Pelotas contra o ruído

Pelotas informáticasFai clic para ampliar a foto

01/10/2018

Xa que a nosa web está un pouco parada ultimamente, imos contar un pequeno experimento de tecnoloxía punta, realizado no Feal a pasada semana:

O noso alumnado de 4º de ESO coa materia de TIC, colocou 64 pelotas vellas de pádel (moi parecidas ás de tenis) nas patas das cadeiras da aula de Informática da 1ª planta.

Trátase dunha suxestión de José Manuel Timiraos, posto que a súa aula está xusto debaixo, e xerábase moito ruído arrastrando as cadeiras nos cambios de clase de Secundaria (que non coinciden cos de Primaria). Loxicamente, a verdadeira causa do problema é que os nosos adolescentes non empregan a súa desbordante enerxía para levantar as cadeiras. De momento, a iniciativa é un éxito.

O noso agradecemento á nosa ex-profe de Educación Física Silvia Arroyo, que doou as 64 pelotas vellas, e ao noso alumnado de 4º de ESO por instalalas. Confiamos en que non vai desaparecer ningunha destas pelotas.

PELOTAS_4_ESO_2018.JPG6.11 MB