Inicio do curso 2022-2023

07/09/2022

O curso comezará mañá, 8 de setembro no horario habitual; E. Infantil e E. Primaria de 09:00 - 14:00 horas e ESO de 08:55 - 14:00 horas.  O comedor terá o seu horario habitual de 14:00 a 16:00 horas.

Nas recomendacións publicadas no portal educativo para a xestión da COVID, elimina a maioria de restricións, polo que o funcionamento do centro en canto a entradas e saídas, recreos, agrupamentos etc, será o previo a pandemia. Recordamos algunha das normas máis importantes:

Entradas e saídas

• E. Infantil: entrarán pola porta principal do centro e farán fila no corredor interior custodiados polos mestres de garda. A saída será igualmente pola porta principal sobre as 13:50 para ser recollidos  polas familias ou coidadores de transporte.
  • E. Primaria: entrarán pola porta principal do centro e farán filas no patio cuberto custodiados polos mestres de garda. A saída será igualmente pola porta principal.
  • ESO: Entrarán ao tocar o timbre pola porta principal, facendo a saída polo mesmo lugar.

COMEDOR ESCOLAR: Ante a falta de confirmación por parte da Consellería do aumento de prazas, comezaremos coas 125 que temos adxudicadas. Podedes consultar a listaxe de comensais por día. Lembro que debemos de ser responsables, e avisar dos días que se vai facer uso do servizo, para así poder optimizar as prazas e que poidan facer uso das mesmas o maior número posible de familias.

USO DE MÁSCARA: A máscara seguirá vixente no transporte escolar e nos casos con síntomas compatibles coa COVID.