Programa Leonardo da Vinci

Movilidad Leonardo da Vinci 2013-14

Entrevista na prensa local ás alumnas participantes no proxecto Leonardo para comentar a súa experiencia en Italia.

As alumnas que están en Potenza (Italia) regresan a Burela o 30 de novembro. ¡Benvidas de volta!

As tutoras do IES Monte Castelo María Vilares e Ana María Coto visitan ás alumnas en Potenza e supervisan a estancia as prácticas nos centros de traballo. Ademáis reunironse con Massimo D'Andrea, director de IREFORR (o noso socio italiano) e con Manuela D'Andrea, titora das alumnas durante a súa estancia en Potenza.

As tutoras realizaron un informe da súa visita a Potenza que está no arquivo adxunto (Ver informe)

Para ver o powerpoint pulsa na imaxe superior

As tutoras españolas asistiron a un programa de televisión italiano para dar a coñecer a estancia de 17 alumnas españolas que realizan prácticas no Ospedale de San Carlo en Potenza. Podedes ver o vídeo facendo click na imaxe inferior.

A prensa italiana tamén recolle a estancia das nosas alumnas en Italia. ver Giornale Lucano.

Ver o vídeo: http://youtu.be/1LU8KOOGVak              http://giornalelucano.com/2013/11/21/sanita-studenti-della-galizia-al-san-carlo-per-tirocinio-formativo/66964

Fotos da estancia en Potenza (Italia):

Os participantes no proxecto Leonardo 2013 "Professional European Contact for Vocational Health Students III" que están realizando prácticas formativas en Italia son :

- Mª Lourdes Balseiro García                                                    - Cristina Rodríguez Fernández

- Nancy Sandra Cubas Rodríguez                                              - Marta Rodríguez Ramos

- Arabia Dobao Fraga                                                              - Judit Trelles Abelenda

- Susana Folgueira Fernández                                                  - Adriana Vázquez Cabanas

- Vanesa García Otero                                                             - Paulina Cancio Díaz

- Claudia Mª Goncalves Gomes                                                 - David Esteban Muruais

- Noelia González Rodríguez                                                    - Mª Dolores Lestegás Fernández

- Jennifer Michelle Hernández Sosa                                           - Jessica Silveiro Basanta

- Digna Esperanza Ozuna Salinas

29 de outubro-As participantes no proxecto Leonardo da Vinci asisten ó centro a derradeira reunión antes da súa viaxe a Italia para recibir as indicacións e información sobre a súa viaxe e estadía no estranxeiro.   Boa viaxe!!!

As alumnas asisten a clases de italiano como preparación lingüísitica antes da viaxe a Italia. Estas clases son impartidas polo Axudante Comenius italiano Massimo Matteri.

15 de outubro- Videoconferencia por Skype co noso socio italiano IREFORR- As 17 alumn@s que realizarán prácticas formativas en Italia dentro do proxecto de mobilidade Leonardo da Vinci axudadas polo profesor de italiano Massimo Matteri realizaron unha videoconferencia con Manuela D'Andrea responsable da empresa italiana IREFORR e titora das alumn@s en Italia para preparar a mobilidade e informar as alumn@s sobre a súa estancia en Potenza.

Ver vídeo en Youtube: http://youtu.be/GWyM3r70MpM

6 de xuño de 2013-O noso centro foi seleccionado para realizar Movilidades Leonardo da Vinci de 17 alumn@s cunha puntuación de 96,5 puntos sobre 100.

As alumnas que participarán neste proxecto:

Programa Leonardo da Vinci 2012

A prensa recolle a noticia para dar maior difusión ó proxecto Leonardo.

O director do centro e a orientadora visitan ás alumnas que están facendo a FCT en Potenza(Italia) na segunda semana de estancia alí. Estiveron en contacto con Manuela, a titora italiana.

As alumnas participantes no proxecto Leonardo da Vinci salen do aeroporto de A Coruña o día 2 de novembro en dirección a Potenza (Italia). ¡¡Boa viaxe!!

As alumnas antes de viaxar a Italia recibiron en Burela un curso de italiano de 10 horas para adquirir coñecementos básicos de italiano.

Nove alumnas do IES Monte Castelo participarán no programa Leonardo da Vinci para realizar parte da FCT do Ciclo de Coidados Auxiliares de Enfermería en Potenza (Italia).

Nuestro socio de acogida es I.Re.Forr -Istituto Regionale per la Formazione & la Ricerca en Potenza donde nuestras alumnas estarán 4 semanas realizando una parte de su formación en centros de trabajo en un centro italiano.