Desmentido de positivo por COVID no centro

22/09/2020

Estimadas familias:

Dende o mediodía somos coñecedores da publicación de polo menos un medio de comunicación, da aparición dun positivo por COVID no noso centro.

Dende a dirección do centro, queremos transmitir unha mensaxe de tranquilidade, xa que nestes momentos ningún alumno/a de E. Infantil e E. Primaria, que son os que levan xa casi dúas semanas acudindo ao centro, foi positivo por COVID.

O caso ao que se fai mención, pode ser dun alumno/a de ESO, que como sabedes ata mañá non comezan o curso, e loxicamente non acudirá ata que os médicos lle dean a alta.

Dende o centro, se tivésemos algún caso, activariamos o protocolo que está establecido, pero neste caso non estaría xustificado.

Dende a dirección do centro, enviouse un mail a este medio de comunicación, amosando o malestar pola alarma creada inxustificadamente, sen contrastar se alumno/a en cuestión comezara o curso.

Juan Carlos Bedia Vidal.

Director do CPI do Feal.