II Carreira de fin de curso do CPI do Feal

Carreiras 2018Fai clic para ver máis fotos

24/06/2018

Publicamos xa unha selección de fotos da nosa segunda carreira de fin de curso, celebrada o pasado 20 de xuño. Doce delas son da nai de dous dos nosos alumnos (Sonia Camoira), que publicou 388 nun álbum persoal.

Infantil e os 5 primeiros niveis de Primaria só correron a pé, mentres que 6º de Primaria e a ESO combinaron pés e bicicleta en competicións de Duathlón.

Yaiza Caamaño Canosa (6º A de Primaria) foi a gañadora do concurso de logos, e o seu fantástico deseño apareceu nas camisetas que recibiron todos os participantes.

Foi unha sorte contar coa colaboración de diversas familias, que por exemplo abriron unha páxina de facebook onde atoparedes información sobre a longa lista de empresas e entidades que participaron economicamente nesta actividade: Ali Hogar, Aluminios Narón, Automóviles Alca, Autos Camilo, Báñame tú, Bar El Quijote - Comidas caseras, Café do Centro, Café Ronsel, Café Tempus, Calzados Mara, Canadá House, Carlos Veiga peluquería, Carnicería Bruno, Concello de Narón, Construcciones Cibreiro Narón, Copynet, Farmacia Jesús Figueroa, Golfiños, Hotel Valcarce, Imprenta Santa Rita, Jenaro Sargadelos Ferrol, Joyería Fidalgo, La Despensa de las delicias, Librería Pasapáxina Galicia, Loterías Insua, Mapfre Freixeiro, Mesón Bodeguilla de Bruno, Naútico de Narón, Panadería Santa Rita Neda, Panadería Teté, Prueba T, Punto Dulce, Restaurante Anacos, Taller Lucar, Trielectric soluciones, Viaxes Narón, Vista Óptica Narón e Yoigo (Centro Comercial Narón). Achegamos tamén o cartel no que aparece a mesma listaxe.

Tamén agradecemos de novo a gran labor de animación de Pedro Caro (pai de dúas das nosas alumnas), e o traballo de todo o alumnado colaborador.

Grazas a todo o mundo!

Carreiras_Feal_2018_Cartel.pdf338.81 KB