Plantando sementes de igualdade (3ºT)

E chegamos ao final deste curso cun puñadiño de novas actividades coas que fomentamos o trato equitativo entre homes e mulleres, aínda que as sementes de igualdade que comezamos a plantar hai meses seguirán xerminando ao longo das nosas vidas.

O terceiro trimestre comezámolo participando no Certame Intercentros promovido polo Concello de Narón, trátase dun certame en galego que trata de promover todos os aspectos da cultura - artes plásticas, teatro, narrativa, cómic, xornalismo, ...- Nel os escolares dos centros públicos do Concello teñen ocasión de expoñer os seus traballos en todos os eidos da cultura. A participación do alumnado de educación infantil do noso centro centrouse nas artes plásticas, elaborando catro coloridos murais sobre mulleres relevantes da nosa cultura: Ángeles Alvariño, precursora na investigación oceanográfica mundial; Maruja Mallo, unha das principais artistas da xeración do 27; María Pita, heroína na defensa da cidade da Coruña en 1589, contra a Invencible Inglesa; e as dúas Marías, Maruxa e Coralia, irmás santiaguesas coñecidas na década dos 50 e 60, chamaba a atención a súa excentricidade polas súas vestimentas e maquillaxe modernos para os cánones da época.

Precisamente sobre unha destas mulleres, Ángeles Alvariño, tivemos unha sesión de contacontos ilustrada por Tania Solla e narrada por Enrique Mauricio na que coñecimos algúns aspectos máis sobre a súa vida,ademais  de ensinarnos pautas para crear as nosas propias ilustracións.

E, para rematar, asistimos á representación interactiva de Pepa a Loba, coa que se reivindica a figura da muller a través dunha bandoleira do rural galego.