IMPORTANTE: INFORMACIÓNS DE INTERESE

Achegamos o documento "Informacións importantes- Fin de curso 2020" , moi útil para as familias á hora da organización do final deste curso e inicio do 2020/2021

Documento

CONVOCADO O FONDO SOLIDARIO / AXUDAS LIBROS TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL-2020/21

Aberto o prazo para solicitar o FONDO SOLIDARIO de Libros de texto (3º/4º de Primaria e 3º/4º de ESO), AXUDAS para adquirir libros de texto (1º/2º Primaria) e AXUDAS para material escolar (Todo o alumnado de Primaria e ESO)

Presentación por vía electrónica (Aplicación Fondolibros) ou de forma presencial no centro, debendo gardar as medidas de protección sanitaria con motivo do estado alarma polo COVID-19 (marcarilla, luvas, distancia de 2 m.)

Prazo: Ata o 19 de xuño de 2020 (incluído)

Para calquera dúbida poden dirixirse á Secretaría do centro.

REMATA O PRAZO DAS AXUDAS DE COMEDOR ESCOLAR

HOXE LUNS REMATA O PRAZO PARA SOLICITAR AS AXUDAS DE COMEDOR ESCOLAR, PARA TODO O ALUMNADO QUE NON PAGA (GRATUIDADE TOTAL) OU QUE PAGA 1 EURO.

AVISO IMPORTANTE: PROBLEMAS CON ABALAR MÓBIL

Comunicamos que houbo un problema xeral co Abalar Móbil en todo Galicia e non se podían ver as notas. Parece que se vai solucionando.

Pedimos paciencia ás familias pois é un problema informático alleo áo centro e provocado tamén por ser a primeira vez que todo o alumnado galego recibe as notas deste xeito.

Se algunha familia o luns non conseguiu ver as notas que se poña en contacto co centro telefónicamente (696454033 - 881867015)

INFORMACIÓNS IMPORTANTES PARA FAMILIAS E ALUMNADO

AVALIACIÓN 2º TRIMESTRE

1-A 2ª avaliación dáse por pechada na data en que se decretou o estado de alarma (14 de marzo). Só son avaliables as actividades ou probas relacionados cos contidos curriculares realizadas polo alumnado ata esa data.

2-A comunicación e publicación das notas realizarase o día 3 de abril ás 15 horas a través de ABALAR MÓBIL ou Espazo Familias de Abalar.

3-As familias que xa están subscritas ao ABALAR MÓBIL recibirán automaticamente as cualificacións na data indicada.

4-As familias que non teñan Abalar Móbil deberán darse de alta canto antes. (Ver instruccións nesta web).

LEER MÁIS (DOCUMENTO COMPLETO)

SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE LECTIVA POLA PANDEMIA DO CORONAVIRUS (COVID-19)

A Xunta de Galicia decretou a suspensión das actividades lectivas no centros educativos galegos durante 14 días a contar desde o luns 16 de marzo.

Tamén recomendan que o alumnado xa non asisita á clase mañá venres, aínda que os centros funcionarán con normalidade para as familias que envíen aos seus fillos/as.

VER NOTA ENVIADA ÁS CASAS

Poden coñecer as medidas concretas, que foron publicadas na páxina da Consellería ás 20 horas, nos seguintes enlaces:

Documento que resalta as medidas concretas que nos afectan

RENUNIÓN XERAL DE PAIS/NAIS E REUNIÓNS POR TITORÍAS

O vindeiro xoves día 27 de setembro ás 17,15 horas terá lugar a xuntanza xeral de pais/nais de comezo de curso. Ademáis haberá xuntanzas por titorías de acordo co programa que se adxunta.

Ver convocatoria

DESTACADA XOVE EMPRENDEDORA, EX-ALUMNA DO CENTRO

A ex-alumna do CPI de Vedra, Inés Ferradáns, ven de destacar como xove emprendedora con grande relevancia na prensa. Súmase así aos destacados éxitos e resultados do alumnado que cursou os seus estudos no noso centro.

Achegamos un enlace á prensa e a súa páxina "Facendo Camiño".

Desde aquí queremos trasladarlle os nosos parabéns e moitos éxitos nesta "andaina" que agora comeza.

DIAS DE PORTAS ABERTAS PARA VISITAS AO CENTRO (NOVAS ADMISIÓNS)

Como en anos anteriores, durante o período de admisión de alumnado, establecemos uns días de visita ou portas abertas, para os interesados en visitar as instalacións do centro.

As datas e horas serán as seguintes:

• Luns 9 de marzo, Mércores 11 de marzo, Luns 16 de marzo, Mércores 18 de marzo en horario de 16:00 a 17:00 horas.
  • Xoves 12 de marzo, Martes 17 de marzo de 17:00 a 18:00 horas.

Se algunha familia tivera problemas nestes horarios, poden poñerse en contacto con centro (881867015) para tentar fixar outra data ou hora.

RESULTADO DA VOTACION DA XORNADA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ

Os resultados foron os seguintes:

Censo total de familias:    304

Votantes:                           236

Votos afirmativos (SI):     192

Votos negativos (NON):      44

Polo tanto APRÓBASE o novo horario ao alcanzar o 63,15% (máis do 58% do censo total de voto afirmativo necesario para aprobación, que serían 177 votos. (De acordo coa orde do 29 de maio de 2008).

O equipo directivo agradece a todos a participación neste proceso.

Vedra a 21 de novembro de 2019.