Programa de intercambio Burela-Poussan

Intercambio Burela- Poussan 2016

Intercambio Burela- Poussan 2015

O intercambio anual co College Via Domitia de Poussan (Francia) lévase a cabo dende o 12 ata o 19 de marzo de 2016.  Os 29 alumnos/as participantes de 3º e 4º de ESO da modalidade de francés van acompañados polas profesoras Delfina Pena, Herminia Pernas e Mª José Blanco.

Esta actividade está organizada polo departamento de Francés.

XVII Intercambio Poussan- Burela

O IES Monte Castelo acolle dende 14 ata o 19 de febreiro de 2016 a 30 alumno/as e dúas profesoras do centro “Via Domitia” de Poussan.

A visita enmárcase nun programa de intercambio, iniciado hai 17 anos e valorado pola comunidade educativa do centro como unha experiencia de inmersión lingüística e intercambio cultural moi enriquecedora para o alumnado e o profesorado participante.
Ademáis de convivir coas familias acolledoras, o programa da actividade inclúe a visita a Santiago de Compostela, Estaca de Bares, Taramundi, A Coruña e Sargadelos. O venres o grupo será recibido no Concello de Burela.
A estancia do alumnado do IES Monte Castelo na cidade francesa terá lugar estre os días 12 e 19 de marzo

Esta actividade está organizada polo departamento de francés e participan os alumnos de 3º e 4º de ESO da materia de francés.

A noticia na Voz de Galicia no enlace: http://www.lavozdegalicia.es/noticia/amarina/2016/02/17/30-alumnos-dos-profes-poussan-francia-estancia-burela/0003_201602X18C7998.htm

O venres foron recibidos no Concello de Burela polo alcalde Alfredo Llano que os agasallou cun pin e co escudo do Concello burelés.

A noticia en Crónica 3 no enlace:http://www.cronica3.com/2016/02/alfredo-llano-ofreceu-unha-recepcion-aos-alumns-e-mestras-dun-centro-de-poussan-que-pasaron-os-ulitmos-dias-de-intercambio-en-burela/

Intercambio Burela- Poussan 2015

O domingo 22 de marzo os alumnos participantes no intercambio anual co College Via Domitia de Poussan saíron de viaxe cara á Francia. O intercambio será dende o 22 ata o 28 de marzo de 2015.  Os alumnos de 3º e 4º de ESO da modalidade de francés van acompañados polas profesoras Delfina Pena, Carme Cociña e Herminia Pernas.

Esta actividade está organizada polo departamento de Francés.

XVI Intercambio Poussan- Burela 2015

Intercambio Poussan- Burela 2015

O intercambio entre os centros educativos IES Monte Castelo de Burela e o College Via Domitia de Poussan continúa un ano máis. Os alumnos franceses visitan Burela do 1 ao 6 de febreiro de 2015.

Recepción no Concello de Burela, onde foron recibidos polo alcalde José González Barcia.

Festa de despedida ao alumnado francés.

Intercambio Burela- Poussan 2014

Vinte e dous alumnos/as de 4º de ESO do noso centro participan no intercambio anual co College Via Domitia de Poussan (Francia) do 5 ó 12 de abril de 2014. Esta actividade está organizada polo departamento de Francés. Nesta viaxe estarán acompañados polas profesoras Mª Delfina Pena, Carmen Cociña e Herminia Pernas.

Blog de Poussan

XV Intercambio Burela-Poussan 2014

XV INTERCAMBIO BURELA-POUSSAN

Alumnos do College Via Domitia de Poussan visitan Burela do 23 ó 28 de febreiro 2014 participando nun intercambio con alumnos do noso centro. Esta actividade está organizada polo departamento de Francés.

O programa de actividades será o seguinte:

Séjour en France

Visita a Carcassonne durante a viaxe
 Acollida do director do Collège
 Visita ó museo das ostras en Bouzigues
 Xogo de pistas en Sète
 Visita a Montpellier

Recepción no concello de Poussan
Visita a Minerve Facendo queixo en Roquefort
Festa de despedida "Le temps passe mais les souvenirs restent"

Intercambio Burela- Poussan 2013

Os alumnos do noso centro viaxarán a Poussan para participar no intercambio co centro francés College Via Domitia do 16 ó 23 de marzo.

O programa será o seguinte:

INTERCAMBIO BURELA-POUSSAN 2013

XIV INTERCAMBIO BURELA-POUSSAN

Organizado polo Departamento de Francés

O alumnado francés (26 alumnos) procedente de Poussan acompañado por profesorado e alumnado de 3º e 4º ESO do IES Monte Castelo levará a cabo unha serie de actividades durante a sua estancia en Burela do 17 ó 22 de febreiro de 2013.

Recepción no instituto Monte Castelo o luns 18 de febreiro de 2013  Visita a Santiago de Compostela

Visita a San Andrés de Teixido, Cedeira e Estaca de Bares

Festa gastronómica e musical
Barco museo Reina del Carmen

Recepción no Concello de Burela polo primeiro Tenente de Alcalde Manuel Fernández Valle

Intercambio Burela-Poussan marzo 2012

O sábado 24 de marzo alumnos de 3º e 4º de ESO emprenden viaxe hacia Francia donde permanecerán ata o día 31 participando no intercambio co College Via Domitia de Poussan.

Xa estamos de volta.

Queredes ver un vídeo coas fotos?