Erasmus +

JOB SHADOWING NO NOSO CENTRO DE PROFESORES CHECOS:2022-1-ES01-SCH-000059410 ERASMUS+ EDUCAIÓN ESCOLAR

Job Shadowing de dous profesores checos, Santiago e Mirek no noso centro

JOB SHADOWING EN ITALIA

As profesoras Sara Martín e Victoria Deus de Job Shadowing en Italia(Hospital San Carlo)

LENISE SOFIA LOPES MONTEIRO RECIBE O PREMIO NACIONAL ERASMUS+ FP

Lenise Sofía Lopes Monteiro, alumna do Ciclo Superior de Química e Saúde Ambiental, tras titular con nós en Coidados Auxiliares de Enfermería, recibiu en Madrid o PREMIO NACIONAL ERASMUS+ FP.

A cerimonia de entrega de premios estivo presidida polo ministro Joan Subirats e foi retransmitida en directo.

Estivo acompañada da Directora do noso centro, Carmen Castelao, do Coordinador de Proxecto Internacionais, Marcelino Luna e de Irene Paredes, destacada colaboradora Erasmus+ durante a súa carreira profesional como profesora no noso centro.

Este é un Premio á Calidade dos Nosos Proxectos #ErasmusPlus35años!!!

ENLACE AO VIDEO DA ENTREGA DO PREMIO

ERASMUS+360º

O venres 14 de outubro no IES Monte Castelo participamos nos #ErasmusDays celebrando unha xornada de difusión cos nosos compañeiros da Asociación Saúde Mental A Mariña. A súa Xerente e Directora Técnica Xeral, María José Nóvoa Rodríguez, participou como convidada experta na mobilidade para Persoas Adultas que, por primeira vez, tivemos neste curso co proxecto "Segunda Oportunidade".

Nesta agradable tarde, na que contamos con representantes da administración e dos cidadáns, de asociacións colaboradoras como Cruz Roja Burela, Fundación Eu Son, Asociación Camiña; membros do Consello Escolar e o Claustro, alumnos e familias, puidemos comunicar os resultados desta mobilidade, compartir as experiencias vividas tamén a través do job shadowing, valorar as posibles opción de continuidade que se establecen para este proxecto e, incluso, pechar a xornada cunha charla informal acompañada dunha deliciosa degustación de produtos gourmet preparados para a ocasión pola chef da Unidade Residencial de Cervo, Lola Rouco.

Nesta xuntanza non só reafirmamos o noso compromiso de colaboración interinstitucional orientado a eliminar as barreiras que separan á escola da sociedade, senón que establecimos novas vías para que a integración e inclusión continúen sendo os piares fundamentais da nosa loita efectiva pola igualdade de oportunidades.

ENLACE AL VÍDEO DEL EVENTO

ENLACE AO VIDEO "JOB SHADOWING"

VIAXE A MADRID E RECEPCIÓN NA EMBAIXADA CHECA

Ester Riveira, Sergio Romero e Lucía Murados, acompañados da Directora, Carmen Castelao Cora , e da Secretaria, Eugenia Orizales, asistiron a un encontro organizado pola Embaixada da República Checa para favorecer o intercambio de experiencias Erasmus+.

Aproveitaron a viaxe a Madrid para ver a Porta do Sol, Porta de Alcalá, Cibeles, Concello de Madrid, Palacio Real, Catedral da Almudena, Xardíns de Sabatini, o Barrio das Letras e o coñecido como "Callejón del Gato",etc. Unha experiencia enriquecedora e inolvidable.

Ester, Lucía e Sergio van participar  nunha mobilidade dun mes que realizarán en Praga o vindeiro setembro.

Erasmus +

Proxecto: 2020 - 1- ES01 -KA103 - 078626

Visita dos profesionais do Clube Deportivo Oliver de Potenza dentro da actividade de mobilidade de persoal docente do programa Erasmus +.

Proxecto Erasmus+

Proxecto: 2020 - 1- ES01 -KA103 - 078626

Alumnado de Ciclo Superior de Deportes en Potenza, Italia.

Alumnado de Ciclo superior de deportes co profesor do IES Monte Castelo, Benxamín Soto Cotón e a concelleira de deportes de Potenza.

Acreditación Erasmus FP 2021-2027. 2020-1-ES01-KA120-VET-095928

Concesión de la Acreditación Erasmus en el ámbito de la Formación Profesional

Código de proyecto: 2020-1-ES01-KA120-VET-095928

Notificación de la emisión de la Acreditación de subvención 2020-1-ES01-KA120-VET-095928 Acción Clave 2 – Convocatoria Erasmus+ 2020.

Le comunico que, de acuerdo con el procedimiento establecido por la Comisión Europea y la Resolución definitiva de la Dirección del Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) de 05 de abril de 2021, por la que se publican los listados de solicitudes seleccionadas, rechazadas y excluidas para la Acreditación Erasmus (KA120) para el periodo 2021‐2027, correspondiente a la Convocatoria de Acreditación Erasmus en los ámbitos de la educación de adultos, la educación y la formación profesionales y la educación escolar (EAC/A02/2020, Diario Oficial de la Unión Europea C 178 de 28 de mayo de 2020), se le ha concedido la acreditación a la institución/organización que usted representa.

Novo proxecto de mobilide de profesorado

Visita realizada por el coordinador de programas transnacionales a centros deportivos de Praga en el mes de Abril 2017.