Skip to Content

Eventos

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Venres Xuño 21, 2019 »
Ven
Start: 21/05/2019
End: 21/06/2019

Ábrese o prazo (21/05/2019-21/06/2019) para facer a solicitude de axudas no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar segundo a ORDE do 3 de maio de 2019 (enlace).

 

Para cubrir por medios informáticos ir aquí. É necesario ter a chave 365, ou certificado dixital

poden acceder desde>>>>

 

https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

 ou

directamente en https://sede.xunta.gal/portada co código ED330B

NOTA INFORMATIVA

 

 

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR PARA ALUMNADO MATRICULADO NA ESO NO CURSO ESCOLAR 2019/2020

 

ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto

 

Instrucións

 

  • Alumnado matriculado en 1º, 2º, 3º e 4º de ESO.
  • Poderán presentar solicitudes os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado. A solicitude será única para todos os fillos. Debe presentala no centro no que está matriculado no 2018-2019.
  • As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros). Hai que ter a  Chave365 ou certificado dixital.
  • Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes. Recoller o impreso en conserxería. OU PODEN DESCARGALO AQUÍ, CUMPLIMENTALO DESDE O ORDENADOR E ENTREGAR NO IES, XUNTO COA DOCUMENTACIÓN.
  • A solicitude deberá estar asinada polo pai, nai, titor/a ou representante legal do alumnado, e a súa presentación implicará que acepta as bases da convocatoria, cumpre os requisitos exixidos nela e que son certos os datos indicados na solicitude; así mesmo, que se compromete a conservar en bo estado e a devolver ao finalizar o curso os libros de texto e o material reutilizable recibidos do fondo solidario ou adquiridos coa axuda para libros de texto.
  • O prazo para presentar solicitudes iniciarase o 21/05/2018 e rematará o día 21 de xuño de 2018 (este incluído).
  • Documentación a achegar ás solicitudes: As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude: anexo I e II) a seguinte documentación:
  • Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación en 31 de decembro de 2016, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes medios.  
  • De ser o caso, faría falta:
  • Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
  • Certificado ou volante de convivencia.
  • Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia. Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 desta orde, achegarase un certificado ou volante de convivencia en que deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.
  • Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.
  • Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.
  • Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor o titores carezan de DNI e NIE.

 

 

 

 

Obrigas das persoas beneficiarias:

 

1. Devolver os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2017/18 (....) A falta de devolución dos libros de texto, sexan do curso inmediato anterior ou de calquera outro, será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2018/19.

2. Conservar en bo estado os libros de texto e o material reutilizable recibido do fondo solidario ou adquirido coas axudas para libros de texto no curso escolar 2018/19 e devolvelos ao rematar este, en xuño ou setembro, segundo o caso.

3. Destinar o importe do vale para libros a adquirir os libros de texto que indique o centro en que estea matriculado o alumnado.

4. Destinar o importe do vale para material a adquirir o material escolar que necesite.

 

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

SETEMBRO

 

ENTREGA DE NOTAS: XOVES, 5 ás 09:30

RECLAMACIÓNS: XOVES E VENRES, 5 E 6  

RESOLUCIÓN RECLAMACIÓNS: VENRES, 6 de 10:00 a 11:00 

 

 

Datas para a formalización da matrícula:

 

XOVES, 5 DE SETEMBRO: 3º, 4º e BACH

VENRES, 6 DE SETEMBRO: 1º e 2º ESO de 09:30 - 12:00 

 

ENLACES A DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA

1º ESO

2ºESO

3º ESO

4º ESO

1º BACH

2º BACH

DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO

 

 

 

 

 

 

 

 

Documentación a aportar coa matrícula:

 

- Impreso de matrícula que se proporciona na conserxería do centro ou se pode descargar na páxina web:www.ieson.gal

- Fotocopia do DNI do/a alumno/a.

- Fotocopia do boletín de notas do curso 2018/2019.

