Ex-alumnos

Cinco ex-alumnos expoñen en "Deixame Fozarte"

Cinco ex-alumnos do centro expoñen as súas obras no Cenima de Foz na exposición "Deixame Fozarte"

Ver noticia na Voz de Galicia

Lidia Mesías convocada pola Selección nacional de fútbol sala femenino

Lidia Mesías, alumna do Ciclo de actividades físicas e deportivas e xogadora do Burela Fútbol Sala foi convocada pola Selección nacional de fútbol sala en Madrid nunha concentración programada para o 30 de abril.

Lidia Mesías, alumna do Ciclo de actividades físicas e deportivas

e xogadora do Burela Fútbol Sala foi convocada pola Selección nacional

de fútbol sala en Madrid nunha concentración programada para o 30 de abril.

Ver noticia na Voz de Galicia

Exposición Oscilacións no Cenima

O 10 de marzo inaugurouse a exposición Oscilacións no Cenima de Foz que estará aberta ó público ata o 7 de abril de 2012. Nesta exposición colectiva participa ó ex-alumno do bacharelato de artes do IES Monte Castelo David Catá.

Os artistas afrontan a través das súas creacións o tema da ausencia, da anguria existencial pola "despersonificación" do individuo, absolutamente engulido pola sociedade actual. Estas inquedanzas son reflexadas a través de imaxes, fotografía e videocreación, que permitirán ó espectador participar desde diferentes perspectivas dunha realidade da que ineludiblemente xa forma parte.

Ver noticia na prensa

David Catá " Do esquecemento ó recordo" Pulsar en Entrar