

ANTONIO REIGOSA PECHA "VEDRA DE LENDA" DO VEDRA MEDRA

O colofón á sección Vedra de lenda do proxecto VEDRA MEDRA foi a visita dun dos grandes coñecedores e divulgadores da nosa literatura oral tradicional, Antonio Reigosa.

Tivo un encontro co alumnado de 1º ESO na Biblioteca Municipal.

VEDRA MEDRA REMATA A SÚA ANDAINA CUNHA EXPOSICIÓN NO CENTRO

Vedra: un país de palabras

No mes de maio, mes das Letras, chegou ao CPI de Vedra unha exposición fotográfica que resumía todo aquilo que levamos feito e que ben podiamos titular, seguindo a Carlos Casares, "Vedra: un país de palabras".

As palabras do territorio, os nomes dos lugares constituíron a base do noso proxecto e temos a satisfacción de achegárllelas en forma de imaxe ata o 15 de xuño ao noso alumnado e profesorado.

A partir do 1 de setembro, Vedra medra como gañador da X edición do Proxecto Didáctico A. Fraguas, pasará a expoñerse no Museo do Pobo Galego onde permanecerá durante o outono.

Ver nota da profesora Xulia Marqués

VEDRA MEDRA - VISITA Á AREA DE INTERPRETACIÓN DOS MUÍÑOS

Vedra medra achegouse nesta ocasión a unha das mostras de arquitectura popular que máis abonda na paisaxe galega, o muíño. Acudimos ata a Área de interpretación dos Muíños situada na parroquia de San Pedro de Vilanova e visitamos o conxunto etnográfico composto por 4 muíños de rodicio no curso do río de Merín.

Ler máis +

VM - 1º DE PRIMARIA VISITA O PAZO DE ORTIGUEIRA

O pasado 5 de abril, o alumnado de 1.º de primaria visitou o Pazo de Ortigueira de Santa Cruz de Ribadulla. E fíxoo coa súa mestra Mónica Diz e con Adrián Gómez, profesor de AL do CPI. Viaxaron acompañados polas tres mascotas de Vedra medra: TOPO, NIMO e NIMIA, pola coordinadora do proxecto, Xulia Marqués, e pola monitora Inés Ferradáns.

Ver máis fotos +

3º ESO VISITA O PATRIMONIO DE VEDRA

O alumnado de 3º de ESO ven de realizar varias visitas dentro do concello: Pazo de Ortigueira, Igrexa da Madanela, Igrexa de San Mamede, ..., dentro dunha actividade organizada polo Departamento de Xeografía e Historia e o proxecto VEDRA MEDRA para darlles a coñecer o patrimonio vedrés.

Ver fotos+

O CPI E O PROGRAMA "Vedra Medra" COLABORAN COA FESTA DO VIÑO.

O proxecto Vedra Medra ven de participar como convidado na XXXVII Exaltación do Viño do Ulla, que se celebrou en San Miguel de Sarandón o pasado 9 de abril.

Vedra Medra: Xornadas arredor do liño. FOTOS E RESEÑA

Os pasados días 28 e 30 de marzo celebramos no Centro Social de Vedra as Xornadas arredor do liño, dentro do proxecto Vedra Medra. Nestes enlaces podedes saber máis do alí acontecido e ver as imaxes das mesmas.

Máis información +

Enlace ás fotos

Vedra Medra: Xornadas arredor do liño - " VESTINDO O PATRIMONIO VEDRÉS"

A vindeira semana, e máis concretamente o martes día 28 e o xoves día 30, o proxecto Vedra Medra deste CPI de Vedra, organiza varias actividades arredor do liño, que se celebrarán Centro Social de Vedra, onde tamén se instalará unha exposición útiles tradicionais.

A actividade do martes 28 leva por título "O fiadeiro: contar e cantar" e conta coa participación das Pandereteiras Silandeira de San Xián de Sales. E a do xoves 30 leva por título "Cal fiamos, tal andamos" que conta coa participación da Asociación Cultural Tamparrantán de Santo André de Vea.

VER CARTAZ DA ACTIVIDADE +