Skip to Content

Eventos

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Martes Xuño 25, 2019 »
Mar

 

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

SETEMBRO

 

ENTREGA DE NOTAS: XOVES, 5 ás 09:30

RECLAMACIÓNS: XOVES E VENRES, 5 E 6  

RESOLUCIÓN RECLAMACIÓNS: VENRES, 6 de 10:00 a 11:00 

 

 

Datas para a formalización da matrícula:

 

XOVES, 5 DE SETEMBRO: 3º, 4º e BACH

VENRES, 6 DE SETEMBRO: 1º e 2º ESO de 09:30 - 12:00 

 

ENLACES A DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA

1º ESO

2ºESO

3º ESO

4º ESO

1º BACH

2º BACH

DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO

 

 

 

 

 

 

 

 

Documentación a aportar coa matrícula:

 

- Impreso de matrícula que se proporciona na conserxería do centro ou se pode descargar na páxina web:www.ieson.gal

- Fotocopia do DNI do/a alumno/a.

- Fotocopia do boletín de notas do curso 2018/2019.

- Folla de autorizacións asinada.

- 2 fotografías tamaño carné (co nome do/a alumno/a por detrás).

- 1 sobre americano aberto, sen enderezo e selado Tarifa A.

Ademais:

- O alumnado de nova incorporación ao centro aportará fotocopia da páxina do Libro de Familia onde está rexistrado/a dito/a alumno/a.

- No caso do alumnado procedente doutra comunidade autónoma, debe entregar certificación académica dos estudos realizados.

- O alumnado de 3º e 4º ESO e Bacharelato entregará o xustificante de pago das taxas do Seguro Escolar (1,12 euros que serán aboados na Conserxería do centro).

- Se está de alta no programa Alerta Escolar debe aportar informe médico.

- En caso de divorcio deben aportar a sentenza xudicial.


NOTA: O alumnado que teña algunha materia pendente de examinar para setembro deberá realizar a súa matrícula no mes de setembro.

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

 

 

ENLACES A DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA

1º ESO

2ºESO

3º ESO

4º ESO

1º BACH

2º BACH

DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO

 

Datas para a formalización da matrícula:

 

1 de xullo……................... 1º ESO

2 de xullo.......................... 2º ESO

3 de xullo.......................... 3º ESO

4 de xullo.......................... 4º ESO

5 de xullo.......................... 1º e 2º Bacharelato

 

Documentación a aportar coa matrícula:

 

- Impreso de matrícula que se proporciona na conserxería do centro ou se pode descargar na páxina web:www.ieson.gal

- Fotocopia do DNI do/a alumno/a.

- Fotocopia do boletín de notas do curso 2018/2019.

- Folla de autorizacións asinada.

- 2 fotografías tamaño carné (co nome do/a alumno/a por detrás).

- 1 sobre americano aberto, sen enderezo e selado Tarifa A.

Ademais:

- O alumnado de nova incorporación ao centro aportará fotocopia da páxina do Libro de Familia onde está rexistrado/a dito/a alumno/a.

- No caso do alumnado procedente doutra comunidade autónoma, debe entregar certificación académica dos estudos realizados.

- O alumnado de 3º e 4º ESO e Bacharelato entregará o xustificante de pago das taxas do Seguro Escolar (1,12 euros que serán aboados na Conserxería do centro).

- Se está de alta no programa Alerta Escolar debe aportar informe médico.

- En caso de divorcio deben aportar a sentenza xudicial.


NOTA: O alumnado que teña algunha materia pendente de examinar para setembro deberá realizar a súa matrícula no mes de setembro.

Presentación de solicitudes 24 de xuño ao 2 de xullo ás 13:00 horas

Deberá cubrirse unha única solicitude para cada modalidade e grao utilizando o asistente informático que estará dispoñible en www.edu.xunta.es/fp

 

  • As instrucións de admisión de CM recollen que a nota media para entrar só e de 4º de ESO, tendo en conta todas as materias agás relixión. Segundo isto, enténdese que si conta valores éticos.

 

 

 

Start: 21/06/2019
End: 25/06/2019

A CIUG informa.

Este ano habilitouse unha nova funcionalidade para que os centros poidan descargar actas abau e tarxetas de cualificacións abau dos alumnos, asinadas electrónicamente.

Como novidade, este ano o alumnado recibirá o arquivo da tarxeta de  cualificacións asinada electrónicamente no seu correo electrónico polo que os centros non teñen que imprimir todas as tarxetas como outros anos.

Se a algún alumno/a non lle chegase o correo coa tarxeta deberá ir ó seu centro e solicitala, o centro descargará a tarxeta e a imprimirá.

-Os centros poderán descargar as actas asinadas o venres 21 despois da  publicación das cualificacións da abau en nerta.
-Os centros poderán descargar as tarxetas a partir do luns 24.
-O envío das tarxetas ao alumnado farase durante o luns 24.

PRESTADE ATENCIÓN AOS VOSOS CORREOS.

 

Distribuir contido


EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA

by Dr. Radut