Saúde Ambiental

Oferta de traballo de Sanea para Técnico en Saúde Ambiental

28/03/2020 15:07
Atlantic/Bermuda

Sanea Control busca un técnico en Saúde Ambiental para aplicación de biocidas.

Teléfono de contacto 639606381.

Envío de C.V. a rrhh@institutotecnologico.es

Oferta de traballo para Técnicos Superiores en Saúde Ambiental

20/01/2020 10:11
Atlantic/Bermuda

A empresa EQUALTECNIA está a solicitar candidatos para diferentes postos de traballo, mediante as becas do FEUGA. Os interesados podedes contactar no Tel. 982813617 ou no correo formacion@equaltecnia.com

Para obter máis información sobre a empresa en www.equaltecnia.com

Oferta de traballo de formador

17/10/2019
Atlantic/Bermuda

Otelec (www.otelec.es), empresa de mantemento ubicada en Foz, precisa un Técnico Superior en Saúde Ambiental para realizar cursos de formación aos seus empregados.

Requírese estar en posesión do título e, preferiblemente aínda que non é necesario, ter algunha experiencia profesional e/ou formativa.

As/os interesadas/os poden contactar con Susana: 657685750

Oferta de emprego Sanea Control

06/09/2019 20:03
Atlantic/Bermuda

Dende Sanea, empresa adicada á seguridade alimentaria, sanidade ambiental e control de pragas, precisan incorporar persoal para a zona de A Mariña.

Para máis información, podedes acceder á súa páxina web (https://saneacontrol.com) ou contactar co responsable de recursos humanos no correo electrónico rrhh@sanea.org  (José A. Gómez) e nos teléfonos: 698 127 749 ou 639 606 381.

Oportunidade laboral para Técnicos Superiores en Saúde Ambiental

15/03/2019 13:04
Atlantic/Bermuda

Dende Equaltecnia, empresa de enxeñería e consultoría de Lugo, están interesados en seleccionar profesionais Técnicos Superiores en Saúde Ambiental.

Toda a información acerca da empresa e o xeito de poñerse en contacto con eles en http://www.equaltecnia.com/

Premio Extraordinario de FP, na familia de Sanidade

A conselleira de Educación, Carmen Pomar presidiu o 22 de Febreiro de 2019 acto de entrega dos Premios Extraordinarios de Bacharelato, de FP de grado superior e das Ensinanzas Artísticas Profesionais.
A conselleira sinalou aos galardoados como " a proba de que á excelencia non se chega polo camiño fácil".
A nosa alumna do ciclo superior de Saúde Ambiental da familia de Sanidade Arantxa Incera Ares foi galardoada con este merecido premio.

Curso de Soporte Vital Básico

11/05/2018 12:39
Atlantic/Bermuda

Curso de Soporte Vital Básico(SVB) e Desfibrilación semiautomática externa(DESA).
Como todos os anos o alumnado do ciclo superior de Saúde Ambiental, fórmase e obten o título de SVB, gracias ó programa RCP na aula e os seus profesores.
Tamén reciben esta formación o alumnado de Coidados auxiliares de enfermaría.

Curso de Soporte Vital Básico from Eugenia on Vimeo.

Preparación de medios de cultivo

11/05/2018 12:06
Atlantic/Bermuda

Preparación de medios de cultivo no laboratorio de Saúde Ambiental, no módulo de Augas de uso e consumo:
-Agar Mc Conkey
- Agar Rosa de Bengala cloranfenicol
-Caldo lactosado

Preparación de medios de cultivo from Eugenia on Vimeo.

Talleres Divulgativos : Vegetales y Biotecnología, Física, Microbiología

Este Viernes en los laboratorios de Biología y en los del ciclo superior de Salud Ambiental tuvo
lugar un encuentro con la ciencia, en la que participaron alumnado de la ESO, BAC y alumnado del
Ciclo de Salud Ambiental. Gracias a la colaboración de los alumnos de la Facultad de Ciencias de
la UDC, en colaboración con la Unidad de Divulgación Científica y Cultural de la UDC y la
Escuela Politécnica Superior de Ferrol de la UDC.