- Folla de autorizacións asinada.

- 2 fotografías tamaño carné (co nome do/a alumno/a por detrás).

- 1 sobre americano aberto, sen enderezo e selado Tarifa A.

Ademais:

- O alumnado de nova incorporación ao centro aportará fotocopia da páxina do Libro de Familia onde está rexistrado/a dito/a alumno/a.

- No caso do alumnado procedente doutra comunidade autónoma, debe entregar certificación académica dos estudos realizados.

- O alumnado de 3º e 4º ESO e Bacharelato entregará o xustificante de pago das taxas do Seguro Escolar (1,12 euros que serán aboados na Conserxería do centro).

- Se está de alta no programa Alerta Escolar debe aportar informe médico.

- En caso de divorcio deben aportar a sentenza xudicial.


NOTA: O alumnado que teña algunha materia pendente de examinar para setembro deberá realizar a súa matrícula no mes de setembro.

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

 

 

ENLACES A DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA

1º ESO

2ºESO

3º ESO

4º ESO

1º BACH

2º BACH

DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO

 

Datas para a formalización da matrícula:

 

1 de xullo……................... 1º ESO

2 de xullo.......................... 2º ESO

3 de xullo.......................... 3º ESO

4 de xullo.......................... 4º ESO

5 de xullo.......................... 1º e 2º Bacharelato

 

Documentación a aportar coa matrícula:

 

- Impreso de matrícula que se proporciona na conserxería do centro ou se pode descargar na páxina web:www.ieson.gal

- Fotocopia do DNI do/a alumno/a.

- Fotocopia do boletín de notas do curso 2018/2019.

- Folla de autorizacións asinada.

- 2 fotografías tamaño carné (co nome do/a alumno/a por detrás).

- 1 sobre americano aberto, sen enderezo e selado Tarifa A.

Ademais:

- O alumnado de nova incorporación ao centro aportará fotocopia da páxina do Libro de Familia onde está rexistrado/a dito/a alumno/a.

- No caso do alumnado procedente doutra comunidade autónoma, debe entregar certificación académica dos estudos realizados.

- O alumnado de 3º e 4º ESO e Bacharelato entregará o xustificante de pago das taxas do Seguro Escolar (1,12 euros que serán aboados na Conserxería do centro).

- Se está de alta no programa Alerta Escolar debe aportar informe médico.

- En caso de divorcio deben aportar a sentenza xudicial.


NOTA: O alumnado que teña algunha materia pendente de examinar para setembro deberá realizar a súa matrícula no mes de setembro.

Presentación de solicitudes 24 de xuño ao 2 de xullo ás 13:00 horas

Deberá cubrirse unha única solicitude para cada modalidade e grao utilizando o asistente informático que estará dispoñible en www.edu.xunta.es/fp

 

  • As instrucións de admisión de CM recollen que a nota media para entrar só e de 4º de ESO, tendo en conta todas as materias agás relixión. Segundo isto, enténdese que si conta valores éticos.

 

 

 

Start: 20/06/2019
End: 21/06/2019

Viaxe a Aveiro do club de lectura co alumnado do club de lectura do IES Aquis Celenis de Caldas. Saímos o xoves arredor das 11.00h e regresaremos o venres sobre as 23.00h

A Ruta da Auga é xa unha das actividades estables no noso centro. Supón levar o entorno ás aulas, supón entender o entorno como espazo de aprendizaxe. Nela traballamos convivencia, acollida, integración e tamén paisaxe, patrimonio material e inmaterial, sostibilidade, comunicación, educación para a saúde... Grande parte do currículo podería ser desenvolvido da man deste roteiro. Así que..., que mellor que contalo e convidar a que se coñeza!  

