Os alumnos de Secundaria do Feal xa non teñen medo de pisar a Biblioteca!!

Formación de usuarios

31/05/2008

Nas pasadas semanas todos os grupos da E.S.O. foron pasando pola Biblioteca en compaña dos seus profesores para coñecer un pouco mellor o funcionamento, posibilidades, utilidades,… deste espazo do noso centro.

Espertou especial interese a posibilidade de dispoñer dos novos postos informáticos, o coñecemento da ordenación que se segue na Biblioteca e os moitos xogos e retos divertidos que os alumnos resolveron con entusiasmo.

As profesoras e profesores que dedicamos parte do noso tempo de traballo á Biblioteca queremos agradecer o interese e bo comportamento de todo o alumnado nestas sesións. Grazas tamén ao profesorado que colaborou.

Lembrade que tedes un Buzón de Suxestións onde podedes expresar as vosas ideas e opinións e contarnos qué vos pareceron estas sesións.

Usuarios