CLASES SEN FUME 2015-16

Dentro do proxecto de fomento de hábitos de vida saudables

o alumnado de 1º de ESO recibiu charlas informativas

sobre alimentación, impartidas por técnicas da Consellería

de Sanidade da delegación de Lugo.

Ademáis alumnado do noso Ciclo Superior de Saúde ambiental

traballou coas alumnas e alumnos axudándolles a

analizar seus hábitos alimenticios e buscando o xeito de melloralos.

Como noutros cursos houbo moitos voluntarios para facer as cooximetrías. Ninguén fumou!!

JUEGO-CONCURSO:"CONNECTED:THE GAME"

A FAD (Fundación de Axuda contra a Drogadición) e Google lanzan en todos os países da Unión Europea, “Connected: The Game”.

"Connected: The game" é un xogo-concurso virtual, dispoñible en cinco idiomas, español, inglés, francés, alemán e italiano, co obxectivo de sensibilizar a rapaces e rapazas europeos/as de 13 a 16 anos sobre o uso responsable das Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), fomentando un uso construtivo das mesmas desde o respecto a un mesmo e aos demais.

No xogo poden participar adolescentes de todos os países da Unión Europea a través da plataforma http://www.connectedthegame.eu, desde o 1 de abril ata o 15 de maio de 2016.

Cada usuario compite no seu ámbito territorial (país) pero pode realizar o xogo no idioma que desexe.

Unha vez finalizado o prazo de participación, establecerase un gañador por país que recibirá un premio tecnolóxico.

A entrega de premios terá lugar na sede do Parlamento Europeo a finais de xuño de 2016.

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!

Que é a formación profesional

Se queres informarte de que é a formación profesional aquí podes ler unha explicación sinxela sobre os distintos títulos que existen de todas as familias de formación profesional.

Se che quedan dúbidas, pregunta á orientadora!!

XV XORNADAS DE ORIENTACIÓN SOCIOLABORAL

XV XORNADAS DE ORIENTACIÓN SOCIO-LABORAL

Podes ver o programa das xornadas  aquí

Contratos-programa 2015-16 Mellora da convivencia

Contratos-programa 2015-16:  Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros

O IES Monte Castelo participa durante o curso escolar 2015/16 dentro dos contratos-programa na actuación 3 de mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros.

PLAN DE MELLORA DA CONVIVENCIA

NO IES MONTE CASTELO 2016

FORMACIÓN PARA A COMUNIDADE EDUCATIVA:

TÍTULO

IMPARTE

ADICADA A:

Martes 26- abril

19.30-21:00 hs

Novas tecnoloxías e acoso escolar

Ramón Peña

Técnico da Garda Civil, formador do Plan Director

Familias, profesorado e persoal non docente.

Xoves 5- maio

16:30-19:30 hs

Condutas disruptivas e xestión de aula

Berta Dolores López Álvarez

Prof. De inglés do IES Leiras Pulpeiro de Lugo

Xoves 12- maio

17:00-19:00hs

Sistemas de participación do alumnado; alumnado axudante; mediación e cibermentoría.

Javier García Barreiro

Director e Orientador do

IES Fin do Camiño de Fisterra

XIV Xornadas de Orientación Sociolaboral 2015

Mércores 15 de abril de 2015- Presentación das xornadas

Clausura das Xornadas

Plan Proxecta 2014-15: Clases sen fume

O centro segue participando un curso máis no Plan Proxecta co programa de Clases sen fume.

18/03/2015- O alumnado de 1º de ESO recibiu a unhas técnicas da Consellería de Sanidade de Lugo que no marco do proxecto interdisciplinar "Clases sen fume 2014-15" lles realizaron cooximetrías para comprobar os efectos do fume do tabaco nos seus pulmóns.

Charla "A Ponte entre o ensino medio e a USC"

Venres 13 de febreiro ás 11:30- Alumnos de 2º de BAC recibiron unha charla informativa sobre o acceso á universidade que foi impartida por Francisco Rodríguez Lestegás, actual decano da Facultade de formación do profesorado de Lugo.

O Programa “ A Ponte entre o ensino medio e a USC “, é unha iniciativa da Universidade que ten como principal obxectivo facer de ponte entre os centros de ensinanza secundaria e a USC, a través da realización de charlas didácticas dirixidas o futuro estudante universitario, para orientalo na súa elección dos estudos, ofertados pola USC, que máis se adaptan ás súas prefrencias e prioridades académicas.

Esta actividade está organizada polo departamento de Orientación en colaboración coa USC.

Charla-conferencia de Antonio Rial

O mércores 21 de xaneiro de 2015 ás 16:30 horas Antonio Rial, profesor da Facultade de psicoloxía da USC impartiu unha conferencia ó alumnado dos ciclos formativos do centro para informar, entre outros asuntos, sobre :
- certificados de profesionalidade
- Validación de módulos de ciclos superiores nos graos universitarios

Está organizada polo departamento de Orientación en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela. Vai dirixida a alumnado de ciclos formativos.

Contrato-programa 2014 de Mellora da convivencia nos centros

O IES Monte Castelo participa no curso 2014-2015 nos contratos-programa, concretamente na modalidade 3 de Mellora da convivencia nos centros e prevención do abandono temperán e do absentismo escolar.

3/03/2015- O Conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, Román Rodríguez González, asinou os contratos programa cos centros educativos da provincia de Lugo.

Máis información na web da consellería: http://www.xunta.es/notas-de-prensa/-/nova/0705/mais-500-estudantes-provincia-lugo-beneficiaranse-iniciativa-contratos-programa