Actividade fin de curso 15-16: festival musical "Djunta mô"

O festival “DJUNTA MÔ MUSICAL” concíbese como unha actividade intercultural e de convivencia para alumnado e

profesorado. O programa inclúe a actuación musical de 5 grupos da zona da Mariña, a maioría deles integrados por

alumnado, profesorado ou exalumnado do noso centro (ANTÓN CREGO, MAD BUNNY, EVA AL DESNUDO,

OH! AYATOLLAH, BATUKO TABANKA) que representan distintos estilos musicais: poesía musicada, rap, pop, rock

ou música étnica caboverdiana.

Conmemoración día do libro

Cartel da actividade de conmemoración do día do libro

Realizado por María Martín

Visita do actor Saturnino García

O actor Saturnino García, que recibiu un Goya ao mellor actor rebelación en 1995, deu unha charla ao alumnado con motivo do Día do libro.

Conferencia sobre Novas Tecnoloxías e Acoso escolar

Dentro do Plan director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos impartironse unha serie de conferencias sobre novas tecnoloxías, acoso escolar e violencia de xénero.

Os días 14 e 15 de marzo de 2016 asistiron alumnos de 1º, 2º, 3º de ESO e 1º e 2º de BAC a unha conferencia impartida por Ramón Peña Pérez da Delegación do Goberno de Galicia sobre Ciberbullying.

Os días 26 de abril e 24 de maio haberá outras charlas para o alumnado de 4º de ESO e Ciclo Medio de Coidados Auxiliares de enfermería en ordinaria e adultos sobre novas tecnoloxías, acoso escolar e violencia de xénero.

Día internacional da Muller Traballadora 2016

O IES Monte Castelo conmemora o Día Internacional da Muller traballadora cunha exposición na entrada do centro e coa posibilidade de que cada un escriba nun papel cales son as súas aspiracións para despois "aspiralas". Co resultado de todas estas mensaxes farase unha exposición.

IV Xornadas Imdecum 2015

Luns 18 de maio de 2015- Na aula de usos múltiples ás 10 da mañá a campiona de Europa Surf 1997-1999 e Longboard 2010, Estitxu Estremo impartiu unha conferencia sobre "O surf na Mariña lucense"

Esta actividade está organizada pola Academia Imdecum.

Ver a noticia na web de Imdecum: http://imdecum.com/contido.php?id=106

Xoves 21 de maio de 2015- Na aula de usos múltiples ás 17:45 da tarde Alberto Méndez e Martín Fernández(Subcampións do Mundo de Fútbol Gaélico coa Selección Galega)impartiron un relatorio sobre "Fútbol Gaélico. Inicio dun deporte en Galicia" Os dous relatores son de Burela e exestudantes do IES Monte Castelo

Ver a noticia na prensa: http://www.lavozdegalicia.es/noticia/amarina/2015/05/22/burela-inicio-futbol-gaelico-dos-subcampeones-mundiales/0003_201505X22C109910.htm

Taller de cociña Mediterraneamos

**Despois da boa acollida con 1º e 2º de ESO, o xoves 4 de maio realizouse novamente un taller de cociña mediterránea para alumnado de 3º de ESO.

** Venres 15 de maio de 10 a 14 horas na aula de usos múltiples levarase a cabo un taller de cociña mediterránea para alumado de 1º e 2º de ESO. Despois do taller participaron nunha clase de zumba.

Esta actividade está organizada pola Dirección do centro en colaboración co Ministerio de agricultura, alimentación e medio ambiente.

O Ministerio leva a cabo un ano máis,a súa campaña de “mediterraneamos” en centros escolares. A edición 2015, de abril a novembro, dirixise a 40.000 escolares de 8 a 16 anos, co obxectivo de guiar a nenos e adolescentes hacia unha alimentación variada e equilibrada, hacia a nosa Dieta Mediterránea, así como involucralos en bos hábitos alimenticios e de vida.

Curso Federativo Nivel 1 de fútbol e 1 e 3 de fútbol sala

12 de maio de 2015- O Director da Escola Galega de Adestradores, Manuel Mosquera, visitou aos alumnos que participan no curso de adestrador que se está a desenvolver en Burela. Son 30 os alumnos e 18 profesores para un curso no que se imparten os niveles 1 e 3 de fútbol sala e o nivel 1 de fútbol.

Mosquera charlou cos alumnos, que xa están na recta final deste curso lectivo.

Ver noticia na web da Federación Gallega de Fútbol: http://www.futgal.es/pnfg/NNws_ShwNewDup?codigo=16164&cod_primaria=5000383&cod_secundaria=5000383#.VVMQjfCKKXc

Carreira solidaria Gotas para Níger

Venres 27 de marzo de 2015- Alumnos de 1º, 2º, 3º e 4º de ESO participaron na carreira solidaria Gotas para Níger.

A carreira solidaria “ Gotas par Níger “ é unha actividade de celebración e conmemoración do Día interancional da auga, organizada pola UNICEF e na que participa o Concello de Burela, e a través del este centro educativo, que ten como obxectivo, combatir a falta de ácceso á auga neste país africano, onde somentes o 42% da población pode dispoñer deste recurso.

UNICEF España organiza cada año carreiras solidarias nos concellos que secundan a iniciativa, entre eles o de Burela, co obxectivo de acadar fondos que permitan escolarizar a un millón de nen@s do devandito país, a través da participaciónn na carreira e da compra dun dorsal solidario ( €1.00 ) que permite a participación na mesma.
No curso pasado participamos preto de 200 alumn@s e profesor@s deste centro.

Esta actividade está organizada polo departamento de actividades extraescolares.