RENUNIÓN XERAL DE PAIS/NAIS E REUNIÓNS POR TITORÍAS

O vindeiro xoves día 27 de setembro ás 17,15 horas terá lugar a xuntanza xeral de pais/nais de comezo de curso. Ademáis haberá xuntanzas por titorías de acordo co programa que se adxunta.

Ver convocatoria

INFORMACIÓNS FIN DE CURSO - 2018

Achegamos o documento "Informacións importantes-Xuño 2018", que xa foi remitido á casa, aínda que con algún pequeno erro. É moi importante tamén de cara á organización do inicio do curso 2018-19.

Documento Informacións importantes-Xuño 2018.

FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL

Aberto o prazo para participar no FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º/5º/6º de Primaria e 1º/2º/3º/4º de ESO), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo Primaria e ESO)

Prazo: Ata o 22 de xuño de 2018 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.

DESTACADA XOVE EMPRENDEDORA, EX-ALUMNA DO CENTRO

A ex-alumna do CPI de Vedra, Inés Ferradáns, ven de destacar como xove emprendedora con grande relevancia na prensa. Súmase así aos destacados éxitos e resultados do alumnado que cursou os seus estudos no noso centro.

Achegamos un enlace á prensa e a súa páxina "Facendo Camiño".

Desde aquí queremos trasladarlle os nosos parabéns e moitos éxitos nesta "andaina" que agora comeza.

EX ALUMNA PREMIO EXTRAORDINARIO BACHARELATO

A ex-alumna do CPI de VEDRA, ROSA Mª VEIGA OTERO, ven de acadar un dos premios extraordinarios de Bacharelato que acaba de conceder a Consellería de Educación. O premio está dotado con mil euros e saíu publicado no DOG do venres 17 de outubro.

Compre salientar que esta mesma alumna disfrutou dunha beca da Fundación Barrié de La Maza - Amancio Ortega coa que estudou 1º de Bacharelato nun centro de Estados Unidos onde xa destacou polos seus resultados académicos. Cursou segundo curso de Bacharelato no IES de Pontepedriña.

O CPI de VEDRA quere felicitar a ROSA e congratúlase destes resultados, que veñan a demostrar a sólida formación iniciada no noso centro que sentou as bases destes éxitos.

IMPLANTACIÓN DO ABALAR MÓBIL EN EDUCACIÓN SECUNDARIA

Iniciamos este curso 2014/15 a implantación da aplicación ABALAR MÓBIL, que pretende servir de canle para que as familias consulten a información dos seus fillos/as a través do móbil.

Neste primeiro momento implántase en ESO, polo que recomendamos aos pais que se sumen a este proxecto subcribíndose co seu móbil.

CARTA AOS PAIS

INSTRUCCIÓNS RÁPIDAS PARA AS FAMILIAS

MÁIS INFORMACIÓN

BOAS NOVAS DESDE MONTANA (USA)

A antiga alumna do CPI de Vedra, ROSA VEIGA OTERO, cursa durante este curso 2012/2013 os estudos equivalentes ao 1º de Bacharelato no CAPITAL HIGH SCHOOL da cidade de Helena no estado de Montana en Estados Unidos de América. Recibimos con ledicia novas dos seus éxitos neste instituto, pois nos dous trimestres que leva alí acadou a cualificación de Matrícula (Nota: 4.0 en USA) e aparece no cadro de honra do instituto no nivel de Juniors, como destaca a prensa local de Helena "Independente Record".

Rosa é a segunda alumna do CPI Plurilingüe de Vedra, no prazo de 5 anos, que acada unha Beca High School da Fundación Barrié de Maza - Amancio Ortega para estudar en Estados Unidos, con todos os gastos pagados. A anterior alumna foi MARTINA FREIRE MOURE que estudou no High School de Austin Texas, no curso 2010/2011. Houbo ademais unha terceira alumna preseleccionada no curso 2011/2012, que finalmente renunciou á beca. Son algunhas mostras dos bos resultados académicos que se conseguen grazas ao esforzo individual, un bo apoio familiar, e á formación impartida no CPI de Vedra.  Podemos ver a Rosa durante as clases de Plástica e Matemáticas nas seguintes imaxes.

Preme nas imaxes para ampliar.