Saúde Ambiental

Oferta de traballo de Sanea para Técnico en Saúde Ambiental

28/03/2020 15:07
Atlantic/Bermuda

Sanea Control busca un técnico en Saúde Ambiental para aplicación de biocidas.

Teléfono de contacto 639606381.

Envío de C.V. a rrhh@institutotecnologico.es

Oferta de traballo para Técnicos Superiores en Saúde Ambiental

20/01/2020 10:11
Atlantic/Bermuda

A empresa EQUALTECNIA está a solicitar candidatos para diferentes postos de traballo, mediante as becas do FEUGA. Os interesados podedes contactar no Tel. 982813617 ou no correo formacion@equaltecnia.com

Para obter máis información sobre a empresa en www.equaltecnia.com

Oferta de traballo de formador

17/10/2019
Atlantic/Bermuda

Otelec (www.otelec.es), empresa de mantemento ubicada en Foz, precisa un Técnico Superior en Saúde Ambiental para realizar cursos de formación aos seus empregados.

Requírese estar en posesión do título e, preferiblemente aínda que non é necesario, ter algunha experiencia profesional e/ou formativa.

As/os interesadas/os poden contactar con Susana: 657685750

Oferta de emprego Sanea Control

06/09/2019 20:03
Atlantic/Bermuda

Dende Sanea, empresa adicada á seguridade alimentaria, sanidade ambiental e control de pragas, precisan incorporar persoal para a zona de A Mariña.

Para máis información, podedes acceder á súa páxina web (https://saneacontrol.com) ou contactar co responsable de recursos humanos no correo electrónico rrhh@sanea.org  (José A. Gómez) e nos teléfonos: 698 127 749 ou 639 606 381.

Oportunidade laboral para Técnicos Superiores en Saúde Ambiental

15/03/2019 13:04
Atlantic/Bermuda

Dende Equaltecnia, empresa de enxeñería e consultoría de Lugo, están interesados en seleccionar profesionais Técnicos Superiores en Saúde Ambiental.

Toda a información acerca da empresa e o xeito de poñerse en contacto con eles en http://www.equaltecnia.com/

Premio Extraordinario de FP, na familia de Sanidade

A conselleira de Educación, Carmen Pomar presidiu o 22 de Febreiro de 2019 acto de entrega dos Premios Extraordinarios de Bacharelato, de FP de grado superior e das Ensinanzas Artísticas Profesionais.
A conselleira sinalou aos galardoados como " a proba de que á excelencia non se chega polo camiño fácil".
A nosa alumna do ciclo superior de Saúde Ambiental da familia de Sanidade Arantxa Incera Ares foi galardoada con este merecido premio.

Curso de Soporte Vital Básico

11/05/2018 12:39
Atlantic/Bermuda

Curso de Soporte Vital Básico(SVB) e Desfibrilación semiautomática externa(DESA).
Como todos os anos o alumnado do ciclo superior de Saúde Ambiental, fórmase e obten o título de SVB, gracias ó programa RCP na aula e os seus profesores.
Tamén reciben esta formación o alumnado de Coidados auxiliares de enfermaría.

Curso de Soporte Vital Básico from Eugenia on Vimeo.

Preparación de medios de cultivo

11/05/2018 12:06
Atlantic/Bermuda

Preparación de medios de cultivo no laboratorio de Saúde Ambiental, no módulo de Augas de uso e consumo:
-Agar Mc Conkey
- Agar Rosa de Bengala cloranfenicol
-Caldo lactosado

Preparación de medios de cultivo from Eugenia on Vimeo.

Talleres Divulgativos : Vegetales y Biotecnología, Física, Microbiología

Este Viernes en los laboratorios de Biología y en los del ciclo superior de Salud Ambiental tuvo
lugar un encuentro con la ciencia, en la que participaron alumnado de la ESO, BAC y alumnado del
Ciclo de Salud Ambiental. Gracias a la colaboración de los alumnos de la Facultad de Ciencias de
la UDC, en colaboración con la Unidad de Divulgación Científica y Cultural de la UDC y la
Escuela Politécnica Superior de Ferrol de la UDC.

PLAN PROXECTA : SALVAVIDAS

http://salvavidasmontecastelo.blogspot.com.es/. Blog creado para a participación conxunta dos grupos de alumnos integrantes do Programa Salvavidas do Plan Proxecta.

O martes 18 de Febreiro asistimos a conferencia impartida pola experta da Oficina de Coordinación de Transplantes de Galicia, Marta Álvarez Vázquez na sala de usos múltiples do IES Monte Castelo

As alumnas de 2º do Ciclo superio de Saúde Ambiental crearon un blog: http://www.sondoador.blogspot.com.es/

No Programa SALVAVIDAS do Plan  Proxecta, participan alumnado de 3º de ESO, de 4º de ESO, de 1º de BAC e o alumnado de 2º curso do ciclo de Saúde ambiental.

O alumnado de Saúde ambiental realiza todos os anos unha campaña educativa de Promoción da Saúde enfocada para os alumnos de 2º da ESO, que este curso está dedicada a motivalos e conciencialos da importancia da DOAZÓN DE ÓRGANOS

Este blog creado polas alumnas de Saúde ambiental, pretende ir recopilando noticias, audios, clips de video e outro material que lles sirva de axuda na preparación desta campaña, na que tamen colabora o alumnado do Bacharelato de Artes confecionando os carteis informativos da Charla-Exposición que terá lugar o día 7 de Marzo de 2014.

Tamén dispoñemos dun espazo na aula virtual do IES Monte Castelo,onde se pode entrar como convidado e onde vamos almacenando e organizando os recursos didácticos ( docs, pdfs,clips de video,imaxes, carteis, infografías, actividades, xogos , podcast...) necesarios para a preparación desta campaña educativa