MAC Erasmus Junior

MAC 2013-2014

As nosas alumnas están de volta en Burela e falan da súa experiencia na República Checa.

Os nosos alumnos Aroa, Nerea, Alberto e Lara desfrutan da súa estancia na República Checa.

Os alumnos MAC asisten a unha xornada informativa para participantes no proxecto de Movilidad de Alumnado Comenius en Madrid os días 3 e 4 de outubro acompañados polo director do centro.

O domingo 15 de setembro 2013 os 4 alumnos da República Checa chegaron a Burela para estudar no noso centro o primeiro trimestre do curso.

- Marketa Herdegenova

- Jiri Czolko

- Ondrej Sykora

- Michaela Zitova

O próximo curso 2013-2014 o proxecto MAC levará a 4 alumnos a estudar no Gymnazium Praha 10 na República Checa durante o primeiro trimestre do curso académico.

-Alberto Fernández Núñez

-Nerea Isasti Otero

-Lara de la Huerga Díaz

-Aroa Álvarez López

O noso centro foi seleccionado para participar na Movilidade de Alumnado Comenius durante o curso 2013-2014.

MAC 2012-2013

O próximo curso 2012-2013 o proxecto MAC levará a 3 alumnos a estudar no Gymnazium Praha 10 na República Checa durante o primeiro trimestre do curso académico.

- Amara Chao Durán

- Juan Manuel García Cambeiro

-Sabela Teijeiro Ferreira

O mesmo tempo recibiremos no noso centro a tres alumn@s da República Checa que estudarán no noso centro.

-Eliska Pospísilová

-Barbora Kykalová

-David Chmátal

Recepción no Concello de Burela polo Alcalde e a concelleira Mónica Pedre ós 3 alumnos procedentes da Republica Checa a á auxiliar de conversa Helen Offord.

Comida de despedida dos alumnos MAC antes da súa volta a Praga

Exposición dos nosos alumnos MAC

Os noso alumnos José, Daniel e Yago procedentes da República Checa realizaron unha exposición das súas experiencias en Praga ante os seus compañeiros de clase.

Fin da estadía dos alumnos MAC de ambos centros

Xa pasaron 3 meses e agora toca despedir a Zuzana, Klara e Petra procedentes da República Checa que estiveron estudando con nós e ,ó mesmo tempo, dar a benvida ós nosos alumnos José, Daniel e Yago que estiveron en Praga.

Entrevista á alumna Cristina González Maseda

Radio Burela entrevista á alumna Cristina González Maseda antes de recoller en Madrid o premio  pola súa participación no programa de aprendizaxe permanente de Mobilidade de Alumnos Comenius Erasmus Junior de recoñecemento á calidade 2011.

Felicitación do Conselleiro de Educación polo premio Comenius Erasmus Junior

O Conselleiro de Educación felicita persoalmente o IES Monte Castelo pola obtención do premio Comenius a nivel nacional pola participación no programa de intercambio Erasmus Junior no que participa o centro dende o curso 2009-2010 co centro Gymnazium Praha 10 da República Checa.

Noticia na Voz de Galicia

Este galardón entregouse o día 1 de decembro na V Feira de Valorización que se celebra en Madrid a que acuden o director do centro Marcelino Luna, a profesora coordinadora de proxectos europeos Irene Paredes e unha das alumnas participantes no programa de intercambio Cristina González Maseda.

Consellería de Educación

3 alumnas MAC da República Checa estudarán no noso centro

O noso IES participa por 2º ano no programa MAC Erasmus Junior que permite que 3 alumnas da República Checa: ZUZANA NOVÁKOVÁ, PETRA FEJFAROVÁ E KLÁRA VOJÁCKOVÁ compartan experiencias cos nosos alumnos.

Ó mesmo tempo 3 alumnos nosos: YAGO RUBIAS, JOSÉ GARCÍA E DANIEL ÁLVAREZ pasarán 3 meses na República Checa como parte do intercambio.

As alumnas checas foron entrevistadas en Radio Burela. Podedes escoitala no arquivo adxunto.

Alumnos MAC 2011-2012

Os 3 futuros alumnos MAC que participarán nun intercambio durante 3 meses nun instituto de Praga asistiron a unha reunión informativa en xuño en Madrid.

Os nosos alumnos durante a súa estancia na República Checa:

SOMOS COMENIUS

Intercambio de alumnos entre o IES Monte Castelo e o Gymnazium Pripotocni Praha 10.