IMPORTANTE NA VOLTA ÁS CLASES EN XANEIRO

Ante a volta ás clases este ventres día 8 de xaneiro, e tendo en conta a situación da pandemia neste momento, adxuntamos a xa carta remitida por ABALAR MÓBIL lembrando as normas básicas de prevención para evitar os contaxios, comose veu facendo no primeiro trimestre. Todo se resume en CINCO piares básicos:

1. ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN (Se hai síntomas non asistir á clase).
  2. USO DE MÁSCARA.
  3. GARDAR DISTANCIA (1,5 m.).
  4. HIXIENE E DESINFECCIÓN.
  5. VENTILACIÓN (Hai que vir abrigados).

Ver carta

DESTACADA XOVE EMPRENDEDORA, EX-ALUMNA DO CENTRO

A ex-alumna do CPI de Vedra, Inés Ferradáns, ven de destacar como xove emprendedora con grande relevancia na prensa. Súmase así aos destacados éxitos e resultados do alumnado que cursou os seus estudos no noso centro.

Achegamos un enlace á prensa e a súa páxina "Facendo Camiño".

Desde aquí queremos trasladarlle os nosos parabéns e moitos éxitos nesta "andaina" que agora comeza.

FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS MATERIAL - 2024/25

Aberto o prazo para solicitar o FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º de Primaria), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo o alumnado de Primaria e ESO)

Presentación por Sede electrónica Xunta ou de forma presencial no centro.

Prazo: Ata o 21 de xuño de 2024 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.

COLABORACION ENQUISA CONCELLO DE VEDRA

Dende a Concello de Vedra  solicitan a colaboración do CPI para a difusión para a  realización dunha

ENQUISA SOBRE AS NECESIDADES  E RECURSOS DE CONCILIACIÓN E CORRESPONSABILIDADE DO CONCELLO

"O Concello de Vedra  e a área de Igualdade municipal, como administración pública, ten o reto por diante de seguir a  facer o dereito á conciliación da vida persoal, familiar e profesional unha realidade.

Co obxectivo de saber neste intre  cales son as realidades e necesidades  no noso Concello, unha  primeira acción  a desenvolver é a realización e o envío dunha Enquisa para coñecer o grao de corresponsabilidade e a necesidade de conciliación das familias do Concello de Vedra.

Para isto,  solicitamos a súa colaboración  para que sexa cuberta polo maior número posible de persoas para que nos permita chegar a unha análise o máis adaptada a realidade.

Trátase dunha enquisa que estamos a realizar entre a cidadanía  do Concello de Vedra,  co obxecto de estudar , necesidades e recursos que existen no Concello de Vedra  para a  conciliación  e corresponsabilidade da vida persoal e laboral da cidadanía de Vedra, co fin de mellorar as políticas públicas nestes aspectos.

A partir dela elaborarase un estudo que se presentará no Concello de Vedra nunha xornada divulgativa e formativa no próximo mes de febreiro. Este estudo pretende  ser de utilidade para avanzar na xestión dos tempos e  calidade de vida da cidadanía do Concello de Vedra en materia de conciliación.

Por esa razón, incluímos a continuación a ligazón coa enquisa para que sexa cuberta polas familias. Os cuestionarios serán anonimos de maneira que o nome non aparecerá en ningún momento no estudo"

LIGAZÓN: https://docs.google.com/forms/d/1MDm3REBeA8ksSfyddTKDzS_s0qeZu8oD2lPQ0HKt43g/edit?ts=63c11aaa

(Encher o cuestionario require uns 15 minutos)

VOTACIÓNS E CANDIDATURAS APROBADAS SECTOR DE PAIS.

No documento adxunto lembramos a votación de renovación dos representantes no Consello Escolar do sector de nais e pais, o vinderio martes día 29 de 14:00 a 18:00 horas. Tamén comunicamos os candidatos/as proclamados pola Xunta Electoral.

Ver comunicado

CANDIDATURAS E VOTACIÓNS DE NAIS E PAIS

A Xunta Electoral do CPI Plurilingüe de Vedra, reunida o pasado luns, proclamou aos candidatas/os provisionais presentados para a elección de representantes de nais/pais/titores legais.

A listaxe do consultarse no taboleiro do centro ou en Abalar Móbil. Ábrese un prazo de 2 días para posibles reclamacións.

As votacións do sector de anis/pais/titores legais serán o Martes día 23 de novembro de 2021 de 14.30 a 19.30 horas.

CAMPAMENTOS DE VERÁN DO CONCELLO DE VEDRA

O Concello de Vedra convoca os Campamentos de verán 2021.

DATAS: do 23 ao 30 de xuño.

LUGAR: O albergue xuvenil Area (Viveiro)

PRAZO DE PREINSCRICIÓN: Aberto do 2 ao 7 de xuño a través da web municipal.

MÁIS INFORMACIÓN NESTE ENDEREZO:

XUNTANZA XERAL DE PAIS

O vindeiro xoves, día 26 de setembro de 2019 ás 17:15 horas, terá lugar a xuntanza xeral de pais de comezo de curso, así como tamñen algunhas das xuntanzas por titorías. As demais reunións por titorías realizaranse na seguinte semana.

Poden consultar no arquivo adxunto todos os horarios e datas.

EX ALUMNA PREMIO EXTRAORDINARIO BACHARELATO

A ex-alumna do CPI de VEDRA, ROSA Mª VEIGA OTERO, ven de acadar un dos premios extraordinarios de Bacharelato que acaba de conceder a Consellería de Educación. O premio está dotado con mil euros e saíu publicado no DOG do venres 17 de outubro.

Compre salientar que esta mesma alumna disfrutou dunha beca da Fundación Barrié de La Maza - Amancio Ortega coa que estudou 1º de Bacharelato nun centro de Estados Unidos onde xa destacou polos seus resultados académicos. Cursou segundo curso de Bacharelato no IES de Pontepedriña.

O CPI de VEDRA quere felicitar a ROSA e congratúlase destes resultados, que veñan a demostrar a sólida formación iniciada no noso centro que sentou as bases destes éxitos.

IMPLANTACIÓN DO ABALAR MÓBIL EN EDUCACIÓN SECUNDARIA

Iniciamos este curso 2014/15 a implantación da aplicación ABALAR MÓBIL, que pretende servir de canle para que as familias consulten a información dos seus fillos/as a través do móbil.

Neste primeiro momento implántase en ESO, polo que recomendamos aos pais que se sumen a este proxecto subcribíndose co seu móbil.

CARTA AOS PAIS

INSTRUCCIÓNS RÁPIDAS PARA AS FAMILIAS