FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS MATERIAL-2021/22

Aberto o prazo para solicitar o FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º de Primaria), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo o alumnado de Primaria e ESO)

Presentación por vía electrónica (Aplicación Fondolibros) ou de forma presencial no centro, debendo gardar as medidas de protección sanitaria con motivo da situación polo COVID-19 (mascarilla, distancia de 1,5 m.)

Prazo: Ata o 22 de xuño de 2021 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.

CAMPAMENTOS DE VERÁN DO CONCELLO DE VEDRA

O Concello de Vedra convoca os Campamentos de verán 2021.

DATAS: do 23 ao 30 de xuño.

LUGAR: O albergue xuvenil Area (Viveiro)

PRAZO DE PREINSCRICIÓN: Aberto do 2 ao 7 de xuño a través da web municipal.

MÁIS INFORMACIÓN NESTE ENDEREZO:

IMPORTANTE NA VOLTA ÁS CLASES EN XANEIRO

Ante a volta ás clases este ventres día 8 de xaneiro, e tendo en conta a situación da pandemia neste momento, adxuntamos a xa carta remitida por ABALAR MÓBIL lembrando as normas básicas de prevención para evitar os contaxios, comose veu facendo no primeiro trimestre. Todo se resume en CINCO piares básicos:

1. ENQUISA DE AUTOAVALIACIÓN (Se hai síntomas non asistir á clase).
  2. USO DE MÁSCARA.
  3. GARDAR DISTANCIA (1,5 m.).
  4. HIXIENE E DESINFECCIÓN.
  5. VENTILACIÓN (Hai que vir abrigados).

Ver carta

REPARTO DEFINITIVO DE MÁSCARAS AOS BENEFICIARIOS

Xa foi publicada a listaxe definitiva do alumnado admitido como beneficiario de máscaras (son os mesmos que tiveron vale de material), de acordo coa convocatoria oficial. Tamén acabamos de recibir por fin os pedidos da compra das máscaras.

Debemos proceder, por tanto, ao reparto das mesmas, e tendo en conta as datas nas que estamos, decidimos facelo nos primeiros días de clase do mes de xaneiro.

Cada alumno/a recibirá un número de máscaras necesario para rematar o curso, en función do número de lavados das mesmas. Deberán ser recollidas por un dos proxenitores que deberá asinar o documento de entrega.

O reparto realizarase na Secretaría do centro, e para evitar aglomeracións no centro e coincidencias cos recreos, terá o seguinte calendario e horario:

1. Luns 11 de xaneiro:
    • Familias beneficiarias de 1º/2º/3º Primaria de 9:30 a 11:15 h.
    • Familias beneficiarias de 4º/5º/6º Primaria de 12:45 a 14:00 h.
  2. Martes 12 de xaneiro:
    • Familias beneficiarias dos curso de ESO:  de 9:30 a 11:15 e de 12:45 a 14:00 h.

Tamén poderá recollerse excepcionalmente de 15:30 a 17:00 horas tanto o luns como o martes.

Cando sexan varios irmáns no colexio recolleranse todas as máscaras na primeira ocasión.

O EQUIPO DIRECTIVO

IMPORTANTE: INFORMACIÓNS DE INTERESE

Achegamos o documento "Informacións importantes- Fin de curso 2020" , moi útil para as familias á hora da organización do final deste curso e inicio do 2020/2021

REMATA O PRAZO DAS AXUDAS DE COMEDOR ESCOLAR

HOXE LUNS REMATA O PRAZO PARA SOLICITAR AS AXUDAS DE COMEDOR ESCOLAR, PARA TODO O ALUMNADO QUE NON PAGA (GRATUIDADE TOTAL) OU QUE PAGA 1 EURO.

AVISO IMPORTANTE: PROBLEMAS CON ABALAR MÓBIL

Comunicamos que houbo un problema xeral co Abalar Móbil en todo Galicia e non se podían ver as notas. Parece que se vai solucionando.

Pedimos paciencia ás familias pois é un problema informático alleo áo centro e provocado tamén por ser a primeira vez que todo o alumnado galego recibe as notas deste xeito.

Se algunha familia o luns non conseguiu ver as notas que se poña en contacto co centro telefónicamente (696454033 - 881867015)

INFORMACIÓNS IMPORTANTES PARA FAMILIAS E ALUMNADO

AVALIACIÓN 2º TRIMESTRE

1-A 2ª avaliación dáse por pechada na data en que se decretou o estado de alarma (14 de marzo). Só son avaliables as actividades ou probas relacionados cos contidos curriculares realizadas polo alumnado ata esa data.

2-A comunicación e publicación das notas realizarase o día 3 de abril ás 15 horas a través de ABALAR MÓBIL ou Espazo Familias de Abalar.

3-As familias que xa están subscritas ao ABALAR MÓBIL recibirán automaticamente as cualificacións na data indicada.

4-As familias que non teñan Abalar Móbil deberán darse de alta canto antes. (Ver instruccións nesta web).

LEER MÁIS (DOCUMENTO COMPLETO)

SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE LECTIVA POLA PANDEMIA DO CORONAVIRUS (COVID-19)

A Xunta de Galicia decretou a suspensión das actividades lectivas no centros educativos galegos durante 14 días a contar desde o luns 16 de marzo.

Tamén recomendan que o alumnado xa non asisita á clase mañá venres, aínda que os centros funcionarán con normalidade para as familias que envíen aos seus fillos/as.

VER NOTA ENVIADA ÁS CASAS

Poden coñecer as medidas concretas, que foron publicadas na páxina da Consellería ás 20 horas, nos seguintes enlaces:

Documento que resalta as medidas concretas que nos afectan

RENUNIÓN XERAL DE PAIS/NAIS E REUNIÓNS POR TITORÍAS

O vindeiro xoves día 27 de setembro ás 17,15 horas terá lugar a xuntanza xeral de pais/nais de comezo de curso. Ademáis haberá xuntanzas por titorías de acordo co programa que se adxunta.

Ver convocatoria