A nosa alfombra de Sierpinski

Sierpinski

24/03/2015

O alumnado de 1º de ESO do CPI do Feal participa no Proxecto Alfombra de Sierpinski promovido pola Universidade de Almería e a Universidade Politécnica de Catalunya entre outros. Trátase dunha actividade colectiva e solidaria na que participan nen@s entre 3 e 99 anos de todo o mundo, coa que se quere construír un fractal xeométrico xigante, coñecido como Alfombra de Sierpinski, con adhesivos de cores.

Os fractais son obxectos matemáticos que repiten a súa estrutura básica a diferentes tamaños. Neste caso, en cada iteración ou tamaño, o número de cadrados vese multiplicado por 8. Cada centro educativo do mundo constrúe a 4ª iteración da Alfombra de Sierpinski. A 5ª iteración montarase coa cooperación de 8 centros educativos. O gran reto é alcanzar a 7ª iteración con 512 alfombras, con motivo do centenario da publicación de Sierpinski. Esta última iteración exporase en COSMOCAIXA na cidade de Barcelona.

Dende o CPI do Feal, participamos coa construción de dúas alfombras da 4ª iteración realizadas coa colaboración de todo o alumnado de 1º de ESO. Moitas grazas a tod@s!!