Listaxes definitivas de usuarios do comedor e de comensais por día

05/09/2023

Dende hoxe podense consultar no taboleiro do centro as listaxes definitivas de usuarios do comedor escolar unha vez resoltas as reclamacións oportunas.

Como todos os anos, o feito de non ser usuario non implica necesariamente que non se poida facer uso do servizo. Os días que deixan os usuarios que non fan uso do comedor a diario se ofertan ao alumnado en lista de espera. Hoxe serán publicadas tamén unhas listaxes co alumnado que pode facer uso do comedor por día da semana. A medida que vaíamos coñecendo máis vacantes serán ofertadas por orde da lista de espera.

Información importante para os usuarios:

• Deben informar no centro os días exactos que van usar o servizo, para poder optimizar as prazas e ofrecer as vacantes ao alumnado en listaxe de espera.
  • Dende o centro vaise ser moi estrito co cumprimento das  normas do comedor, así os usuarios que non usen os días asignados sen avisar, poderán perder a súa condición se o Consello Escolar así o decide.
  • As ausencias imprevistas deben ser avisadas a encargada de comedor antes das 9:30 horas da mañá.