Taboleiro de anuncios

Plan de Convivencia

O IES Monte Castelo elaborou o seu Plan de Convivencia no curso 2015/16. Este plan foi aprobado polo Consello escolar nunha sesión extraordinaria o 14 de abril de 2016.  O documento elaborado pódese consultar no arquivo adxunto ao final deste documento.

Novo número de teléfono do IES Monte Castelo

O IES Monte Castelo cambia de número de teléfono e fax a partir do 1 de abril de 2016. Estes son os novos números:

Curso Mentor "Crea tu web con WordPress"

Curso Mentor  "Crea tu web con WordPress"

Informamos que a principios da semana do 24 de novembro  incorporaremos o curso "Crea tu web con WordPress"  á oferta formativa de Aula Mentor.

Wordpress é un xestor de contidos web diseñado especialmente para o desenrolo de bitácoras (blogs). A sinxeleza e versatilidade do mesmo facilitan as tarefas necesarias para levar a cabo a publicación de contidos en internet. O curso “Crea tu web con WordPress” está diseñado para que o alumno sexa capaz de:

• Instalar e configurar a aplicación.
    • Editar a estructura e o deseño visual mediante plantillas.
    • Instalar complementos (“plugins”) que amplien as funcións.
    • Deseñar, desenrolar e publicar un proxecto web.

Adxuntamos o díptico con máis información.

Xustificante de faltas de asistencia do alumnado

No arquivo adxunto poden atopar o documento a cubrir polo pai/nai ou titor para xustificar as faltas de asistencia do alumnado.

Nova aplicación para deixar de fumar

Deixa de fumar xa!

Descárgate unha nova aplicación de móvil da Asociación Española contra o cancro que pode axudarche, Respirapp

Para máis información ver os arquivos adxuntos

Oferta Ciclos formativos no IES Monte Castelo

Os nosos ciclos son:
27013958  IES Monte Castelo                     ies.monte.castelo@edu.xunta.es Tel. 982580889

Grao medio
CM19001 Coidados auxiliares de enfermaría                             25 prazas
Grao superior
SAFD01 Ensinanza e animación sociodeportiva                         30 prazas
CS19002 Saúde ambiental                                                      22 prazas

Grao medio Réxime de Adultos presencial

ZM19001 Coidados auxiliares de enfermaría

Módulos autorizados                                                                   Horas do módulo       Prazas
CM0FOL Formación e orientación laboral                                                   55                    25
CM0304 Hixiene do medio hospitalario e limpeza de material                    160                    25
CM0305 Operacións administrativas e documentación sanitaria                   55                    25
CM0308 Promoción da saúde e apoio psicolóxico ao paciente                     130                   25
CM0RET Relacións no equipo de traballo                                                    55                   25
CM0310 Técnicas básicas de enfermaría                                                   320                  25
CM0311 Técnicas de axuda odontolóxica e estomatolóxica                         130                  25

Resultados AVALDIA curso 2011/2012

O IES Monte Castelo acada uns resultados que superan a media galega na AVALDIA 2011/2012.

CONTRATOS-PROGRAMA 2012/2013

Contratos-programa curso 2012/2013

O IES Monte Castelo celebra o 4 de xuño o Día das Artes Plásticas na Mariña.

Luz Darriba realizou un taller artístico con alumnos de 1º de bacharelato de Artes do IES Monte Castelo e alumnos da República Checa que están de intercambio no centro. Luz Darriba propuxo novos modelos femininos e masculinos basados na xustiza e na equidade.

Os traballos realizados polos alumnos foron expostos en Pontevedra- Instalación na Praza da Ferrería de Pontevedra de Xogo de roles (Luz Darriba-Ticiana Ghiglione), con collages realizados a partir do traballo feito con rapaces y rapazas do Bacharelato de Arte do IES Monte Castelo de Burela e alumnos e alumnas de intercambio do Colexio Pripotocni de Praga, República Checa.

O Profesores do Bacharelato de Artes impartiron no CEIP de Cervo un taller didáctico con escaiola o martes 30 de abril.

Esta actividade está dentro do proxecto didáctico de permanente colaboración entre o departamento de Artes do centro con outras entidades educativas e institucións da controrna. Neste caso os destinatarios foron os alumnos de 5º e 6º do CEIP de Cervo que participaron nun taller formativo de vaciado de escaiola dentro das xornadas adicada o tratamento didáctico da Arte, que este curso están centradas na escultura.

Visita ó estudio do escultor Caxigueiro en San Martiño (Foz) polos alumnos que participan no contrato programa de excelencia académica co que se pretende estimular o talento artístico xuvenil.

A noticia na prensa

F otos do taller de excelencia educativa (creatividade artística)

O noso centro ofertará este curso académico dous contratos programa:

- De reforzo e apoio: Clases de reforzo a alumnos que teñen algún tipo de dificultade de aprendizaxe, un baixo rendemento.....

- De excelencia educativa: Impartiranse talleres a alumnos aventaxados para estimular as capacidades para que desarrollen o seu potencial (creatividade

artística). Vai dirixido a todo o alumnado de 6º de primaria e 1º ESO de tódolos centros da Mariña.

Os interesados deben poñerse en contacto coa Dirección do centro.

Estes programas impartiranse fóra do horario lectivo.

¿En que consisten os contratos programa?

O mércores 23 de xaneiro asinaronse os contratos-programa polo Conselleiro de Educación e os directores dos centros educativos