Intercambio Burela-Praha

Intercambio Burela-Praga 2016

Anualmente o alumnado de 1º de Bacharelato participa nun intercambio co centro Gymnazium Pripotocni da República Checa. Este ano viaxan a Praga 8 alumnos/as acompañados do profesor de filosofía Marcelino Luna dende o 6 ata o 13 abril de 2016.

O programa está no arquivo adxunto ao final deste documento.

Vídeos da visita á Fábrica de vidro Moser na República Checa.

Intercambio Praga-Burela: o día 26 de Maio recibimos no IES Monte Castelo aos 11 alumnos/as e a profesora Jitka Saskova do centro Gymnázium Prípotocní de Praga, que visitan o noso centro entre o 25 de Maio e o 1 de Xuño. Dentro deste programa de intercambio desenvólvense unha serie de actividades e visitas didácticas, así como a convivencia con alumnado e familias.

Do 30 de Maio ao 30 de Xuño, estarán no noso centro as alumnas Verónika Jostová e Anna Vacková do centro educativo de Praga,

participando nun programa de intercambio.

XIII Intercambio Burela- Praga 2015

Tres alumnas do Gymnazium Praha 10 estudarán durante 5 semanas no IES Monte Castelo. As alumnas son: Barbora Vonderková, Aneta Pozárová, Eva Podzimkovà.

Do 15 ao 22 de febreiro 6 alumnos de 1º de bacharelato do noso centro participarán no intercambio anual co Gymnazium Praha 10 da República Checa. Estes alumnos viaxarán acompañados da profesora Manuela García Basanta.

Ademáis outros tres alumnos de 1º de bacharelato viaxarán nas mesmas datas a Praga pero permanecerán alí un mes (do 15 de febreiro ao 26 de marzo), participando na actividade lectiva do centro checo e vivindo cunha familia dese país, como se facía en anos anteriores dentro do proxecto de Movilidad de Alumnado Comenius (MAC).

Estes alumnos son:

Itziar Álvarez, Matilde Mendes e Arón Coto

**ENTREVISTA EN RADIO PRAGA- Os tres estudantes que viviron durante 6 semanas na República Checa. Antes do seu regreso a  España os alumnos compartiron con Radio Praga a súa experiencia.

Ver a entrevista no seguinte enlace: http://www.radio.cz/es/rubrica/panorama/estudiantes-de-burela-descubren-otra-vida-en-praga

Fotos dos nosos alumnos en Praga:

XII Intercambio Praga- Burela 2014

Un ano máis alumnos da República Checa visitarán Burela dentro do intercambio anual entre ambos centros de estudo. Os alumnos checos estarán en Burela do 25 de maio ó 3 de xuño de 2014.

XII Intercambio Burela- Praga 2014

Trece alumnos/as de 1º de bacharelato participan no intercambio anual co centro Gymnazium Praha 10 da República Checa do 5 ao 14 de abril de 2014. Os alumnos están acompañados polos profesores Mª Isabel Mojardín e Alfonso Iglesias.

INTERCAMBIO PRAGA EN BURELA

Os alumnos do Gymnazium Praha 10 da República Checa estarán en Burela dende o día 25 de maio ata o 2 de xuño de 2013.

INTERCAMBIO BURELA-PRAGA marzo 2013

Un ano máis os alumnos de 1º Bacharelato do noso centro participarán no intercambio con alumnos do centro Gymnazium Praha 10 da República Checa. Estarán en Praga do 17 ó 24 de marzo. Estarán acompañados polas profesoras Inés García e Amalia Soto.

INTERCAMBIO PRAGA-BURELA 2012

Participando no intercambio anual entre o centro Gymnazium Praha 10 e o IES Monte Castelo, os alumnos checos visitan Burela desde o sábado 2 de xuño ata o 11 de xuño.

Programa BURELA , XUÑO 2012

Sábado 2 Xuño:

20.30h

Chegada dos alumnos da República Checa a Burela

Domingo 3 Xuño

Fiestas de Burela.

Día en familias. Visita das alfombras florais.

20.00 Plaza da Mariña:reunión informal(alumnos-profes)

Lunes 4 Xuño

Fiestas de Burela.

Día en familias

Martes 5 Xuño

8.45 Instituto

Recepción de los alumnos checos, a continuación

Visita a Santiago de Compostela

Miércoles 6 Xuño

Reunión de coordinación  no instituto

Visita As Catedrais

Visita á lonxa

Jueves 7 Xuño

Visita ás Rías Baixas

Viernes 8 Xuño

Reunión de traballo no instituto

Visita ó barco museo Reina do Carme

Sábado 9 Xuño

En familia

Domingo 10 Xuño

Día en familias

Lunes 11 Xuño

Reunión de traballo no instituto

Ruta camiñando a Sargadelos

Recepción no Concello de Burela polo Sr Alcalde José Mª González Barcia
O Cantiño (Burela) Santiago de Compostela

Catedral de Santiago de Compostela Playa de As Catedrais (Ribadeo)

Intercambio Burela-Praga 2012

Alumnos de 1º BAC acompañados de dous profesores do centro viaxaron a Praga do 11 ó 19 de Maio para participar no intercambio entre o Gymnazium Praha 10 e o IES Monte Castelo.

VII Intercambio

Intercambio curso 2008/2009