Vigo 2016

Vigo 2016Fai clic para ampliar a foto

06/04/2016

O alumnado de 4º de ESO (acompañado por María Anca, Ángel Carrera e Montse Lorenzo), pasou o pasado 31 de marzo por terras viguesas. Pola mañá, o obxectivo era visitar a factoría de PSA Peugeot Citroën, deixando o resto da xornada para gravar parte do vídeo de despedida desta promoción do Feal.

Aínda que houbo que madrugar máis do habitual, e logo ascender a pé desde o porto ata o alto do Castro, o balance é moi positivo, e hai que agradecer a gran colaboración do alumnado.

De momento, aínda non publicamos imaxes relacionadas coa gravación do vídeo na nosa Galería, porque queremos manter un pouco de expectación ata o festival de fin de curso. Aínda quedan pendentes algunhas tomas en Narón e París...

Nota: Grazas especiais a Marcos Amado polas súas imaxes clandestinas Guiño

FEAL_CITROEN_2016.JPG3.75 MB