Plan de Convivencia

O IES Monte Castelo elaborou o seu Plan de Convivencia no curso 2015/16. Este plan foi aprobado polo Consello escolar nunha sesión extraordinaria o 14 de abril de 2016.  O documento elaborado pódese consultar no arquivo adxunto ao final deste documento.

Novo número de teléfono do IES Monte Castelo

O IES Monte Castelo cambia de número de teléfono e fax a partir do 1 de abril de 2016. Estes son os novos números:

AbalarMóbil

abalarMóbil

O IES Monte Castelo participa no programa abalarMóbil dende o curso 2015/16. abalarMóbil está dispoñible para os responsables do alumnado para poder acceder ao seu perfil de espazoAbalar dende o seu teléfono móbil e así utilizar as súas funcionalidades dende calquera lugar de forma cómoda e rápida. As funcionalidades e servizos que as familias poden utilizar dende o seu móbil son:

-Acceder aos datos persoais

-Consultar as cualificacións

-Comprobar e xustificar as faltas de asistencia

-Consultar o apartado de faltas de conduta

-Solicitar unha titoría

-Consultar os datos do centro educativo

-Consultar os avisos ou notificacións

-Consultar as incidencias

Toda a información está dispoñible na web da Consellaría: https://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/nova/abalarmobil

Tamén poden consultar a guía para as familias no arquivo adxunto ao final deste documento.

Curso Mentor "Crea tu web con WordPress"

Curso Mentor  "Crea tu web con WordPress"

Informamos que a principios da semana do 24 de novembro  incorporaremos o curso "Crea tu web con WordPress"  á oferta formativa de Aula Mentor.

Wordpress é un xestor de contidos web diseñado especialmente para o desenrolo de bitácoras (blogs). A sinxeleza e versatilidade do mesmo facilitan as tarefas necesarias para levar a cabo a publicación de contidos en internet. O curso “Crea tu web con WordPress” está diseñado para que o alumno sexa capaz de:

• Instalar e configurar a aplicación.
    • Editar a estructura e o deseño visual mediante plantillas.
    • Instalar complementos (“plugins”) que amplien as funcións.
    • Deseñar, desenrolar e publicar un proxecto web.

Adxuntamos o díptico con máis información.

Xustificante de faltas de asistencia do alumnado

No arquivo adxunto poden atopar o documento a cubrir polo pai/nai ou titor para xustificar as faltas de asistencia do alumnado.

Horario Aula Mentor 2015-2016

Horario de Aula Mentor para o curso 2015-2016

Nova aplicación para deixar de fumar

Deixa de fumar xa!

Descárgate unha nova aplicación de móvil da Asociación Española contra o cancro que pode axudarche, Respirapp

Para máis información ver os arquivos adxuntos

Resultados AVALDÍA curso 2012/2013

O IES Monte Castelo acada uns resultados que superan a media galega na AVALDIA 2012/2013.

* Competencia Matemática

* Competencia en comunicación lingüística

*Competencia no coñecemento e na interacción co mundo físico