ADMISIÓN ALUMNADO ESO - BACHARELATO PARA O CURSO 2023-2024

CORREO DA CONSERXERÍA PARA IMPRESIÓNS

conserxeria@iesmontecastelo.onmicrosoft.com

MÉRCORES DA FROITA

Dentro do Plan Proxecta "Aliméntate Ben" comezamos co Proxecto Nutriescolas. A partir de agora os mércores repartiremos froita nos recreos.

PLAN PROXECTA ECO-HORTAS:ANALIZAMOS O NOSO SOLO

Iria López González, monitora de Amigos da Terra, impartiu a primeira das sesións do Plan Proxecta Eco Hortas co noso alumnado de CSQSA. Nesta sesión remataron os bancais para a posterior plantación.

Esta actividade estivo organizada polo Departamento de FOL e ECONOMÍA.

OBRADOIRO DE DEPURACIÓN DE AUGAS RESIDUAIS MEDIANTE HUMEDAIS CONSTRUÍDOS

O alumnado de 3º de ESO participou nun obradoiro onde puideron aprender a montar e por en marcha dun sistema de depuración ecolóxico para eliminación dos principais contaminantes das augas residuais.

Este actividade foi organizada po Iván da Silva, Xefe do Departameto de Física e Química e foi impartida grazas á Fundación Alcoa e a UDC.

VISITA DO ALUMNADO DE 2º DE CSEAS AO "CENTRO COIDANDO DE VÓS"

O alumnado de 2º de CSCEAS volveu ao centro de día Coidando de Vos de Burela para desenvolver outra sesión de tipo práctico.

Dividiron a sesión en 2 partes:

1ª. XIMNASIA DE MANTEMENTO:
Cada un dos alumnos foron participandfo como monitores facendo os exercicios que xa tiñamos preparados. O resto do alumnado asistía aos usuarios con maiores limitacións de mobilidade e/ou coordinación.
A actividade foi todo un éxito, tanto a nivel de partiicipación como de implicación.

2ª. MÉTODO BAPNE: adaptamos o método bapne a persoas maiores. Consistiu nunha progresión de exercicios de percusión corporal empregando palmadas e pasos. Primeiro creando nos o propio ritmo primeiro coas mans, despois cos pes e finalmente con mans e pes simultaneamente. Unha vez asimilado o ritmo tratamos de que os usuarios se adaptaran a un ritmo externo (un par de cancións típicas). Deste xeito fomos rematando nunha coreografia grupal na que interactuamos monitores e usuarios creando unha atmósfera amigable e moi positiva que nos levou a rematar bailando en parellas como se dunha pista de baile se tratase.

Acadamos os obxectivos que tiñamos marcados:
- Conseguir altos niveis de participación por parte dos ususarios
- Realizar exercicios adaptados as suas necesidades específicas,l considerando posibles adaptacións individuais.
- Poñer en práctica diferentes exercicios para a mellora da mobilidade, forza, axilidade, coordinación e equilibrio.
- Potenciar as relacións sociais a través de actividades cooperativas e a música.

A experiencia foi moi positiva. O profesor Benxa Soto organizou esta actividade e as outras que se fixeron no mesmo centro.

OBRADOIRO DE DOBRAXE

O alumnado de 1º de Bacharelato de Artes e Humanidades participaron nun obradoiro de dobraxe co actor e director de dobraxe Antón Rubal e Carlos Vieito, responsable de comunicación da Mesa pola Normalización Lingüística.

Esta actividade estivo organizada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

CHARLA SOBRE VIOLENCIA ECONÓMICA COMO VIOLENCIA DE XÉNERO

O alumnado de CM COIDADOS AUXILIARES DE ENFERMERIA DE ADULTOS acudiron a unha charla sobre violencia económica e violencia de xénero.

Estivo organizado polos Departamentos de FOL e de Economía.

TALLER SOBRE EMPRENDEMENTO

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O alumnado de CS QUÍMICA E SAÚDE AMBIENTAL E CSCSEAS acudiu ao bus itinerante da Fundación La Caixa para participar nun taller sobre o proceso de emprendemento e as características e os valores para emprender.

Esta charla estivo organizada polo Departamentos de Fol.

SEGUNDA CHARLA SOBRE RELAXACIÓN E AUTOCONTROL A TRAVÉS DA RESPIRACIÓN

Arturo Fernández impartiu a segunda charla ao alumnado de 2º de Bacharelato de Psicoloxía sobre relaxación e autocontrol a través da respiración.

Nesta segunda sesión, de índole máis práctica, o alumnado experimentou de que xeito estas técnicas milenarias poden axudarnos a levar diferentes episodios de tipo emocional.