XIII Intercambio Burela- Praga 2015

Tres alumnas do Gymnazium Praha 10 estudarán durante 5 semanas no IES Monte Castelo. As alumnas son: Barbora Vonderková, Aneta Pozárová, Eva Podzimkovà.

Do 15 ao 22 de febreiro 6 alumnos de 1º de bacharelato do noso centro participarán no intercambio anual co Gymnazium Praha 10 da República Checa. Estes alumnos viaxarán acompañados da profesora Manuela García Basanta.

Ademáis outros tres alumnos de 1º de bacharelato viaxarán nas mesmas datas a Praga pero permanecerán alí un mes (do 15 de febreiro ao 26 de marzo), participando na actividade lectiva do centro checo e vivindo cunha familia dese país, como se facía en anos anteriores dentro do proxecto de Movilidad de Alumnado Comenius (MAC).

Estes alumnos son:

Itziar Álvarez, Matilde Mendes e Arón Coto

**ENTREVISTA EN RADIO PRAGA- Os tres estudantes que viviron durante 6 semanas na República Checa. Antes do seu regreso a  España os alumnos compartiron con Radio Praga a súa experiencia.

Ver a entrevista no seguinte enlace: http://www.radio.cz/es/rubrica/panorama/estudiantes-de-burela-descubren-otra-vida-en-praga

Fotos dos nosos alumnos en Praga:

Programa españoles en_Praga 2015.pdf118.81 KB
Intercambio Praga-prensa 2015.pdf576.58 KB