Radio na Biblio

O CPI de Vedra gañador do Concurso de Podcast - Radio na biblio

CPI Plurilingüe de Vedra resultou gañador, no apartado de Educación Secundaria, do I Concurso de Podcast - Radio na Biblio con traballo titulado "Os xenerais", onde se recolle a experiencia de representar no centro o entroido tradicional da Ulla.

O podcast recolle o proceso de preparación do entroido, coa colaboración das familias contando a súa experiencia e ensinando ao alumnado o contexto e a historia deste particular entroido. O alumnado foi quen de grabar testimonios, facelo guión, facer e grabar as locucións e editar o arquivo sonoro, e mesmo preparouse e grabouse un tema tradicional para engadir ao podcast como música de fondo.

O premio consiste nunha visita as instalacións da Radio Galega e nunha dotación económica de 1000€ para mellorar o laboratorio de radio do centro. Asimesmo os podcasts premiados serán difundidos pola Radio Galega a través das súas páxinas www.diariocultural.gal e www.radiogalega.gal; así mesmo, serán difundidos a través dos medios web da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional (Bibliotecas Escolares de Galicia e outros).

Ligazón ao podcast: https://drive.google.com/file/d/1H4CeyN2XlsAQLOM3-wC43RjMnbxto2Nf/view?usp=sharing

Relación do alumnado participante:

Apartado técnico (grabación e edición) Asier Cabo Lodeiro e André Parra  Rodríguez
Locutoras/es Laura de Castro Edreira, Martín Garrido Areán, Lucía Rivas Eirís e Teresa Tato Cabaleiro
Música Martín Botana Castro, Gabriel Silva Fernández, Pedro Sixto Reimúndez
Guión Laura de Castro Edreira, Lucía Rivas Eirís e Teresa Tato Cabaleiro
Grabación a familiares Daniela Garaboa López e Ainara Gómez Gamás

Relación do profesorado participante:

Coordinación Marcos Taracido Trunk
Organización do proxecto Vedra Medra Xulia Marqués Valea
Coordinación do apartado musical Publio Guede García
Na organización do entroido participou todo o claustro do centro

Entrevista a Xosé Ramón Chas

O alumnado de 3ºB (Primaria) entrevistou a Xosé Ramón Chas, encargado da biblioteca municipal de Vedra: na web de RadioVedra ou directamente en Entrevista a Xosé Ramón Chas.

Web de RadioVedra

Hoxe, Día da Radio, publicamos a nosa páxina web adicada a mostrar tódalas emisións e podcast que elaboremos en RadioVedra, dentro do proxecto Radio na Biblio:

RadioVedra

RadioVedra: entrevistas, videoxogos, poemas...

Última publicación do curso en Radio Vedra. O noso equipo de radio preséntavos varios podcast que serán do voso interese.

Radio Vedra enrtevista ao profesorado que deixa o noso centro, ben por xubilación, ben por traslado. Podedes escoitar as entrevistas aquí:

En IVoox

Por outra banda, temos a sección de videoxogos do noso alumno Pablo:

En Ivoox

E os gañadores do certame de poesía leen os seus poemas:

En IVoox

O próximo curso volvemos con moito máis!

RadioVedra comeza a súa andaina

RadioVedra, a canle radiofónica que nace ao abeiro do proxecto Radio na Biblio, inicia a súa andaina cunha entrevista ao profesor de Bioloxía Xosé Palacio, que fala con nós da súa traxectoria educativa e os recordos que lle quedan do noso centro.

A esta entrevista seguiranlle outros programas que iremos publicando pouco a pouco.

Entrevistan as alumnas de 4ºESO Uxía Segade, Noelia Seijas e Paula Vázquez; aos mandos técnicos, David Freire.

Pódese escoitar a entrevista en calquera destas ligazóns:

A RADIO NA BIBLIO INICIA A SÚA ACTIVIDADE.

Este martes, 6 de marzo, escomenzaron as xornadas de formación para o alumnado inscrito no proxecto "Radio na biblio" no que participa o C.P.I. Plurilingüe de Vedra.

Esta primeira xornada tivo unha primeira parte de formación na aula de Informática e unha segunda traballando cos equipos de radio para facer as primeiras probas de emisión.

Ver fotos e vídeos +