Información de interese

Admisión alumnado curso 2020/2021

Procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

O prazo de solicitude abranguerá do 1 ao 17 de febreiro.

Anexo I: Formulario de reserva de praza

Probas de acceso ciclos formativos 2020

Orde pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2020.

Prazos de presentación de solicitudes:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 2 e 13 de marzo de 2020, ambos os dous incluídos.
  • Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: O prazo de presentación estará abranguido entre os días 10 e 19 de febreiro de 2020, ambos os dous incluídos.

Calendario das probas de acceso.

DOA SANGUE!!!

O mércores 5 de febreiro o Centro de Transfusións de Galicia desprazará unha unidade móbil ao aparcadoiro de IES Monte Castelo para realizar unha campaña de doazón de sangue.

Esta campaña realízase conxuntamente nos dous IES de Burela (IES Monte Castelo e IES Perdouro).

A xornada do martes 4 de febreiro os técnicos do Centro de transfusións informarán ao alumnado maior de 18 anos.

Premios "desafío STEM: impresión 3D"

O IES Monte Castelo acaba de recibir un premio de innovación educativa polo proxecto realizado co alumnado de 1º Bacharelato na materia de tecnoloxía industrial I.

O proxecto premiado é  "PEZAS DE XADREZ", estas pezas foron deseñadas polo alumnado de 1º BAC do curso pasado (2018/2019) coa profesora de Tecnoloxía industrial I, Loli Rivero. Posteriormente foron dixitalizados  e impresos na impresora 3D do centro.

Agradecemos tamén a colaboración do profesor de debuxo técnico I, Antonio Porto.

Con este proxecto optouse a categoría de STEM afondamento: desafío impresión 3D.

Enlace ao Blog de tecnoloxía

Enlace á resolución

Ciclos formativos liberados ou con prazas vacantes

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 3 ás 9:00 horas ata o día 27 de setembro ás 13:00 horas.

Prazos de matrícula extraordinaria no Centro

Matrícula de ensino ordinario:

• 1º e 2º ESO, xoves 5 de setembro de 16:15 h a 18:15 h.
  • 3º e 4º ESO, xoves 5 de setembro de 9:15 h a 13:30 h.
  • 1º e 2º BAC, venres 6 de setembro de 9:15h a 13:30 h.

Matrícula de adultos en horario de 9:15 h a 13:30 h.

• ESA dende o 3 de setembro ata o 13 de setembro.
  • BAC adultos, dende o 10 de setembro ata o 24 de setembro.

Matrícula de ciclos formativos segundo os prazos que aparecen na web de FP da consellería de educación, universidade e formación profesional.

Periodo Extraordinario de Admisión Ciclos Formativos Grao Medio

Para obter prazas en ciclos formativos neste periodo extraordinario debese seguir o seguinte procedemento:

Solicitude: do 2 ao 10 de setembro ás 13h

A solicitude deberá realizarse mediante o asistente informático vía web. Logo de realizada, a aplicación informática emite un impreso de solicitude e indícache se debes presentalo na secretaría dun centro de secundaria e qué documentación terás que achegar. Para realizar a solicitude web accede á aplicación en liña e ás instrucións.

• Listaxe provisional de solicitudes: día 12 de setembro (establécese un prazo de reclamacións do 12 ao 16 ás 13h)
  • Listaxe definitiva de solicitudes: día 18 de setembro
  • Listaxe da 2ª adxudicación: día 18 de setembro

Matrícula ou renuncia á praza: do 18 ao 20 de setembro

As persoas con prazas adxudicadas deberanse matricular no prazo abranquido desde o día 18 ao 20 de setembro ás 13h, para matricularte ou renunciar á praza co fin de seguir optando ás que solicitache con maior preferencia.

No portal de FP da Consellería de Educación podes consultar a información xeral sobre o proceso de admisión.

No portal da Xunta

Ciclos Formativos de Formación Profesional

Ciclos formativos de FP que se realizan no IES Monte Castelo. Burela.

Ciclos formativos de grado medio:

Ciclos formativos de grado superior