Cinema e documentais

Novas adquisicións de cinema e documentais con contidos transversais dispoñibles na Biblioteca de Secundaria:

11 de septiembre

11 de septiembre é un filme colectivo, composto por 11 curtametraxes dirixidas por 11 cineastas representativos dunha grande diversidade cultural e cunha inspiración común: os acontecementos do 11 de setembro en Nova Iorque e as súas consecuencias. É un compromiso que se inscribe nunha mensaxe de paz e tolerancia entre os pobos.

De Profundis

De Profundis. Nunha casa no medio do mar unha muller esperaba ao seu amado tocando un violonchelo melancólico. O amado, un pintor que sempre quixo ser mariñeiro para navegar entre as medusas, as estrelas de mar e os peixes de mil cores emprende unha viaxe para descubrir os misterios das profundidades.

El señor de las moscas

El señor de las moscas. Este filme explora os espazos máis recónditos e escuros da alma humana a través dun grupo de adolescentes que repentinamente se enfrontan a un duro mundo no que as regras da supervivencia gobernan as súas vidas. Nun terrible accidente, un avión cae ao mar e un grupo de cadetes dunha escola militar vese abandonado nunha illa deserta…

Una verdad incómoda

Una verdad incómoda. Unha visión esclarecedora e convincente do futuro do noso planeta. Unha chamada de advertencia que desmonta mitos para transmitir a mensaxe de que o quentamento mundial é un perigo real e presente.

Ser y tener

Ser y tener amosa a vida dunha pequena escola unitaria dunha vila ao longo de todo un curso, e dá unha cálida e serena mirada ao ensino primario no corazón da Landa francesa. Unha ducia de alumnos entre 4 e 10 anos fórmanse en todas as materias baixo a titoría dun só profesor de extraordinaria adicación.