Concurso de redacción: Narón, a túa cidade

24/11/2008

Dende hai varias semanas, no centro recibimos case cen exemplares diarios de La Voz de Galicia. Trátase dun intento deste rotativo, en colaboración co concello de Narón, de fomentar a lectura do xornal entre os escolares. Aproveitando esta iniciativa, está convocado o Primeiro Concurso de Redacción do noso concello. Cada alumno debe escoller unha noticia do seu interese, dentro da sección adicada a Narón, e a partir de aí, redactar un texto valorando a información seleccionada. Haberá premios tanto a nivel individual, como de aula. Anímovos a participar. Precisades un profesor que actúe de coordinador, e, se sodes menores de 14 anos, a autorización dos vosos pais. O prazo comenzou o día 10 de novembro, e rematará o 23 de decembro. Os interesados, poden consultar as bases e descargar a plantilla de participación, nos seguintes enlaces:

PLANTILLA

Bases_NARON_A_TUA_CIDADE.pdf31.07 KB