PAP Comenius multilateral

Certificado de participación en Comenius week 2011

La campaña reunió a más de 1.345 profesores de toda Europa para compartir sus experiencias, organizar sesiones de información y celebramos el impacto que el programa Comenius ha tenido en las escuelas de Europa.

FELICITACIÓN DO CONSELLEIRO DE EDUCACIÓN

O Conselleiro de Educación Jesús Vázquez Abad enviou ó noso centro unha felicitación pola obtención do primeiro premio do concurso da Semana Comenius outorgado pola OAPEE.

Acta Concurso Video Comenius

O premio foi un netbook que recolleron o director do IES, unha profesora e unha alumna en Madrid.

Tamen podes ver o vídeo en Youtube

Semana Comenius 2011

Semana Comenius from Miguel Rubio (IES Monte Castelo) on Vimeo.

En relación coa celebración da Semana Comenius 2011 en todos os países europeos que participan no Programa de Aprendizaxe Permanente,a Comisión Europea lanzou a páxina web donde se poderá participar para dar a coñecer en rede e compartir todo aquelo que se faga no centro.

Durante a grabación do video lip dub

Realizando a montaxe do video para presentar no concurso:

Tres alumnos (Cristina González, Laura Baumgartner e Javier Eijo) xunto coa profesora coordinadora de proxectos europeos Irene Paredes visitan como embaixadores o Colexio Vista Alegre para dar a coñecer as súas experiencias en intercambios conversando en inglés.

A Semana Comenius nos medios de comunicación:

REUNIÓN DO PAP COMENIUS MEDIA NO IES MONTE CASTELO

Dende o 8 ata  ó 11 de abril o IES Monte Castelo acollerá ós profesores integrantes do Programa PAP Comenius Multilateral "MEDIA". Estes ensinantes procedentes de centros educativos de Larciano e Lamporecchio (Italia) de Poussan (Francia) e de Oradea (Rumania) debatirán xunto cos profesores do centro burelés sobre a importancia dos medios de comunicación na sociedade actual -e mais concretamente na xente nova- e como a escola pode afrontalos e incluso utilizalos como vehículo de aprendizaxe.

Enquisa da opinión dos adolescentes sobre a televisión

No contexto do PAP Comenius multilateral sobre os "MEDIA" realizouse a seguinte enquisa no noso instituto

PAP Comenius Multilateral

O noso proxecto  Comenius Multilateral MEDIA en Romanía