Extraescolares

CLUB DE LECTURA DINÁMICO

19/12/2023 20:06
Atlantic/Bermuda

O noso compañeiro Bexamín Soto lanza o Club de Lectura Dinámico.

En que consiste isto do club de lectura dinámico? Pois en que os participantes terán a posibilidade de asistir a 3 talleres nos que o propio escritor, coa axuda dalgún alumno voluntario, abordarán temas importantes tratados no seu libro "Comeza a Sumar" , pero cun enfoque mais práctico. Deste xeito, os interesados poderán completar contidos do libro, pero tamén poñelos en práctica de forma amena e guiada.

No documento adxunto tes toda a información.

Semana Erasmus Days: Voar a Europa e Máis Alá

16/10/2023 22:28
Atlantic/Bermuda
Semana Erasmus Days Nova actividade da semana Erasmus Days "Voar a Eruropa e Máis Alá". O Equipo Erasmus, con Marcelino Luna como coordinador, presenta un proxecto en Cabo Verde, dirixido a estudantes e profesores de Formación Profesional. No acto participaron membros da nosa comunidade educativa.

Semana Erasmus Days: Hola Praha Ahoj Burela

16/10/2023 22:14
Atlantic/Bermuda
Semana Erasmus Days Actividade da semana Erasmus Days, que leva por título " Hola Praha Ahoj Burela". O alumnado de ESO expón as súas experiencias en mobilidade de curta e longa duración. Utilizando materiais dixitais móstranse experiencias de intercambio realizadas nos últimos 20 anos entre Burela e Praga.

Actividades Aula de Emprendemento: "Iniciativa emprendedora e traballo en equipo"

12/10/2023 21:38
Atlantic/Bermuda

Aula de Emprendemento; traballo en equipo

Taller "Iniciativa emprendedora e traballo en equipo", outra actividade da Aula de Empredemento, impartida por Raquel Pedrouso e dirixida a alumnado do Ciclo Superior de Ensinanza e Animación Sociodeportiva.

Visita - Intercambio do Cóllege Marcel Pagnol

11/10/2023 14:21

Intercambio franceses: visita SantiagoIntercambio franceses: visita Catedrais
Intercambio franceses: visita Santiago

Comezando o mes de outubro visitounos o alumnado do Còllege Marcel Pagnol de Vermand (Picardie) participante no programa de intercambio organizado por Paula Ballesteros, profesora de francés, acompañados das profesoras Laura Baussart e Laurence Frenoy. Aquí os vemos vistando Santiago de Compostela e a praia das Catedrais, exemplo das moitas actividades organizadas por Paula durante a súa estancia en Burela. Nas visitas tamén participaron outros compañeiros do centro como José Ángel García, Teresa Nécega e Dolores Rivero.

Actividades Aula de Emprendemento: "Metodoloxías áxiles aplicadas ó emprendemento no sector sanitario"

11/10/2023 13:50

Aula de Emprendemento; metodoloxías áxiles

O alumnado do ciclo medio de Coidado Auxiliares de Enfermería participou nunha charla-taller sobre "Metodoloxías áxiles aplicadas ó emprendemento no sector sanitario", impartida por Ana María Adán.

Actividades Aula de Emprendemento: "O proxecto de emprendemento Wikiloc aplicado as actividades físicas"

11/10/2023 10:00

Aula de Emprendemento; Wikiloc

Continuamos a nosa formación en emprendemento coa charla sobre Wikiloc para alumnado de Ensinanza e Animación Sociodeportiva, impartida por Ana María Adán.

O noso alumnado puido analizar o lanzamento de Wikiloc dende un contexto empresarial, coñocer o seu funcionamiento e identificar os factores clave do seu modelo de negocio e valorar e reflexionar sobre a creación doutras ferramentes similares nas actividades físicas, atendendo ás necesidades do mercado.

Actividades Aula de Emprendemento: "O análise DAFO como paso previo ó emprendemento"

11/10/2023 08:02
Atlantic/Bermuda

No marco da Aula de emprendemento coa que conta o noso centro, Ana María Adán impartiu varias charlas para alumnado dos nosos ciclos formativos, todas elas moi interesantes cara o seu futuro laboral como emprendedores.

Comenzou cunha charla-taller sobre "O análise DAFO como paso previo o emprendemento" para o alumnado do 2º curso dos ciclos de Ensinanza e Animación Sociodeportiva e Química e Saúde Ambiental.
Aula de Emprendemento; charla DAFO

Semana Europea de Mobilidade: Stop Accidentes

10/10/2023 10:00

Semana da Mobilidade: Stop Accidentes

Na Semana Europea de Mobilidade, un  membro da asociación Stop Accidentes veunos falar do que fai a súa asociación e que podemos facer para evitar accidentes de tráfico.

Stop Accidentes dedícase a prevención, fomentando unha mobilidade segura.

Falounos das causas de accidente máis habituais e púxonos moitos exemplos que nos fixeron reflexionar sobre o tema.

Semana Europea de Mobilidade

10/10/2023 10:10

Semana da Mobilidade

O pasado 18 setembro, o alumnado de 1º da ESO asistiu a unha charla sobre Educación Vial. José Ramón López, garda civil de tráfico, explicounos moitas cousas relacionadas coa Educación Víal, como a obrigatoreidade do uso do casco para os menores de 16 anos, como circular pola estrada en condicións de seguridade, como sinalizar as maniobras, tipos de patinetes, permisos e riscos asociados os mesmos...

Unha charla moi interesante dende o punto de vista da seguridade víal.