« Luns Xuño 24, 2019 »
Lun

A fin de ter unha estimación da matrícula do curso vindeiro poden consultar, baixar imprimir...,  aquí estes documentos. Cando as datas e hoaraios de matrícula sexan fixos, publicaranse aquí: (comezos de xullo).

Enlace a caderniño para o alumnado de 1º e 2º curso da ESO, con especificacións sobre as materias de Paisaxe, Oratoria, Hábitos de saúde e ITI.

ENLACES A DOCUMENTOS PARA A PRE-MATRÍCULA

2ºESO

1º BACH

2º BACH

DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO

A CIUG informa.

Este ano habilitouse unha nova funcionalidade para que os centros poidan descargar actas abau e tarxetas de cualificacións abau dos alumnos, asinadas electrónicamente.

Como novidade, este ano o alumnado recibirá o arquivo da tarxeta de  cualificacións asinada electrónicamente no seu correo electrónico polo que os centros non teñen que imprimir todas as tarxetas como outros anos.

Se a algún alumno/a non lle chegase o correo coa tarxeta deberá ir ó seu centro e solicitala, o centro descargará a tarxeta e a imprimirá.

-Os centros poderán descargar as actas asinadas o venres 21 despois da  publicación das cualificacións da abau en nerta.
-Os centros poderán descargar as tarxetas a partir do luns 24.
-O envío das tarxetas ao alumnado farase durante o luns 24.

PRESTADE ATENCIÓN AOS VOSOS CORREOS.