Posto Educativo no Fogar / Programa Educa en Dixital Galicia (Cesión de equipos informáticos con conectividade a internet)

07/10/2021

O programa consiste na cesión (nos centros educativos) dun kit composto por un ordenador portátil con conectividade á rede para o alumnado en risco de fenda social tecnolóxica. O noso centro dispón de 26 kits.

Aquelas familias sen conexión a internet interesadas, poderán presentar a súa solicitude na secretaría do centro, dende o venres 8 de outubro ata o venres 22 do mesmo mes.

Os criterios a seguir para a cesión serán:

1. Ser perceptor do cheque de material.
  2. Darase prioridade ao alumnado dos cursos máis altos.
  3. Nº de irmáns no centro.
  4. Nº de equipos dispoñibles na unidade familiar.

As familias receptoras dos equipamentos deberán:

1. Asinar unha declaración xurada de non dispoñer conectividade por falta de medios.
  2. Devolver o kit ao centro, cando lle sexa requerido, por non facer un uso axeitado para o proceso educativo.
  3. Asinar un acordo de cesión no modelo oficial do programa.

SOLICITUDE DE KIT.pdf301.06 KB