Tecnoloxía

PROGRAMACIÓNS 2016-2017

Pódense consultar nestes arquivos, a información básica das programacións do departamento de Tecnoloxía, para o curso 2016-2017.

VISITA DIDÁCTICA A CITROÉN

VISITA DIDÁCTICA A SOTAVENTO

O Xoves 16 de Abril os alumnos de 2º ESO visitaron SOTAVENTO. Os alumnos tiveron a oportunidade de coñecer máis a fondo os temas das enerxías renovables e eficiencia enerxética.

VISITA DIDÁCTICA A RAMSA

O 26 de Marzo os alumnos de 4º ESO e 4º PDC visitan Ramsa, empresa situada en Vilaboa (Vedra)

VISITA DIDÁCTICA A SOGAMA E DOMUS

O Xoves día 12 de Febreiro os alumnos de 3º ESO visitaron a pranta de tratamento de residuos" SOGAMA" en Cerceda e o Museo do Home  na Coruña. Levouse a cabo a visita en coordinación do departamento de Tecnoloxía e Ciencias Naturais

VISITA A EXTRUGASA

O xoves 29 de Xaneiro, os alumnos de 4º ESO visitan EXTRUGASA"Extrusionados Galicia S.A" en Valga, empresa líder na fabricación de perfilería de aluminio, pertenece o grupo Quintá.

Visitaron as naves da empresa, observaron os procesos de Extrusión, Lacado, Anodizado, Mecanizado, Puente Térmico, Foliado...etc

VISITA A PLANTA DE TRATAMENTO DE RSU DO BARBANZA E CENTRAL HIDRAULICA DO TAMBRE

O Venres 23 de Novembro os alumos de 2º ESO visitaron o Complexo Medioambiental do Barbanza e a Central Hidraúlica do Tambre

VISITAS DIDÁCTICAS de TECNOLOXÍA 13/14

Aquí tendes un resumo das saídas didácticas que organizou o departamento no curso 13/14 Saídas Didácticas Tecnoloxía 2013-2014  Saídas Didácticas Tecnoloxía 2013 2014read more publications

VISITA A ARTURO ÁLVAREZ

Ou xoves 13 de Novembro, os alumnos de 4º ESO, visitan a empresa de lámpadas Arturo Álvarez de Vedra.

Arturo leva a produción, explicounos  que se necesita para crear unha empresa, como foron os comenzos, como se traballa non taller en distintas sesións, distintas fases de fabricación e con distintos materiais. Nun video semiartesanal vimos o proceso, cortan as pezas, poñen cinta de cobre e soldan.

Vimos os esqueletos dás lámpadas, que se fan todas a man, e as tulipas que necesitan. O sistema tifanis é ou unico que vai soldado

A partir dunha malla metálica, tecen unha tira de polipropileno (plástico). Normalmente fan ou esqueleto na empresa. Outras van con outro material, unha tea. Cada material traballase de distinta forma, a tea ten distintas cores. Tamén traballan con madeira, Teñen unha parte onde traballan con metal , utilizan serras e soldadura.

A compra de productos faise por encarga, non hai moito stop.

Ultimamente están metidos nas fontes de luz Led, que son as que demandan os clientes, consumen menos e duran máis.

Todas as lámpadas teñen a opción de levar bombillas de baixo consumo, tratan de que os clientes utilicen fontes aforradoras de enerxía.  Conciencian para que se aforre enerxía.

Dúas empresas recollen os residuos líquidos. Os metais reutilizanos e recíclanos

Preme neste elace para ver un collage sobre a visita