Nas materias de Lingua Galega, Lingua Castelá e Inglés, o alumado traballou a linguaxe publicitaria e a importancia da imaxe neste tipo de textos. Logo aplicárono á Ruta da Auga e elaboraron trípticos para facer contar por que paga a pena vir a Porto do Son e facer esta andaina. Únense ao tríptico sobre a arquitectura patrimonial da ruta, resultado da investigacións que realizaron na materia de Lingua Galega, que levarán ás súas casas a final de curso. 

Coñecer para respectar, para manter, para potenciar e xerar dinámicas de progreso sostible. 

 

A ruta da auga

More presentations from etikeles
 
 
 

Tríptico publicitario La Ruta del Agua

More presentations from etikeles
 
 
 

the water route

More presentations from etikeles

O alumnado de 1º de ESO, na materia de Plástica, traballou o proceso de creación de cómics. E claro, que mellor tema para levar á banda deseñada que a nosa Ruta da Auga! Mirade que chulos estes traballos, alegres, sostibles, asisados, divertidos, con xogos narrativos ben interesantes... Ata a píllara toma voz para contalo! 

Achégate a coñecer a RUTA DA AUGA!

 

A RUTA DA AUGA EN CÓMIC

More presentations from etikeles

O alumnado de Educación Física de 4º de ESO traballou a alimentación neste trimestre. Canto azucre consumimos en alimentos que tomamos habitualmente? Cales son esas "falsas verdades" arredor da nutrición, das dietas...

Nada mellor que ver fisicamente a cantidade de azucre que nos metemos no corpo cada día para reaccionar! Ben interesante!

 

Rematou o curso! Veñen as vacacións! Para os que aprobaron, un par de meses por diante de descanso, festa, praia, lecer... Quen non o fixo, terá que esforzarse un pouquiño no verán para comezar tranquilo o próximo curso. 

Pero o venres, foi unha xornada festiva no insti. Paloma, a profa de bata rosa, entusiasta dos parafusos, enchufes e demais enredos tecnolóxicos conseguiu entusiasmar un ano máis o seu alumnado. Con ela, Carlos e Xulio (que sería dos nosos ordenadores sen eles!), un magnífico equipo! 

Comezaron cunha FEIRA TECNOLÓXICA para os rapaces e rapazas de 1º de ESO. Obxectivo: probar as destrezas cos mecanos e robots que fixeron na materia de Tecnoloxía en 2º e 4º de ESO e 1º de Bacharelato. Ben chulos que lles quedaron!

 

 

Logo, na pista, a CARREIRA DE COCHES! Aquí vemos os partipantes preparados para saír á pista e o xurado ben pendente para premiar os que van a cen, chegan máis lonxe e están máis currados!

 

Moitas grazas a todo o alumnado e o profesorado por ter colaborado para que todo saíse tan ben! 

BO VERÁN!

NORABOA!

Aprobastes todos a ABAU.

Sorte nos vosos camiños.

Grazas polo voso empeño, a vós, ás vosas familias e ao profesorado.

Teremos clase e actividades de 8.20h a 12.00h. 

Ás 12.00h saída dos autobuses

Start: 21/06/2019

A CIUG informa.

Este ano habilitouse unha nova funcionalidade para que os centros poidan descargar actas abau e tarxetas de cualificacións abau dos alumnos, asinadas electrónicamente.

Como novidade, este ano o alumnado recibirá o arquivo da tarxeta de  cualificacións asinada electrónicamente no seu correo electrónico polo que os centros non teñen que imprimir todas as tarxetas como outros anos.

Se a algún alumno/a non lle chegase o correo coa tarxeta deberá ir ó seu centro e solicitala, o centro descargará a tarxeta e a imprimirá.

-Os centros poderán descargar as actas asinadas o venres 21 despois da  publicación das cualificacións da abau en nerta.
-Os centros poderán descargar as tarxetas a partir do luns 24.
-O envío das tarxetas ao alumnado farase durante o luns 24.

PRESTADE ATENCIÓN AOS VOSOS CORREOS.

 

Distribuir contido


EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

by Dr. Radut