Dende Narón... a Noruega

Postais para NoruegaFai clic para ampliar a foto

15/01/2019

Maite Núñez, ex profesora do CPI do Feal, vive dende hai varios anos en Noruega. Alí traballa nun instituto de Erdal, impartindo clases de español e, por tal motivo, no mes de decembro propuxo a idea de facer un intercambio de postais de Nadal entre os seus alumnos de Secundaria e os nosos. Así o fixemos.

Na foto aparece unha parte do alumnado que participou nesta iniciativa: todos elaboraron as súas tarxetas con esmero e agarimo. Moitas grazas pola vosa inestimable colaboración. Esperamos que este primeiro contacto sexa o comezo dunha relación máis estable entre os mozos e mozas de ambos centros educativos.

Un saúdo dende aquí para Maite e os seus alumnos e grazas por tender esta ponte entre lugares tan distantes.

Mar González

AdxuntoTamaño